Pidla Skrevet 10. juni 2024 #41441 Skrevet 10. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (7 timer siden): Den leggerutinen da, imponerende Hvordan var den?
Gjest winterchild Skrevet 10. juni 2024 #41442 Skrevet 10. juni 2024 Hon är så uppenbart osäker på sig själv, hon ber sina följare att inte komma med filmtips där det finns snygga kvinnliga skådespelare då hon ber om filmtips till henne och Vegard. Är det bara jag som tycker det är tragiskt? Tänk att leva sitt liv så. Alltid vara stressad över att inte vara god nog. Det kommer alltid att finnas någon snyggare än en själv, man kan inte gå runt och ha den pressen på sig. Tycker också hon har börjat träna lite väl mycket? Och hur intressant är det egentligen för hennes följare att se ständiga träningsvideos på henne? 🥱💤 Ska inte ens tala om hur det är reklam mellan varenda liten snap på bebisen. Nej jag är färdig med denna damen. Det finns så många bättre och faktiskt sunda influencers att följa. I'm done. Tack för mig 👋
miamiamia Skrevet 10. juni 2024 #41443 Skrevet 10. juni 2024 For første gang klikket jeg inn på hennes snapchat og så på alle snappene for å se hva hun legger ut. For noe fjas. Bare tull, og reklame nesten annenhvert bilde. Anbefaler å ikke gå inn, det er bare clickbait og ikke noe "nyttig" uansett. Hun gjør seg deilig med barnevognen og viser seg frem som om ingenting har skjedd i livet hennes. Og masse babybilder. Hun skriver hun kanskje vil dele fødselshistorien med oss om tiden er rette, en måte å holde oss varme på. Aldri mer klikke inn, stakkars dame, det gjør nesten litt vondt å se på. 15 10
Enkelt&Komplisert Skrevet 10. juni 2024 #41444 Skrevet 10. juni 2024 Pidla skrev (3 timer siden): Hvordan var den? 3
Rev. Revenge Skrevet 10. juni 2024 #41445 Skrevet 10. juni 2024 Skulle tro det bare er SSI som noensinne har født, siden hele prosessen deles via SE AS. Skulle ønske hun kunne la være å omsette ungen sin gjennom utlevering av ungens privatliv. Ingen trenger denne informasjonen, unntatt mor som vil ha inntekt til driftskontoen. 15 20
Ninaen Skrevet 10. juni 2024 #41446 Skrevet 10. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (6 timer siden): Dette er faen ikke greit. Nå har hun soleklart bikket over i eksponering uansett om hun sensurerer ansiktet videre. En ting var å dele «småting» fra første ukene i en oppsummering. Dette er rutiner, som er høyst private teknisk sett. Den klassiske «vi vet hva ungene deres gjør og når og vet mer om deres rutiner enn ungene til venninner», som er den klare «dette er eksponering»-testen. Jeg hadde et bittelite håp. Hun strøk solid på dette nå. Og helt ærlig så lurer jeg faktisk på om de ikke helt forstår hvor ille dette er, fordi de er så vant til å dele alt selv. Og særlig slike som SSI som har levd offentlig på SoMe siden tenåra. Jeg begynner oppriktig å tro at enkelte av dem faktisk tror at de skjermer og deler lite, fordi normalen deres er så forstyrra, de skjønner faktisk ikke fullt ut hvor unormalt det de vanligvis gjør er. Og dette er ingen unnskyldning, bare så det er sagt! Det er bare fascinerende å forsøke å forstå mer av mekanismene. Men Helmer altså…normal oppvekst…det toget…jeg håper noen greier å banke vett inn i skallen hennes tidsnok. 22 18
panzerpølsa Skrevet 10. juni 2024 #41447 Skrevet 10. juni 2024 Ninaen skrev (15 minutter siden): Dette er faen ikke greit. Nå har hun soleklart bikket over i eksponering uansett om hun sensurerer ansiktet videre. En ting var å dele «småting» fra første ukene i en oppsummering. Dette er rutiner, som er høyst private teknisk sett. Den klassiske «vi vet hva ungene deres gjør og når og vet mer om deres rutiner enn ungene til venninner», som er den klare «dette er eksponering»-testen. Jeg hadde et bittelite håp. Hun strøk solid på dette nå. Og helt ærlig så lurer jeg faktisk på om de ikke helt forstår hvor ille dette er, fordi de er så vant til å dele alt selv. Og særlig slike som SSI som har levd offentlig på SoMe siden tenåra. Jeg begynner oppriktig å tro at enkelte av dem faktisk tror at de skjermer og deler lite, fordi normalen deres er så forstyrra, de skjønner faktisk ikke fullt ut hvor unormalt det de vanligvis gjør er. Og dette er ingen unnskyldning, bare så det er sagt! Det er bare fascinerende å forsøke å forstå mer av mekanismene. Men Helmer altså…normal oppvekst…det toget…jeg håper noen greier å banke vett inn i skallen hennes tidsnok. Og hvem i alle dager finner dette interessant? Ett fremmed barns soverutiner? Det er så dumt som du får det. 18 10
Frisk Frosk Skrevet 10. juni 2024 #41448 Skrevet 10. juni 2024 Ninaen skrev (6 minutter siden): Dette er faen ikke greit. Nå har hun soleklart bikket over i eksponering uansett om hun sensurerer ansiktet videre. En ting var å dele «småting» fra første ukene i en oppsummering. Dette er rutiner, som er høyst private teknisk sett. Den klassiske «vi vet hva ungene deres gjør og når og vet mer om deres rutiner enn ungene til venninner», som er den klare «dette er eksponering»-testen. Jeg hadde et bittelite håp. Hun strøk solid på dette nå. Og helt ærlig så lurer jeg faktisk på om de ikke helt forstår hvor ille dette er, fordi de er så vant til å dele alt selv. Og særlig slike som SSI som har levd offentlig på SoMe siden tenåra. Jeg begynner oppriktig å tro at enkelte av dem faktisk tror at de skjermer og deler lite, fordi normalen deres er så forstyrra, de skjønner faktisk ikke fullt ut hvor unormalt det de vanligvis gjør er. Og dette er ingen unnskyldning, bare så det er sagt! Det er bare fascinerende å forsøke å forstå mer av mekanismene. Men Helmer altså…normal oppvekst…det toget…jeg håper noen greier å banke vett inn i skallen hennes tidsnok. Sofie Steen Isachsen viser i hvert fall med det hun legger ut at hun lever opp til alle kritikerne som her inne i måneder har advart om at dette kom til å skje. Så mange forsvarte henne, og mente hun burde få en sjanse. Seks korte uker inn i dette barnets liv så har mor masseeksponert barnet både i bilder og tekst. Eier av Sophie Elise AS viser overtydelig at dette barnet er en del av hennes arbeid for å reparere Sofie Steen Isachsens/ Sophie Elise AS' omdømme. Graviditeten ble brukt for å selge mor som sexobjekt som hun har gjort i årevis. Nå er barnet blitt et bedriftsprodukt, et tilbehør mor bruker ekstremt kynisk for å tjene penger selv. Seks uker gammel, retten til privatliv er allerede brutt av mor... hvor mange ganger? Mor sier selv hun legger ut 50-150 innlegg bare på Snap daglig. Jeg har ikke Snap, men gikk inn i går og nå for å se. Der får jeg opp 16 innlegg. I går var 7 av 16 innlegg med baby på bildene, i dag 8 av 16 med babybilder. Og flere av de andre innleggene omhandler barnet, barnets privatliv - selv barnets sykdom. Det betyr at mor har omgjort sitt bedriftsinnhold til å nærmere 100 % handle om dette barnets liv, guttens privatliv. Og dette gjøres samtidig som mor bretter ut seg selv, poserer mer og mindre avkledd i utfordrende positurer. Og alt gjøres med et nærmes mimikkløst ansikt som har stivnet i poserings-sexy-lolita-stivnet ihjeloperert ansikt. Når skal norske politikere se galskapen som her utspiller seg? Hvorfor nekter norske politikere og det norske Storting å beskytte disse barna og sørge for at disse barna behandles som personer med selvstendige rettigheter om rettsbeskyttelse? Norge har forpliktet seg til Barnekonvensjonen, og bryter den daglig så lenge slike som Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue/Julianne Nygård og altfor mange andre utnytter sine barn så rått som de har gjort og gjør. Hvordan kan norske politikere stilles til ansvar for at de nekter å beskytte disse barna? Må vi begynne å gjøre dette om til rene tall? Hvor mange timer og dager, inkl. kveld, helg og helligdager har f.eks. barna til CBE og Pilotfrue jobbet for foreldrenes bedriftskanaler siden de ble født? Hvor mye penger skulle hvert av disse barna ha tjent på disse årene? Hvorfor har ikke Arbeidstilsynet brydd seg med at disse influenserne til stadighet bryter norsk lov også når det gjelder barnearbeid? Hvor er overformynderiet som skulle tatt vare på disse barnas økonomiske interesser? Å regne ut de tapte arbeidsinntektene som barna til CBE og Pilotfrue (og andre influenserbarn) har hatt siste 10+ år, det er nok vanskelig. Men kanskje noen kunne tatt for seg i en masteroppgave eller et forskningsprosjekt å registrere alle oppdragene barnet til Sofie Steen Isachsen må jobbe for Sophie Elise AS f.eks. første par leveår? Registrere antall publiseringer og se det opp mot markedsverdien dette gir firmaet, annonseinntektene som barnet genererer osv. Og se verdien dette barnet utgjør for bedriften - spesielt med tanke på at bedriftseier selv hadde kjørt bedriftens omdømme rett i grøften før den planlagte graviditeten, med rusmisbruk, avtalebrudd i flertall som påførte samarbeidspartnere store tap eller utgifter, offentlige skandaler, brudd på norsk lov m.m. Hvor mye bør "baby H" kompenseres for det enorme arbeidet barnet pålegges helt fra fødsel, og hvor mye er det arbeidet verdt? Hvem sørger for at "baby H" får betalt for arbeidet tilsvarende den markedverdien barnet utgjør for bedriften? Jeg tror at eneste språket våre blinde og døve politikere kanskje kan komme til å respondere på er slike klare tall i rene penger. Eller at et av influenserbarna ikke takler livet i gullfiskbollen foreldrene har latt dem vokse opp i (og dette håper jeg ikke skjer! men dessverre tror jeg noe tragisk kanskje også kunne vekket våre utdaterte politikere som ikke følger med i samfunnsutviklingen). 10 1 23
Isild Skrevet 11. juni 2024 #41449 Skrevet 11. juni 2024 Frisk Frosk skrev (10 timer siden): Sofie Steen Isachsen viser i hvert fall med det hun legger ut at hun lever opp til alle kritikerne som her inne i måneder har advart om at dette kom til å skje. Så mange forsvarte henne, og mente hun burde få en sjanse. Seks korte uker inn i dette barnets liv så har mor masseeksponert barnet både i bilder og tekst. Eier av Sophie Elise AS viser overtydelig at dette barnet er en del av hennes arbeid for å reparere Sofie Steen Isachsens/ Sophie Elise AS' omdømme. Graviditeten ble brukt for å selge mor som sexobjekt som hun har gjort i årevis. Nå er barnet blitt et bedriftsprodukt, et tilbehør mor bruker ekstremt kynisk for å tjene penger selv. Seks uker gammel, retten til privatliv er allerede brutt av mor... hvor mange ganger? Mor sier selv hun legger ut 50-150 innlegg bare på Snap daglig. Jeg har ikke Snap, men gikk inn i går og nå for å se. Der får jeg opp 16 innlegg. I går var 7 av 16 innlegg med baby på bildene, i dag 8 av 16 med babybilder. Og flere av de andre innleggene omhandler barnet, barnets privatliv - selv barnets sykdom. Det betyr at mor har omgjort sitt bedriftsinnhold til å nærmere 100 % handle om dette barnets liv, guttens privatliv. Og dette gjøres samtidig som mor bretter ut seg selv, poserer mer og mindre avkledd i utfordrende positurer. Og alt gjøres med et nærmes mimikkløst ansikt som har stivnet i poserings-sexy-lolita-stivnet ihjeloperert ansikt. Når skal norske politikere se galskapen som her utspiller seg? Hvorfor nekter norske politikere og det norske Storting å beskytte disse barna og sørge for at disse barna behandles som personer med selvstendige rettigheter om rettsbeskyttelse? Norge har forpliktet seg til Barnekonvensjonen, og bryter den daglig så lenge slike som Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue/Julianne Nygård og altfor mange andre utnytter sine barn så rått som de har gjort og gjør. Hvordan kan norske politikere stilles til ansvar for at de nekter å beskytte disse barna? Må vi begynne å gjøre dette om til rene tall? Hvor mange timer og dager, inkl. kveld, helg og helligdager har f.eks. barna til CBE og Pilotfrue jobbet for foreldrenes bedriftskanaler siden de ble født? Hvor mye penger skulle hvert av disse barna ha tjent på disse årene? Hvorfor har ikke Arbeidstilsynet brydd seg med at disse influenserne til stadighet bryter norsk lov også når det gjelder barnearbeid? Hvor er overformynderiet som skulle tatt vare på disse barnas økonomiske interesser? Å regne ut de tapte arbeidsinntektene som barna til CBE og Pilotfrue (og andre influenserbarn) har hatt siste 10+ år, det er nok vanskelig. Men kanskje noen kunne tatt for seg i en masteroppgave eller et forskningsprosjekt å registrere alle oppdragene barnet til Sofie Steen Isachsen må jobbe for Sophie Elise AS f.eks. første par leveår? Registrere antall publiseringer og se det opp mot markedsverdien dette gir firmaet, annonseinntektene som barnet genererer osv. Og se verdien dette barnet utgjør for bedriften - spesielt med tanke på at bedriftseier selv hadde kjørt bedriftens omdømme rett i grøften før den planlagte graviditeten, med rusmisbruk, avtalebrudd i flertall som påførte samarbeidspartnere store tap eller utgifter, offentlige skandaler, brudd på norsk lov m.m. Hvor mye bør "baby H" kompenseres for det enorme arbeidet barnet pålegges helt fra fødsel, og hvor mye er det arbeidet verdt? Hvem sørger for at "baby H" får betalt for arbeidet tilsvarende den markedverdien barnet utgjør for bedriften? Jeg tror at eneste språket våre blinde og døve politikere kanskje kan komme til å respondere på er slike klare tall i rene penger. Eller at et av influenserbarna ikke takler livet i gullfiskbollen foreldrene har latt dem vokse opp i (og dette håper jeg ikke skjer! men dessverre tror jeg noe tragisk kanskje også kunne vekket våre utdaterte politikere som ikke følger med i samfunnsutviklingen). Jeg fatter ikke hvorfor lovregulering uteblir. Hvorfor lytter ikke politikerne våre til Kripos, Unicef og andre ? Jeg mistenker at de har litt samme tankegang og forståelse av det som faren til Sofie, som klarte å uttale noe så naivt og blåst som at: "Hun deler jo bare litt fra livet sitt på internett". 10 11
Gjest Alexandrine Skrevet 11. juni 2024 #41450 Skrevet 11. juni 2024 Isild skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke hvorfor lovregulering uteblir. Hvorfor lytter ikke politikerne våre til Kripos, Unicef og andre ? Jeg mistenker at de har litt samme tankegang og forståelse av det som faren til Sofie, som klarte å uttale noe så naivt og blåst som at: "Hun deler jo bare litt fra livet sitt på internett". De har klart det i Frankrike: https://www.barnevakten.no/digitalt-barnearbeid-frankrike/
anno19 Skrevet 11. juni 2024 #41451 Skrevet 11. juni 2024 Tenk om foreldre beskyttet sitt barn…. tenk om besteforeldre beskyttet sine barnebarn…..tenk om barnearbeid var forbudt…..tenk om noen i barnevernet hadde ryggrad nok til å se på saker der foreldre selger barn sitt liv på internett for penger…..tenk om….. 12 1 10
Gjest Alexandrine Skrevet 11. juni 2024 #41452 Skrevet 11. juni 2024 anno19 skrev (1 time siden): Tenk om foreldre beskyttet sitt barn…. tenk om besteforeldre beskyttet sine barnebarn…..tenk om barnearbeid var forbudt…..tenk om noen i barnevernet hadde ryggrad nok til å se på saker der foreldre selger barn sitt liv på internett for penger…..tenk om….. Når det viser seg at så mange foreldre og besteforeldre i influenserbransjen ikke makter dette så må myndighetene komme på banen. Noen må tale barnas sak når ikke de voksne makter dette selv. Det snakkes så mye om barnearbeid - og at det må slås ned på. Så står myndighetene og ser på at det foregår her til lands også ... skammelig.
Ninaen Skrevet 11. juni 2024 #41453 Skrevet 11. juni 2024 Frisk Frosk skrev (17 timer siden): Sofie Steen Isachsen viser i hvert fall med det hun legger ut at hun lever opp til alle kritikerne som her inne i måneder har advart om at dette kom til å skje. Så mange forsvarte henne, og mente hun burde få en sjanse. Seks korte uker inn i dette barnets liv så har mor masseeksponert barnet både i bilder og tekst. Eier av Sophie Elise AS viser overtydelig at dette barnet er en del av hennes arbeid for å reparere Sofie Steen Isachsens/ Sophie Elise AS' omdømme. Graviditeten ble brukt for å selge mor som sexobjekt som hun har gjort i årevis. Nå er barnet blitt et bedriftsprodukt, et tilbehør mor bruker ekstremt kynisk for å tjene penger selv. Seks uker gammel, retten til privatliv er allerede brutt av mor... hvor mange ganger? Mor sier selv hun legger ut 50-150 innlegg bare på Snap daglig. Jeg har ikke Snap, men gikk inn i går og nå for å se. Der får jeg opp 16 innlegg. I går var 7 av 16 innlegg med baby på bildene, i dag 8 av 16 med babybilder. Og flere av de andre innleggene omhandler barnet, barnets privatliv - selv barnets sykdom. Det betyr at mor har omgjort sitt bedriftsinnhold til å nærmere 100 % handle om dette barnets liv, guttens privatliv. Og dette gjøres samtidig som mor bretter ut seg selv, poserer mer og mindre avkledd i utfordrende positurer. Og alt gjøres med et nærmes mimikkløst ansikt som har stivnet i poserings-sexy-lolita-stivnet ihjeloperert ansikt. Når skal norske politikere se galskapen som her utspiller seg? Hvorfor nekter norske politikere og det norske Storting å beskytte disse barna og sørge for at disse barna behandles som personer med selvstendige rettigheter om rettsbeskyttelse? Norge har forpliktet seg til Barnekonvensjonen, og bryter den daglig så lenge slike som Sofie Steen Isachsen/Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue/Julianne Nygård og altfor mange andre utnytter sine barn så rått som de har gjort og gjør. Hvordan kan norske politikere stilles til ansvar for at de nekter å beskytte disse barna? Må vi begynne å gjøre dette om til rene tall? Hvor mange timer og dager, inkl. kveld, helg og helligdager har f.eks. barna til CBE og Pilotfrue jobbet for foreldrenes bedriftskanaler siden de ble født? Hvor mye penger skulle hvert av disse barna ha tjent på disse årene? Hvorfor har ikke Arbeidstilsynet brydd seg med at disse influenserne til stadighet bryter norsk lov også når det gjelder barnearbeid? Hvor er overformynderiet som skulle tatt vare på disse barnas økonomiske interesser? Å regne ut de tapte arbeidsinntektene som barna til CBE og Pilotfrue (og andre influenserbarn) har hatt siste 10+ år, det er nok vanskelig. Men kanskje noen kunne tatt for seg i en masteroppgave eller et forskningsprosjekt å registrere alle oppdragene barnet til Sofie Steen Isachsen må jobbe for Sophie Elise AS f.eks. første par leveår? Registrere antall publiseringer og se det opp mot markedsverdien dette gir firmaet, annonseinntektene som barnet genererer osv. Og se verdien dette barnet utgjør for bedriften - spesielt med tanke på at bedriftseier selv hadde kjørt bedriftens omdømme rett i grøften før den planlagte graviditeten, med rusmisbruk, avtalebrudd i flertall som påførte samarbeidspartnere store tap eller utgifter, offentlige skandaler, brudd på norsk lov m.m. Hvor mye bør "baby H" kompenseres for det enorme arbeidet barnet pålegges helt fra fødsel, og hvor mye er det arbeidet verdt? Hvem sørger for at "baby H" får betalt for arbeidet tilsvarende den markedverdien barnet utgjør for bedriften? Jeg tror at eneste språket våre blinde og døve politikere kanskje kan komme til å respondere på er slike klare tall i rene penger. Eller at et av influenserbarna ikke takler livet i gullfiskbollen foreldrene har latt dem vokse opp i (og dette håper jeg ikke skjer! men dessverre tror jeg noe tragisk kanskje også kunne vekket våre utdaterte politikere som ikke følger med i samfunnsutviklingen). Håper noen plukker opp dette, veldig godt forslag! 5 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 11. juni 2024 #41454 Skrevet 11. juni 2024 Får vondt i øynene av å se på den treninga hennes.. Hadde hun hadd rett/ god teknikk, hadde hun ikke tatt halvparten av de vektene engang. Men bra hun ufarliggjør trening for de som kanskje er usikker på trening (for å se på det positive), men hun fokuserer mer på vekten hun tar enn å gjøre øvelser optimalt. Og så er det jo bra at hun er i aktivitet og får bevegd seg da, for å se på den andre positive tingen 👍 3 1
Tough cookie Skrevet 11. juni 2024 #41455 Skrevet 11. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (4 minutter siden): Får vondt i øynene av å se på den treninga hennes.. Hadde hun hadd rett/ god teknikk, hadde hun ikke tatt halvparten av de vektene engang. Men bra hun ufarliggjør trening for de som kanskje er usikker på trening (for å se på det positive), men hun fokuserer mer på vekten hun tar enn å gjøre øvelser optimalt. Og så er det jo bra at hun er i aktivitet og får bevegd seg da, for å se på den andre positive tingen 👍 Hvilke øvelser er det du mener hun gjør feil? 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 11. juni 2024 #41456 Skrevet 11. juni 2024 Tough cookie skrev (6 minutter siden): Hvilke øvelser er det du mener hun gjør feil? Veldig mange, eksempel kickbacksen (både i maskin og kabel), pullthrough, hofteabduksjon, hipthrusten, roøvelsen er noen av de 5 1
snurk Skrevet 11. juni 2024 #41457 Skrevet 11. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (30 minutter siden): Veldig mange, eksempel kickbacksen (både i maskin og kabel), pullthrough, hofteabduksjon, hipthrusten, roøvelsen er noen av de + biceps curl når hun svaier og svinger med hele ryggen for å få moment nok til å få vektene opp 🫣 9 6
Missy1 Skrevet 11. juni 2024 #41458 Skrevet 11. juni 2024 Tough cookie skrev (41 minutter siden): Hvilke øvelser er det du mener hun gjør feil? Hun bruker for mye moment fremfor å bruke musklene sine i øvelsene. Hun får altså ikke aktivert de riktige musklene og hun risikerer å få belastningsskader. 11 6
Enkelt&Komplisert Skrevet 11. juni 2024 #41459 Skrevet 11. juni 2024 (endret) snurk skrev (15 timer siden): + biceps curl når hun svaier og svinger med hele ryggen for å få moment nok til å få vektene opp 🫣 Ja ikke minst! Er flere øvelser jeg har reagert på, og hun stabiliserer ikke kroppen og kobler inn støttemuskler under utførelse😶🌫️ Endret 12. juni 2024 av Enkelt&Komplisert 4 2
Kaisamaia Skrevet 11. juni 2024 #41460 Skrevet 11. juni 2024 winterchild skrev (På 10.6.2024 den 10.10): Hon är så uppenbart osäker på sig själv, hon ber sina följare att inte komma med filmtips där det finns snygga kvinnliga skådespelare då hon ber om filmtips till henne och Vegard. Är det bara jag som tycker det är tragiskt? Tänk att leva sitt liv så. Alltid vara stressad över att inte vara god nog. Det kommer alltid att finnas någon snyggare än en själv, man kan inte gå runt och ha den pressen på sig. Tycker också hon har börjat träna lite väl mycket? Och hur intressant är det egentligen för hennes följare att se ständiga träningsvideos på henne? 🥱💤 Ska inte ens tala om hur det är reklam mellan varenda liten snap på bebisen. Nej jag är färdig med denna damen. Det finns så många bättre och faktiskt sunda influencers att följa. I'm done. Tack för mig 👋 Når sa hun det? Trodde jeg hadde fulgt greit med det siste halve året. 😆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå