Wald86 Skrevet 15. januar 2024 #39181 Skrevet 15. januar 2024 (endret) . Endret 18. januar 2024 av Wald86 2 2
Moongirl Skrevet 15. januar 2024 #39182 Skrevet 15. januar 2024 Wald86 skrev (1 time siden): Det er dessverre forskjell mellom liv og lære. Gynekologer og leger topper selv listene over de som tar planlagt keisersnitt. Rart med det. Min mannlige fastlege var for keisersnitt for å ikke ødelegge noe der nede...😬 1
Wald86 Skrevet 15. januar 2024 #39183 Skrevet 15. januar 2024 (endret) . Endret 18. januar 2024 av Wald86 2 4
Melus Skrevet 15. januar 2024 #39184 Skrevet 15. januar 2024 Hvorfor legges det ut her som en sannhet at hun ønsker seg ks eller har bestemt seg for det? I tillegg til fødselshistorier som ikke har noe i denne tråden å gjøre, bare for å legge mer vekt på påstandene om ks og hvor teit og urettferdig det er hvis hun får det innvilget? Vi vet ikke om hun vil ha det engang! 8 3
pøbelsara Skrevet 15. januar 2024 #39185 Skrevet 15. januar 2024 Hvor mange har skrevet til Nøstebarn, lurer jeg på? (Jeg har) 18 8
solsolsol Skrevet 15. januar 2024 #39187 Skrevet 15. januar 2024 pøbelsara skrev (46 minutter siden): Hvor mange har skrevet til Nøstebarn, lurer jeg på? (Jeg har) Hvor skriver dere? 2
shorty Skrevet 15. januar 2024 #39188 Skrevet 15. januar 2024 solsolsol skrev (18 minutter siden): Hvor skriver dere? Jeg skreiv til de på instagram. 9
Zenhouse Skrevet 15. januar 2024 #39189 Skrevet 15. januar 2024 pøbelsara skrev (2 timer siden): Hvor mange har skrevet til Nøstebarn, lurer jeg på? (Jeg har) Jeg skrev på Instagram. Ser ut til at jeg fikk samme svar som @shorty 9 1
Skrottefar Skrevet 15. januar 2024 #39190 Skrevet 15. januar 2024 Zenhouse skrev (15 minutter siden): Jeg skrev på Instagram. Ser ut til at jeg fikk samme svar som @shorty De har nok et standardsvar de gir alle 😛 9 1
Ford3000 Skrevet 15. januar 2024 #39191 Skrevet 15. januar 2024 Jeg bare lurer, selv om det ikke har med henne som bedrift... Men, er det så jævlig å gå gravid at du behøver tre seter på et fly fordi barnet sparker i ribbeina? 🤔 Henviser til snapchat. 13
Frisk Frosk Skrevet 15. januar 2024 #39192 Skrevet 15. januar 2024 shorty skrev (7 timer siden): Anbefaler alle å sende de en melding. Bedrifter kan tenke influenser med mange følgere - gode til å reklamere. Men all reklame er ikke alltid det beste 😅 "Barnet kan ikke velge klærne sine selv..." Med dette bruker Nøstebarn bevisst influencerbarn for å selge sine produkter, og forsøker å fremstille det som om de kun tenker på barnets beste. Men, når Nøstebarn ønsker å asossieres med usunn og farlig livsstil og forbrukervaner, selvskading vha. kosmetiske operasjoner og injeksjoner, overforbruk og sløsing +++ annet negativt... da har jo Nøstebarn tatt et helt bevisst valg for hvilken profil de ønsker for fremtiden, hvem og hva de vil forbindes med. Tenk å med vilje skade det omdømmet som de nøysommelig har opparbeidet seg gjennom år med arbeid. Poff, så var også Nøstebarn forført av SE AS, hvis eier i årevis har tjent penger på løgner, selvskading, fronting av farlige inngrep, rus, usunn livsstil, fyll og fest, overforbruk, overfladiskhet. 23 19
Zenhouse Skrevet 15. januar 2024 #39193 Skrevet 15. januar 2024 Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): "Barnet kan ikke velge klærne sine selv..." Med dette bruker Nøstebarn bevisst influencerbarn for å selge sine produkter, og forsøker å fremstille det som om de kun tenker på barnets beste. Men, når Nøstebarn ønsker å asossieres med usunn og farlig livsstil og forbrukervaner, selvskading vha. kosmetiske operasjoner og injeksjoner, overforbruk og sløsing +++ annet negativt... da har jo Nøstebarn tatt et helt bevisst valg for hvilken profil de ønsker for fremtiden, hvem og hva de vil forbindes med. Tenk å med vilje skade det omdømmet som de nøysommelig har opparbeidet seg gjennom år med arbeid. Poff, så var også Nøstebarn forført av SE AS, hvis eier i årevis har tjent penger på løgner, selvskading, fronting av farlige inngrep, rus, usunn livsstil, fyll og fest, overforbruk, overfladiskhet. Her er resten av meldingen: 5 8
pøbelsara Skrevet 15. januar 2024 #39194 Skrevet 15. januar 2024 Frisk Frosk skrev (12 minutter siden): "Barnet kan ikke velge klærne sine selv..." Med dette bruker Nøstebarn bevisst influencerbarn for å selge sine produkter, og forsøker å fremstille det som om de kun tenker på barnets beste. Men, når Nøstebarn ønsker å asossieres med usunn og farlig livsstil og forbrukervaner, selvskading vha. kosmetiske operasjoner og injeksjoner, overforbruk og sløsing +++ annet negativt... da har jo Nøstebarn tatt et helt bevisst valg for hvilken profil de ønsker for fremtiden, hvem og hva de vil forbindes med. Tenk å med vilje skade det omdømmet som de nøysommelig har opparbeidet seg gjennom år med arbeid. Poff, så var også Nøstebarn forført av SE AS, hvis eier i årevis har tjent penger på løgner, selvskading, fronting av farlige inngrep, rus, usunn livsstil, fyll og fest, overforbruk, overfladiskhet. Nemlig. Herlighet, tenk å selge hele sitt møysommelig opparbeidede rykte for å bli spredt i SEs kanaler? heldigvis finnes det mange andre gode ullprodukter å få kjøpt. jeg har alltid tenkt at Nøstebarn står for kvalitet og soliditet og integritet, men ved å samarbeide med Se gir de jo tydelige signaler om at dette ikke er så viktig for dem. Jeg vet om MANGE som har vært gode kunder hos Nøstebarn som nok blir direkte provosert av dette - det er så på tvers av hva de ønsker å bruke pengene sine på. 14 12
Xmasclovn Skrevet 15. januar 2024 #39195 Skrevet 15. januar 2024 Ford3000 skrev (48 minutter siden): Jeg bare lurer, selv om det ikke har med henne som bedrift... Men, er det så jævlig å gå gravid at du behøver tre seter på et fly fordi barnet sparker i ribbeina? 🤔 Henviser til snapchat. Ehh, nei. I såfall er det svært sjeldent. 5
Sarah93 Skrevet 15. januar 2024 #39196 Skrevet 15. januar 2024 Melus skrev (6 timer siden): Hvorfor legges det ut her som en sannhet at hun ønsker seg ks eller har bestemt seg for det? I tillegg til fødselshistorier som ikke har noe i denne tråden å gjøre, bare for å legge mer vekt på påstandene om ks og hvor teit og urettferdig det er hvis hun får det innvilget? Vi vet ikke om hun vil ha det engang! Mitt poeng var egentlig det motsatte, at keisersnitt ikke er lett å få innvilget og ikke noe influensere kan "bestille" uansett hva Kvinneguiden tror. Veldig synd at det ble lagt opp til en annen debatt, for poenget mitt (som jeg har sagt før), er at folk må slutte å spekulere i noe Sophie Elise aldri har gitt uttrykk for. Moderator burde se på det. 9
Justlooking Skrevet 15. januar 2024 #39197 Skrevet 15. januar 2024 Ford3000 skrev (1 time siden): Jeg bare lurer, selv om det ikke har med henne som bedrift... Men, er det så jævlig å gå gravid at du behøver tre seter på et fly fordi barnet sparker i ribbeina? 🤔 Henviser til snapchat. Ikke vet jeg og ikke har jeg Snapchat - men har man mye penger kan man kjøpe seg fri fra det meste av plager. Som å booke tre seter om det er det hun har gjort 😊 2
Frisk Frosk Skrevet 15. januar 2024 #39198 Skrevet 15. januar 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Her er resten av meldingen: Takk! Det eneste positive er vel at de tydeligvis stiller et krav til merking av reklame. Resten av det de skriver er bare bortforklaringer for å forsøke å få fokuset bort fra det faktum at de bevisst velger å samarbeide med en skadelig influencer. Nå lar de seg bruke av Sophie Elise AS for å renvaske SEs rykte, mens Nøstebarn får skitnet til sitt omdømme - og må betale for denne devalueringen av eget omdømme selv. 14 9
Frisk Frosk Skrevet 15. januar 2024 #39199 Skrevet 15. januar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Jeg bare lurer, selv om det ikke har med henne som bedrift... Men, er det så jævlig å gå gravid at du behøver tre seter på et fly fordi barnet sparker i ribbeina? 🤔 Henviser til snapchat. Jeg følger henne ikke, men det kan jo være at det var ledige seter der, at hun vet hvor idiotisk denne kommentaren er at hun vet den vil skape diskusjoner. Samtidig gir hun inntrykk av en luksustilværelse det er langt fra sikkert at hun egentlig har. Hun er jo utspekulert når det kommer til narrativer. Om hun faktisk kjøper tre seter for å sitte alene, da tenker jeg det viser hvor totalt og fullstendig hun driter i miljøet. Så det miljøengasjementet som hun har forsøkt å selge, det er bare bullsh*t... 14 2
Ford3000 Skrevet 15. januar 2024 #39200 Skrevet 15. januar 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Jeg følger henne ikke, men det kan jo være at det var ledige seter der, at hun vet hvor idiotisk denne kommentaren er at hun vet den vil skape diskusjoner. Samtidig gir hun inntrykk av en luksustilværelse det er langt fra sikkert at hun egentlig har. Hun er jo utspekulert når det kommer til narrativer. Om hun faktisk kjøper tre seter for å sitte alene, da tenker jeg det viser hvor totalt og fullstendig hun driter i miljøet. Så det miljøengasjementet som hun har forsøkt å selge, det er bare bullsh*t... Justlooking skrev (1 time siden): Ikke vet jeg og ikke har jeg Snapchat - men har man mye penger kan man kjøpe seg fri fra det meste av plager. Som å booke tre seter om det er det hun har gjort 😊 Svarer begge samtidig: Kan godt hende det var tre ledige seter, eller at hun booket tre seter, det får bli opp til henne. Jeg bare lurte oppriktig på om det var helt jævlig å være gravid når man skal ut på fly. Jeg har aldri vært gravid, og blir litt skremt, nesten som prevansjon dette, når man ser hva hun legger ut om sin graviditet. Mye sparking i ribbein (og det kan jo sikkert være individuelt hvordan man kjenner det), dårlig pust, dårlig kondis tidlig i graviditeten. Skulle dristet meg til å ta screenshot av den snapchatposten, for hun så skikkelig ille ut der hun breiet seg over de setene, nesten som ordentlig smertehelvette. Samtidig vet jeg jo innerst inne at hun kan jo fake det. Bare ble oppriktig nysgjerrig og litt skremt. Hvis det er så fælt å gå gravid, eller det kan bli så fælt, ja da tror jeg mannen får holde snabelen sin i trusa heretter... 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå