J.. Skrevet 14. februar 2023 #32401 Del Skrevet 14. februar 2023 Ishwanvile skrev (8 minutter siden): Jeg kjenner ikke til historien der. Fortell! Google er din venn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. februar 2023 #32402 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg har aldri fulgt SEs noen kanaler. Jeg kjøper ikke produktene, Og jeg har vært tydelig i klagen min på at jeg klager på at de bruker SE som profil for å nå t til unge følgere - det spesifiserer jeg også. Jeg klager ikke op bildet. - det ligger jo ikke ute noen av NRKs some-kanaler, heller. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 14. februar 2023 #32403 Del Skrevet 14. februar 2023 Blueberrysmoothie skrev (28 minutter siden): Det kan man trygt si det ser ut som ja Jeg skjønner ikke det siste bildet her jeg? Jeg ser tydelig en pose med stoff i til høyre, men til venstre? Kan det ikke bare være gjenskinn av den glassgjenstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2023 #32404 Del Skrevet 14. februar 2023 PissiPus skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke det siste bildet her jeg? Jeg ser tydelig en pose med stoff i til høyre, men til venstre? Kan det ikke bare være gjenskinn av den glassgjenstanden? Jeg ser noe som kan være gjenskinn av den krystalldingsen, og noe som ser ut som smeltet stearin. Så jeg forstår heller ikke hva dette bildet skal bevise🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 14. februar 2023 #32405 Del Skrevet 14. februar 2023 kraftwerk skrev (4 minutter siden): Shit - noe så patetisk. Hun vet jo at det ligger der, dette er jo publisert ene og alene for å få reaksjoner. Den dama er virkelig ikke frisk, tenk å ville drite seg så fullstendig ut foran hele Norge - frivillig? Dette er som alt annet, rop om oppmerksomhet. Jeg er ikke helt sikker på bakgrunnen for postingen av bildet med pulveret på bordet, men sånn jeg har forstått det på twitter var det en del av en storypost med interiørbilder. Kan tenkes at bildet bare lå i albumet hennes og at hun har lagt det ut uker eller måneder senere og glemte at det var samme dag hun la striper på bordet og hadde hastverk med å legge ut en bildestory for å vise der glamorøse hjemmet og ikke sjekket detaljer..! Når det kommer til rusmidler og å dokumentere egne lovbrudd så tror jeg ikke hun har tenkt med overlegg at all PR er god PR, jeg har oppfattet det sånn at disse bildene også er en glipp hun ikke har sett godt nok på før publisering og at de ble slettet av henne raskt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. februar 2023 #32406 Del Skrevet 14. februar 2023 Purple Basil skrev (1 time siden): Er dessverre slik ja. Søsteren min er forbruker av Glöd, hun er typen som ikke tenker før hun kjøper ting. Jeg skal ta meg nok en prat med henne søsteren min også, dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32407 Del Skrevet 14. februar 2023 Hulderen skrev (1 time siden): Inngiftet svigerdatter? Når var det Nora og Marius giftet seg? De er bare så vidt endret status fra datere til kjærester, og i ferd med å bli samboere. Dessuten tilhører ikke Marius kongehuset, han er bare en del av kongefamilien. Det skilles skarpt mellom kongefamilien og kongehuset. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det så er hun tilknyttet kongefamilien. Da bør hun respektere det og oppføre seg deretter. Hun setter kongefamilien i et enormt dårlig lys. Marius er sønnen til vår fremtidig dronning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. februar 2023 #32408 Del Skrevet 14. februar 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): søsteren min også, dessverre Gå over til Camilla P. sine produkter. Mye bedre produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 14. februar 2023 #32409 Del Skrevet 14. februar 2023 PissiPus skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke det siste bildet her jeg? Jeg ser tydelig en pose med stoff i til høyre, men til venstre? Kan det ikke bare være gjenskinn av den glassgjenstanden? Det kan det selvsagt være, men for meg ser det (røde ringer, ikke tegnet av meg) helt klart ut som noe som ligger oppå bordet i "4D" og ikke er en del av gjenskinn på det flate bordet i "2D". Vasen har ingen rette linjer, glasstrukturen og linjene på vasen som kan gi gjenskinn er brokete formet og man ser det er noe annet der det ikke er tvil om at det er gjenskinn (oransje ring) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. februar 2023 #32410 Del Skrevet 14. februar 2023 I følge tv2 har det nå kommet inn 300 klager. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 14. februar 2023 #32411 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Blueberrysmoothie skrev (På 14.2.2023 den 17.37): Det kan det selvsagt være, men for meg ser det (røde ringer, ikke tegnet av meg) helt klart ut som noe som ligger oppå bordet i "4D" og ikke er en del av gjenskinn på det flate bordet i "2D". Vasen har ingen rette linjer, glasstrukturen og linjene på vasen som kan gi gjenskinn er brokete formet og man ser det er noe annet der det ikke er tvil om at det er gjenskinn (oransje ring) jeg har sett nok av slike linjer oppigjennom mine dager til å kjenne igjen dette. har brukt kokain i yngre dager. dette er ikke noe stearin eller skygger. hehe dette er enda t bilde hun har glemt å sjekke nøyere. (eller så er det med vilje for å sjokkere) Endret 18. februar 2023 av Ænema 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14. februar 2023 #32412 Del Skrevet 14. februar 2023 Honey Dew skrev (8 minutter siden): I følge tv2 har det nå kommet inn 300 klager. I følge NRK har det kommet 550 klager. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32413 Del Skrevet 14. februar 2023 Honey Dew skrev (9 minutter siden): I følge tv2 har det nå kommet inn 300 klager. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. februar 2023 #32414 Del Skrevet 14. februar 2023 os Maxilla skrev (45 minutter siden): Nrk vrir det om og formulerer det som at folk klager på selve bildet. Er det i det hele tatt noen som bryr seg om bildet, og mener at det er DET nrk skal ta tak i?? Alle vet jo at det ikke er nrk som står bak bildet. Herregud! For min del kunne de lagt ut en to timers livesending av at de snortet kokain, for dette handler ikke om bildet! Det handler om samarbeidet med nrk, og mangelen for respekt for skattebetalere og bekymrede foreldre. At vi ikke vil ha denne representanten i nrk i det hele tatt! Og at alle klagene som kom inn i høst åpenbart ikke var ubegrunnede. Bildet er bare toppen av kransekaka! NRK kan vrenge og vri på ting så mye de vil, men faktum er at hun er en de profilerer og samarbeider med, og da burde dette være kroken på døra for hva som er akseptabelt av en av deres profiler. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Glufseguri Skrevet 14. februar 2023 Populært innlegg #32415 Del Skrevet 14. februar 2023 Märtha Louise: Jeg er den mest kritiserte personen i Norge Sophie Elise: Hold my coke 😏 76 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 14. februar 2023 #32416 Del Skrevet 14. februar 2023 Just now, Glufseguri said: Märtha Louise: Jeg er den mest kritiserte personen i Norge Sophie Elise: Hold my coke 😏 Den var fin. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 14. februar 2023 #32417 Del Skrevet 14. februar 2023 Målgruppen for podcasten er ifølge NRK, jenter mellom 15 og 30 år. Men å diskutere fyll, rundpuling og slappe pikker til en del i målgruppen som er under den seksuelle lavalderen, og unge som ikke har lov å drikke alkohol enda?? Jada, dette diskuterer de gjerne sammen med venner, men normalt sett ikke sammen med noen på 28 år. Og jada, narkotika kan en finne nesten hvor som helst, men de trenger ikke en influenser til å forherlige og normalisere det! 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. februar 2023 #32418 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg er ikke overrasket over verken Sofie eller Nora. Det var vel i influenser- og realitygjengene Northug rotet seg inn i også mens han bodde i Oslo etter langrennskarrieren. (Og vi husker hvordan det gikk.) I de tilsynelatende tomme og meningsløse livene de lever er det nok lett å ty til narkotika. Men, det jeg ikke skjønner er hvorfor pressen ikke nevner Nora i bildesammenhengen nå. Ville de gjort det også for et halvt år siden? Eller ville de vært like «hensynsfulle» om det var en annen influenser som holdt posen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32419 Del Skrevet 14. februar 2023 Så har vi denne kron idioten da. Begrepet han egentlig leter etter er cancel culturen,ikke woke.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 14. februar 2023 #32420 Del Skrevet 14. februar 2023 J.. skrev (7 minutter siden): Så har vi denne kron idioten da. Begrepet han egentlig leter etter er cancel culturen,ikke woke.. For et brødhue. Dette har ingenting med woke å gjøre. 36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå