Gjest winterchild Skrevet 12. juni 2024 #41481 Skrevet 12. juni 2024 Kaisamaia skrev (12 timer siden): Når sa hun det? Trodde jeg hadde fulgt greit med det siste halve året. 😆 Någon snap för ett tag sedan, husker ikke datum och tog ikke screenshot men tyckte det var lite pinsamt lol
Cambria Skrevet 12. juni 2024 #41482 Skrevet 12. juni 2024 Jeg synes det er helt greit at hun filmer seg selv på trening, men synes det er en uting at hun så ofte får med andre folk som da er lett å kjenne igjen for de som kjenner dem. I dag hadde hun også fått med en samtale mellom to andre i filmen. Er det ett sted jeg vil føle meg trygg for bilder og videoer er det på trening. Jeg synes det er ukomfortabelt når folk på trening driver å tar bilder av seg selv i speilet, fordi jeg er redd for å bli med på det (men gjør ikke noe ut av det). Jeg tror jeg hadde klaget til treningssenteret om jeg hadde opplevd å bli filmet på SEs snap. Synd hun ikke er bevisst på dette. Det er sikkert helt lovlig, men etisk tvilsomt.. 24 11
Gjest pop up bruker Skrevet 12. juni 2024 #41483 Skrevet 12. juni 2024 (endret) Cambria skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt greit at hun filmer seg selv på trening, men synes det er en uting at hun så ofte får med andre folk som da er lett å kjenne igjen for de som kjenner dem. I dag hadde hun også fått med en samtale mellom to andre i filmen. Er det ett sted jeg vil føle meg trygg for bilder og videoer er det på trening. Jeg synes det er ukomfortabelt når folk på trening driver å tar bilder av seg selv i speilet, fordi jeg er redd for å bli med på det (men gjør ikke noe ut av det). Jeg tror jeg hadde klaget til treningssenteret om jeg hadde opplevd å bli filmet på SEs snap. Synd hun ikke er bevisst på dette. Det er sikkert helt lovlig, men etisk tvilsomt.. Enig, og tenker det er veldig ugreit. Slik jeg forstod det trener hun også på et treningsenter kun for kvinner? De som går der kan ha sine grunner til at de ikke ønsker å bli eksponert uten samtykke (forutsatt at hun ikke har bedt om samtykke før hun publiserte -har hun gjort det er det så klart ok) Hadde det skjedd meg hadde jeg bedt henne slette det da jeg ikke hadde gitt mitt samtykke. Jeg hadde også gitt beskjed til de som jobber der så de kanskje kan vurdere noen generelle retningslinjer, feks at man ikke skal legge ut filmer fra studioet hvor andre er med, filme hvor andre trener osv Det er noen år siden jeg trente på studio (sats), flyttet ut fra Oslo til bondelandet uten treningstudio for 5 år siden, og husker det ikke som et problem at andre filmet og man ufrivillig kunne komme med. De som tok bilde eller filmet gjorde det uten at andre ble med, men mulig at det er noe som har endret seg siste årene? Edit: ser nå at hun ikke lenger trener på det senteret for bare kvinner (det var kanskje bare reklame?), men nå trener på Fresh Endret 12. juni 2024 av pop up bruker
J.. Skrevet 13. juni 2024 #41484 Skrevet 13. juni 2024 pop up bruker skrev (6 timer siden): Enig, og tenker det er veldig ugreit. Slik jeg forstod det trener hun også på et treningsenter kun for kvinner? Hun trener på 2 ulike senter,i går var hun på et "vanlig" treningssenter åpent for alle. 1
J.. Skrevet 13. juni 2024 #41485 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Cambria skrev (7 timer siden): Jeg synes det er helt greit at hun filmer seg selv på trening, men synes det er en uting at hun så ofte får med andre folk som da er lett å kjenne igjen for de som kjenner dem. I dag hadde hun også fått med en samtale mellom to andre i filmen. Er det ett sted jeg vil føle meg trygg for bilder og videoer er det på trening. Jeg synes det er ukomfortabelt når folk på trening driver å tar bilder av seg selv i speilet, fordi jeg er redd for å bli med på det (men gjør ikke noe ut av det). Jeg tror jeg hadde klaget til treningssenteret om jeg hadde opplevd å bli filmet på SEs snap. Synd hun ikke er bevisst på dette. Det er sikkert helt lovlig, men etisk tvilsomt.. Helt enig i at det er en ukultur,men det har også blitt det nye normale å filme egen form og fremgang. Det er noe "alle" gjør,ikke bare SE. Men er enig i at det ikke burde være lov. Endret 13. juni 2024 av J.. 1
velociraptor Skrevet 13. juni 2024 #41486 Skrevet 13. juni 2024 J.. skrev (1 time siden): Helt enig i at det er en ukultur,men det har også blitt det nye normale å filme egen form og fremgang. Det er noe "alle" gjør,ikke bare SE. Men er enig i at det ikke burde være lov. Er forskjell på å filme for å se sin egen fremgang, coache seg selv eller for å få vist filmene til en PT eller fysioterapeut, og å filme for å legge ut filmene 5 11
Katten89 Skrevet 13. juni 2024 #41487 Skrevet 13. juni 2024 Nå skal hun dra bort fra babyen i flere dager 🥺 Der er så sykt hvordan man har mistet kontakt med den mor/barn symbiosen i likestillingens navn. Nei, pappa er IKKE like bra for den nyfødte! og haha, den leggerutinen 😂 Tenkte da jeg så den at det var urealistisk. Det så hun selv også.. 10 1 12
Missy1 Skrevet 13. juni 2024 #41488 Skrevet 13. juni 2024 velociraptor skrev (4 timer siden): Er forskjell på å filme for å se sin egen fremgang, coache seg selv eller for å få vist filmene til en PT eller fysioterapeut, og å filme for å legge ut filmene det er også forskjell på å filme seg selv i en øvelse for å terpe teknikk og på det å stå og filme at man beundrer seg selv og tar på seg selv. Det hun holder på med er ikke å filme seg selv for å se om hun bruker rett teknikk, det er for å beundre seg selv og for at andre skal beundre henne. Katten89 skrev (3 timer siden): Nå skal hun dra bort fra babyen i flere dager 🥺 Der er så sykt hvordan man har mistet kontakt med den mor/barn symbiosen i likestillingens navn. Nei, pappa er IKKE like bra for den nyfødte! og haha, den leggerutinen 😂 Tenkte da jeg så den at det var urealistisk. Det så hun selv også.. Pappaen er jo i permisjon, så syns det er rart han ikke blir med så babyen kan være nær mamma disse dagene og. Hun snakker om at det er viktig at hun er vant til å være uten babyen og at pappaen skal bli vant med å ha babyen alene, men det er da ikke en tilvenning som er viktig å gjøre mens babyen bare er noen uker gammel. 23 16
J.. Skrevet 13. juni 2024 #41489 Skrevet 13. juni 2024 Missy1 skrev (21 minutter siden): det er også forskjell på å filme seg selv i en øvelse for å terpe teknikk og på det å stå og filme at man beundrer seg selv og tar på seg selv. Det hun holder på med er ikke å filme seg selv for å se om hun bruker rett teknikk, det er for å beundre seg selv og for at andre skal beundre henne. Ser igrunn ikke problemet med det heller,snakk om jantelov..
Zenhouse Skrevet 13. juni 2024 #41490 Skrevet 13. juni 2024 (endret) Igjen- bevisst content. Hun har da vært borte fra SoMe i dagevis før, tror ikke så mange hadde merket at hun hadde vært alene på jobb (?) i Oslo et par dager? Så om hun ville, kunne det bare ha passert i stillhet. Men hun vil jo ikke det tydeligvis. edit: synes det er en viktigere diskusjon AT hun lager content på dette, enn å diskutere hvorvidt det er riktig å dra, hva pappaen burde gjort osv. Endret 13. juni 2024 av Zenhouse Tillegg 7 4
FruR Skrevet 13. juni 2024 #41491 Skrevet 13. juni 2024 SE med familie kan ikke flytte til Oslo selv om Se har sagt de skal og hun ønsker det. Jeg har hørt rykter om ha som er grunnen men dette er ikke noe media har tørt å spørre om ? 2
Missy1 Skrevet 13. juni 2024 #41492 Skrevet 13. juni 2024 FruR skrev (2 timer siden): SE med familie kan ikke flytte til Oslo selv om Se har sagt de skal og hun ønsker det. Jeg har hørt rykter om ha som er grunnen men dette er ikke noe media har tørt å spørre om ? Har hun ikke sagt de skal flytte til Oslo etter sommeren eller noe? 2 1
Ninaen Skrevet 13. juni 2024 #41493 Skrevet 13. juni 2024 Missy1 skrev (4 minutter siden): Har hun ikke sagt de skal flytte til Oslo etter sommeren eller noe? Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. 3
Lorieen Skrevet 13. juni 2024 #41494 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (11 minutter siden): Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. Og det er…? 2
Kmff20 Skrevet 13. juni 2024 #41495 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (17 minutter siden): Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. Hvor finner man den tråden på discord? Må man ha invitasjon..?
Panda202 Skrevet 13. juni 2024 #41496 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (23 minutter siden): Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. Og at han aldri er med henne nordover.. 1
Ninaen Skrevet 13. juni 2024 #41497 Skrevet 13. juni 2024 Lorieen skrev (43 minutter siden): Og det er…? Er vel ikke lov å skrive «bare rykter» her på KG? (Gidder bare ikke å få trøbbel med moderatorene) Men om ryktene stemmer så er det en svært god grunn til at de må bli i Trondheim fram til høsten. Hun har jo beholdt leiligheten i Oslo, snakket om barnerommet som skal innredes der mens hun var gravid osv. 3
*blueberry* Skrevet 13. juni 2024 #41498 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (1 time siden): Jo, september er det vel. «Ryktene» har vært åpent omtalt på Discord. Er en god grunn til at de ikke kan flytte før. Har du link til denne discord serveren?
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2024 #41499 Skrevet 13. juni 2024 J.. skrev (12 timer siden): Hun trener på 2 ulike senter,i går var hun på et "vanlig" treningssenter åpent for alle. Jeg hadde gått frem og tilbake foran henne på pur F. 6 2 2
Thumper Skrevet 13. juni 2024 #41500 Skrevet 13. juni 2024 Ninaen skrev (1 time siden): Er vel ikke lov å skrive «bare rykter» her på KG? (Gidder bare ikke å få trøbbel med moderatorene) Men om ryktene stemmer så er det en svært god grunn til at de må bli i Trondheim fram til høsten. Hun har jo beholdt leiligheten i Oslo, snakket om barnerommet som skal innredes der mens hun var gravid osv. Har du link til discorden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå