Selis Skrevet 11. desember 2024 #45101 Del Skrevet 11. desember 2024 Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. desember 2024 #45102 Del Skrevet 11. desember 2024 Selis skrev (Akkurat nå): Det å ha så mye barnevakt til en nyfødt å reise så mye synes jeg rett å slett er neglegt skikkelig selvsentrert. Og man kan faktisk ikke stole på alle fremmede barnevater at dem gir dem omsorgen dem trenger. Overfladisk😪 Det er jo tydelig at fokus ikke ligger på babyen. Den er en merkevare som kom til for å tjene penger.Den skal finansiere dette groteske kroppsfokuset. Grusomt å være vitne til. Og media er så feige. Politikere også. De gjør rett og slett ikke jobben sin! Verre enn det, de er med på å grønnvaske dem. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 11. desember 2024 #45103 Del Skrevet 11. desember 2024 Linazer skrev (3 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) Veldig høy panne hun har fått . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2024 #45104 Del Skrevet 11. desember 2024 Linazer skrev (4 timer siden): Jeg syns hun var strålende flott på bildet til venstre. Minner meg om en ung Lindsay Lohan (før hun ødela seg selv...) Bildet er vel fra Farmen, er 15 + stk postoperativt der også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 11. desember 2024 #45105 Del Skrevet 11. desember 2024 Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 11. desember 2024 #45106 Del Skrevet 11. desember 2024 BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden): Veldig høy panne hun har fått . 'Fått?!' Kjøpt! Dyrt. Dyrekjøpt. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 11. desember 2024 #45107 Del Skrevet 11. desember 2024 BLOMSTERKVAST skrev (1 time siden): Veldig høy panne hun har fått . 'Fått?!' Kjøpt! Dyrt. Dyrekjøpt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 11. desember 2024 #45108 Del Skrevet 11. desember 2024 Mekkapekka skrev (3 minutter siden): Skjønner bare ikke poenget med å legge ut barnets rutiner i detalj på nett! Hvilken nytteverdi har det for hvermansen liksom… Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 11. desember 2024 #45109 Del Skrevet 11. desember 2024 Klink skrev (22 timer siden): Jeg syns SE har blitt mistenkelig opptatt av at de skaper rutiner etter hun kom hjem jeg. tenker du det ligger noe mere bak 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 11. desember 2024 #45110 Del Skrevet 11. desember 2024 Doris Becker skrev (17 minutter siden): Det er gull verdt for eventuelle kriminelle og pedofile, som kanskje sitter og følger med. Stakkars barn. Skremmende at hun ikke innser hvor mye skade hun gjør. Snakk om å ha hodet så langt opp sin egen ræv at hun ikke finner veien ut igjen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. desember 2024 #45111 Del Skrevet 11. desember 2024 massi skrev (39 minutter siden): tenker du det ligger noe mere bak Det var som jeg tenkte å regne som spekulasjoner, det ble moderert bort hva andre mente om saken, og derfor kan jeg ikke skrive mer enn det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11. desember 2024 #45112 Del Skrevet 11. desember 2024 Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 11. desember 2024 #45113 Del Skrevet 11. desember 2024 Hatsumomo skrev (56 minutter siden): Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. Og infrarød saunavest eller hva det var hun hadde nå 😆 Det er seriøst så mye greier, og alt er "helt fantastisk"! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 11. desember 2024 #45114 Del Skrevet 11. desember 2024 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. Catnip skrev (2 timer siden): Og infrarød saunavest eller hva det var hun hadde nå 😆 Det er seriøst så mye greier, og alt er "helt fantastisk"! Hun tapet jo hele ansiktet for å unngå botox også. 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 11. desember 2024 #45115 Del Skrevet 11. desember 2024 Hatsumomo skrev (4 timer siden): Så mye for Gua Shaen som hun messer om skal definere det ene og andre i ansiktet .. den rutinen kunne hun jo bare spart seg. gua shaen er jeg overbevist om ar hun har brukt og lovprist kun for å kunne forklare siste inngrep på en naturlig måte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 11. desember 2024 #45116 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg skjønner ikke at hun tørr å operere kroppen så mye! Måtte ta en operasjon av kneet da barnet mitt var 10 mnd og jeg var livredd for at noe skulle skje med meg mens jeg lå i narkose. Hadde aldri tort å gjøre alle disse tingene hun gjør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2024 #45117 Del Skrevet 11. desember 2024 Mippiie123 skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke at hun tørr å operere kroppen så mye! Måtte ta en operasjon av kneet da barnet mitt var 10 mnd og jeg var livredd for at noe skulle skje med meg mens jeg lå i narkose. Hadde aldri tort å gjøre alle disse tingene hun gjør. Etter 20+ operasjoner er hun vel herdet. Det er som å dra ut å spise lunsj for henne. Dagligdags. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 11. desember 2024 #45118 Del Skrevet 11. desember 2024 Hvorfor vil hun fremstå som en ond og ubetenksom mor? Tjener man mer på den måte? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 11. desember 2024 #45119 Del Skrevet 11. desember 2024 Margit777 skrev (2 minutter siden): Hvorfor vil hun fremstå som en ond og ubetenksom mor? Tjener man mer på den måte? skjerp deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2024 #45120 Del Skrevet 11. desember 2024 Man kan si mye om Sophie Elise,men hun er iallefall ærlig om at kroppen hennes er sånn ca 70% plastikk,og hun har aldri prøvd å fremstå som noe annet enn den hun er🤷 I motsetning til andre såkalte influensere.... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå