Doris Becker Skrevet i går, 17:29 #46141 Del Skrevet i går, 17:29 chsa skrev (5 minutter siden): Hørte en av podkastepisodene hennes her før en dag, bare fordi den promoteres så mye. Der svarte hun at hun jobbet med 3 merkevarer nå, men at hun hadde jobbet med 2 av de i 2 år uten inntekt grunnet oppbygging av merket. Aner ikke hva hun har inntekter på nå. Hun legger ikke ut mer på insta enn på snap - altså veldig lite. Hvem vil jobbe med henne nå? Ser hun eier aksjer i The Needs Company, leskedrikk av noe slag. Men ingen tall ennå. ellers peker alle piler nedover, med et fall fra 5.1 mill i inntekt 2022 til 854.000 i 2023. Glöd produkter er stadig på salg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet i går, 17:39 #46142 Del Skrevet i går, 17:39 Doris Becker skrev (9 minutter siden): Hvem vil jobbe med henne nå? Ser hun eier aksjer i The Needs Company, leskedrikk av noe slag. Men ingen tall ennå. ellers peker alle piler nedover, med et fall fra 5.1 mill i inntekt 2022 til 854.000 i 2023. Glöd produkter er stadig på salg. Ingen vil jobbe med henne, så hun prøver seg på egne merkevarer? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 17:43 #46143 Del Skrevet i går, 17:43 (endret) chsa skrev (3 minutter siden): Ingen vil jobbe med henne, så hun prøver seg på egne merkevarer? 😂 Har hun startkapital til det da? Høres ikke realistisk ut. Men hvem vet, nå gir jo NRK henne en ny dytt, med serien som er basert på hennes liv. Koker kaffe for tredje gang på samme gruten... Endret i går, 17:43 av Doris Becker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet i går, 19:51 #46144 Del Skrevet i går, 19:51 chsa skrev (2 timer siden): Hørte en av podkastepisodene hennes her før en dag, bare fordi den promoteres så mye. Der svarte hun at hun jobbet med 3 merkevarer nå, men at hun hadde jobbet med 2 av de i 2 år uten inntekt grunnet oppbygging av merket. Aner ikke hva hun har inntekter på nå. Hun legger ikke ut mer på insta enn på snap - altså veldig lite. Takk for svar! Veldig intressant må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet i går, 20:06 #46145 Del Skrevet i går, 20:06 Znowie skrev (13 timer siden): Man er ikke 'klarert' som god mor ,bare fordi BV ikke har gjort tiltak. Det er bare ikke så graverende at man kan gjøre noe. De grunnleggende behovene er fylt ,men årets mor tittel får hun ikke av meg som er sosionom ihvertfall. Men nå har vi pratet med henne og familien. Det har ikke du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 10 timer siden #46146 Del Skrevet 10 timer siden Isild skrev (På 20.2.2025 den 7.15): Ang dette med BV. Jeg ser det som resultatet av jobben SE har. Folk tror de kjenner henne rett og slett. Noen lever seg så langt inn i det hun deler at de blir både henrykt OG bekymret. Jeg jobber ikke i BV selv, men noen i familien gjør det. Og slik jeg har oppfattet det, så er det stort rom for å få bestemme hjemme selv. Altså at det er svært stort rom for å få være den familien med sine egne måter man ønsker å være - det finnes ingen "mal", og de skal ikke være noen mal heller. Det skal svært mye til før BV blander seg inn og gjør tiltak. Men de er forpliktet til å følge opp bekymringssmeldinger. Vi ønsker vel ikke at BV skal være et slags politi? Som har en fasit vi må rette oss etter? Man kan være ellevillt uenig med SE i nannyer osv, men grov omsorgssvikt og overgrep er det ikke. Jeg syns hun virker svært selvopptatt, og får inntrykk av at de leker mor og far og barn. Men en sak for BV er det nok ikke. Det virker som de har mange rundt seg, god økonomi og ikke utsetter han for noen form for neglekt (bortsett fra den manglende tilknytningen vi syns vi ser, for jeg også reagerer på det. Mest fordi det er så fjernt fra hvordan man selv opplevde kontakten med barnet da man fikk barn) Jeg personlig syns det er helt på trynet at eksponering av barn i sosiale medier ikke får mer oppmerksomhet i systemene, men det vil nok komme når de første og største "bloggerbarna" faktisk får problemer, eller at det blir en case eller to der bilder av bloggerbarn har blitt misbrukt og manipulert i tvilsomme hjørner på nettet. Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. De tør ikke ta i saken pga offentlige medier, at hun har advokat og penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10 timer siden #46147 Del Skrevet 10 timer siden millak skrev (17 minutter siden): Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. Er du heeelt blottet for kildekritikk? 21 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 9 timer siden #46148 Del Skrevet 9 timer siden millak skrev (1 time siden): Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. De tør ikke ta i saken pga offentlige medier, at hun har advokat og penger. Ja,for alt der er heeelt sant og den fulle virkeligheten. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 7 timer siden #46149 Del Skrevet 7 timer siden millak skrev (3 timer siden): Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. De tør ikke ta i saken pga offentlige medier, at hun har advokat og penger. Her bør du tenke litt over hva slags mennesker som er i slike grupper. En fellesnevner for de som faktisk mister barna sine til barnevernet er at de mangler selvinnsikt. Det skal mye til for at barnevernet går til omsorgsovertakelse, tro meg. også hos vanlige folk som ikke har masse penger eller media i ryggen. 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 7 timer siden #46150 Del Skrevet 7 timer siden millak skrev (3 timer siden): Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. De tør ikke ta i saken pga offentlige medier, at hun har advokat og penger. De folka som skriver der inne er jo helt koko. Du skjønner fort hvorfor de ikke kunne ta vare på barna sine 😬. Nei, ungen ble ikke tatt fordi de hadde hull i sokken.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7 timer siden #46151 Del Skrevet 7 timer siden millak skrev (3 timer siden): Dere bør titte innom «folket vs barnevernet» og «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» gruppene på Facebook. De tar barna fra foreldre, sender de på institusjon og fosterhjem på LANGT mindre grunnlag enn enn SE sin situasjon. De tør ikke ta i saken pga offentlige medier, at hun har advokat og penger. Hvis du tror på de historiene der inne, har jeg en bro å selge deg… I løpet av nesten 30 år i jobb med barn, har jeg samarbeidet tett med barnevernet, og også sendt noen bekymringsmeldinger. I løpet av alle de årene, og alle de tilfellene, har 3 av de resultert i omsorgsovertakelse. Tre - 3 - stykker. Jeg har grått av fortvilelse over barn som ikke er blitt fjernet fra hjemmet, når jeg vet hva de er blitt utsatt for. Det skal utrolig mye til før barn blir fjernet fra hjemmet. For mye, i en del tilfeller. 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6 timer siden #46152 Del Skrevet 6 timer siden Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Hvis du tror på de historiene der inne, har jeg en bro å selge deg… I løpet av nesten 30 år i jobb med barn, har jeg samarbeidet tett med barnevernet, og også sendt noen bekymringsmeldinger. I løpet av alle de årene, og alle de tilfellene, har 3 av de resultert i omsorgsovertakelse. Tre - 3 - stykker. Jeg har grått av fortvilelse over barn som ikke er blitt fjernet fra hjemmet, når jeg vet hva de er blitt utsatt for. Det skal utrolig mye til før barn blir fjernet fra hjemmet. For mye, i en del tilfeller. Jeg har en kamerat jobber i barneskole....han har sagt det samme flere ganger. De venter for lenge...ting dras ut og det skal mye til for at barn fratas foreldre. Mange burde ikke hatt barn! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 5 timer siden #46153 Del Skrevet 5 timer siden Djungelvrål skrev (1 time siden): Jeg har en kamerat jobber i barneskole....han har sagt det samme flere ganger. De venter for lenge...ting dras ut og det skal mye til for at barn fratas foreldre. Mange burde ikke hatt barn! Barnevernet har blitt mer et vern for foreldre enn barna. Barnevernet virker mer bekymret for hva de selv kan bli utsatt for fra foreldrene enn hva barna blir utsatt for på daglig basis. Man kan vel takke media for dette. Der media belyser en side av barnevernssaker og fremstiller barnevernet som en ond etat som stjeler barn uten grunn. Sannheten er at mange barn lider og burde vært tatt vekk fra foreldrene sine. Men det skjer ikke før foreldrene har ødelagt de nok til at de er skadet for resten av livet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 4 timer siden #46154 Del Skrevet 4 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 3 timer siden #46155 Del Skrevet 3 timer siden Missy1 skrev (2 timer siden): Barnevernet har blitt mer et vern for foreldre enn barna. Barnevernet virker mer bekymret for hva de selv kan bli utsatt for fra foreldrene enn hva barna blir utsatt for på daglig basis. Man kan vel takke media for dette. Der media belyser en side av barnevernssaker og fremstiller barnevernet som en ond etat som stjeler barn uten grunn. Sannheten er at mange barn lider og burde vært tatt vekk fra foreldrene sine. Men det skjer ikke før foreldrene har ødelagt de nok til at de er skadet for resten av livet. Riktig. Jeg har mange ganger referert til barnevernet som foreldrevernet. Det er fortvilende og rystende å se hvor mye som skal til før barn faktisk blir fjernet fra hjemmet. De som tror på historiene i anti-barneverngrupper, er helt på jordet. Jeg har noen grusomme historier jeg kunne fortalt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå