Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede  barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selis skrev (Akkurat nå):

Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede  barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪

Det er jo tydelig at fokus ikke ligger på babyen. Den er en merkevare som kom til for å tjene penger.Den skal finansiere dette groteske kroppsfokuset.  Grusomt å være vitne til. Og media er så feige. Politikere også. De gjør rett og slett ikke jobben sin! Verre enn det, de er med på å grønnvaske dem.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (3 timer siden):

Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...)

Veldig høy panne hun har fått . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (4 timer siden):

Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...)

Bildet er vel fra Farmen, er 15 + stk postoperativt der også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mekkapekka skrev (3 minutter siden):

Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… 

Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 timer siden):

Jeg syns SE har blitt mistenkelig opptatt av at de skaper rutiner  etter hun kom hjem jeg. 

tenker du det ligger noe mere bak

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (17 minutter siden):

Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. 

Skremmende at hun ikke innser hvor mye skade hun gjør. Snakk om å ha hodet så langt opp sin egen ræv at hun ikke finner veien ut igjen

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (39 minutter siden):

tenker du det ligger noe mere bak

Det var som jeg tenkte å regne som spekulasjoner, det ble moderert bort hva andre mente om saken, og derfor kan jeg ikke skrive mer enn det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (56 minutter siden):

Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. 

Og infrarød saunavest eller hva det var hun hadde nå 😆 Det er seriøst så mye greier, og alt er "helt fantastisk"!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Catnip skrev (2 timer siden):

Og infrarød saunavest eller hva det var hun hadde nå 😆 Det er seriøst så mye greier, og alt er "helt fantastisk"!

Hun tapet jo hele ansiktet for å unngå botox også. 😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 timer siden):

gua shaen er jeg overbevist om ar hun har brukt og lovprist kun for å kunne forklare siste inngrep på en naturlig måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at hun tørr å operere kroppen så mye! Måtte ta en operasjon av kneet da barnet mitt var 10 mnd og jeg var livredd for at noe skulle skje med meg mens jeg lå i narkose. Hadde aldri tort å gjøre alle disse tingene hun gjør.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mippiie123 skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at hun tørr å operere kroppen så mye! Måtte ta en operasjon av kneet da barnet mitt var 10 mnd og jeg var livredd for at noe skulle skje med meg mens jeg lå i narkose. Hadde aldri tort å gjøre alle disse tingene hun gjør.

Etter 20+ operasjoner er hun vel herdet.  Det er som å dra ut å spise lunsj for henne.  Dagligdags.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye om Sophie Elise,men hun er iallefall ærlig om at kroppen hennes er sånn ca 70% plastikk,og hun har aldri prøvd å fremstå som noe annet enn den hun er🤷 I motsetning til andre såkalte influensere....

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...