The Silver Lining Skrevet 28. februar 2022 #27201 Skrevet 28. februar 2022 Det er obviously SE som ISÅFALL er gravid. Det er jo hjerte-emojis der og hele pakka. Hun hadde vel ikke sendt det om en annen var gravid med en du elsker "so so so"? Åpenbart at videoen er fra hennes egen ultralyd. Nørds. 14 2
Missy1 Skrevet 28. februar 2022 #27202 Skrevet 28. februar 2022 LastSummer skrev (5 minutter siden): Wtf? Er du 12 år? Man hører jo hjertelyd på ultralyd! Det er jo helt klassisk. Man tar en graviditetstest, som er positiv. Men når man har vært på UL og HØRT hjertet og sett fosteret bevege seg så "BLIR ALT MYE VANSKELIGERE"!! Fordi da blir det liksom mer reellt. Det er ikke tvil liksom... Okay, beklager var ikke meningen å fornærme deg. Prøvde bare å fortelle hvordan jeg tolket det. Har ikke fått med meg når SE har sykehusavtaler og når hun tar ut egenmeldinger. Men ok, da er SE lei seg fordi hun ikke vil ta abort? 5
Missy1 Skrevet 28. februar 2022 #27203 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (6 minutter siden): Hjertelyden høres høyt i rommet under en ultralyd SAMTIDIG som man ser bildet på skjermen. Med mindre du selv har hørt selve videoen er det umulig å vite om det var lyd på den eller ikke. Det er helt normalt å høre lyden samtidig som man ser på skjermen av ultralydbildet. Hvordan tror du man hører hjertelyd siden du mener det ikke er hjertelyd der? Herlighet. Det er en video og ikke et lydklipp, var det jeg mente. Og jeg er da selvfølgelig klar over at video også inneholder lyd, og at man kan høre hjertelyd på ultralyd. Slapp av. 9
bambilamambie Skrevet 28. februar 2022 #27204 Skrevet 28. februar 2022 Sitronmelisse skrev (20 minutter siden): Men hun var jo på sykehuset akkurat i den perioden. Det må ha vært en viktig sykehusavtale ettersom hun tok fri fra God Kveld Norge-innspillinga. Sammen med teksten på bildet virker det som at det er SE sitt bilde. Koble dette med Isak sin dårlige samvittighet nå da, etter antatt abort. Der fikk Isak for å bruke SE for å få gitt ut en bok om seg selv. Nå blir han Norges drittsekk. Var det verdt det? Men hvorfor .. om det er hun som har vært/er gravid skulle Isak si unnskyld? Og hvorfor fortelle «hele Norge» at hun har evt. tatt abort? 9
Frøkenfryden Skrevet 28. februar 2022 #27205 Skrevet 28. februar 2022 Othelia08 skrev (16 minutter siden): Dette er som å følge med på en dramaserie for tenåringer😂 Yesss sunset beach.. them memories😂 10 2
sirenas Skrevet 28. februar 2022 #27206 Skrevet 28. februar 2022 bambilamambie skrev (1 minutt siden): Men hvorfor .. om det er hun som har vært/er gravid skulle Isak si unnskyld? Og hvorfor fortelle «hele Norge» at hun har evt. tatt abort? Sier unnskyld for at han har vært utro feks? 10
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. februar 2022 #27207 Skrevet 28. februar 2022 bambilamambie skrev (7 minutter siden): Men hvorfor .. om det er hun som har vært/er gravid skulle Isak si unnskyld? Og hvorfor fortelle «hele Norge» at hun har evt. tatt abort? Sier unnskyld fordi han har gjort SE gravid og vært utro samtidig og nå er det slutt feks?
bambilamambie Skrevet 28. februar 2022 #27208 Skrevet 28. februar 2022 Sitronmelisse skrev (1 minutt siden): Sier unnskyld fordi han har gjort SE gravid og vært utro samtidig og nå er det slutt feks? Det gir lite mening. Og de som evt. har spredd at Sofie har vært gravid, er skikkelig teite. Det var «vi» lite med. 6
Vifte Skrevet 28. februar 2022 #27210 Skrevet 28. februar 2022 -C- skrev (2 timer siden): Kan jeg stille dere et spørsmål, og væææær så snill og svar 100% ærlig! Spør da jeg oppriktig tenker at det jo MÅ være folk der ute som synes det når så mange velger å gjøre det?! Synes dere rumpeimplantater er pent? Nei, jeg synes det ser grusomt stygt ut. 9 2
Gjest Hoppetau Skrevet 28. februar 2022 #27211 Skrevet 28. februar 2022 (endret) .... Endret 3. mai 2022 av Hoppetau
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2022 #27212 Skrevet 28. februar 2022 Missy1 skrev (1 time siden): Man får ikke høre man er gravid med en ultralyd hos legen. Det gir ingen mening at hun skal ha funnet ut at hun er gravid og tatt ultralyd med en gang Man får da ikke ultralyd med en gang man finner ut at man er gravid. Man ser jo ingenting på ultralyd før man er noen uker på vei. Man får ikke tilbud før i uke 18. 7
J.. Skrevet 28. februar 2022 #27213 Skrevet 28. februar 2022 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Man får da ikke ultralyd med en gang man finner ut at man er gravid. Man ser jo ingenting på ultralyd før man er noen uker på vei. Man får ikke tilbud før i uke 18. Ingenting som stopper noen i å ha privatultralyd fra hvilken som helst uke man måtte ønske. 36
Variert skydekke Skrevet 28. februar 2022 #27214 Skrevet 28. februar 2022 Angående en eventuell graviditet: Rett gjerne på meg hvis jeg har misforstått, men jeg så en episode av Bloggerne hvor SE var hos gynekolog for å sjekke fruktbarhet o.l, fordi hun tidligere har vært gravid utenfor livmoren. Der fikk hun beskjed om at det kunne være livsfarlig for henne å bli gravid på normal måte, så hun burde bli gravid med prøverør når hun vil ha barn. Det høres jo litt rart ut hvis hun hinter til at hun tar abort pga Isak, når hun uansett måtte ha gjort det for å ikke risikere å dø selv? 8 2
J.. Skrevet 28. februar 2022 #27215 Skrevet 28. februar 2022 Variert skydekke skrev (1 minutt siden): Angående en eventuell graviditet: Rett gjerne på meg hvis jeg har misforstått, men jeg så en episode av Bloggerne hvor SE var hos gynekolog for å sjekke fruktbarhet o.l, fordi hun tidligere har vært gravid utenfor livmoren. Der fikk hun beskjed om at det kunne være livsfarlig for henne å bli gravid på normal måte, så hun burde bli gravid med prøverør når hun vil ha barn. Det høres jo litt rart ut hvis hun hinter til at hun tar abort pga Isak, når hun uansett måtte ha gjort det for å ikke risikere å dø selv? Kjenner ingen andre som har måttet ha prøverør pga svangerskap utenfor livmoren (kjenner 2 som måtte abortere pga det men som hadde naturlige normale svangerskap etterpå). Men som alt annet er hun vel ett medisinsk under på dette også.. 40
LastSummer Skrevet 28. februar 2022 #27216 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (12 minutter siden): Etter å ha tenkt meg litt om, og med å spise mine egne ord tidligere i tråden. Man HØRER ikke hjerteslag så tidlig i en graviditet, man kan se hjerteslagene tidlig men hører dem ikke.... På tidspunktet hvor det høres har man kommet langt, og med tanke på operasjon før jul er det ikke mulig å ha kommet så langt Man kan høre hjertelyd fra svangerskapsuke 7, dvs 5 uker etter samleiet. 9 3
Variert skydekke Skrevet 28. februar 2022 #27217 Skrevet 28. februar 2022 J.. skrev (Akkurat nå): Kjenner ingen andre som har måttet ha prøverør pga svangerskap utenfor livmoren (kjenner 2 som måtte abortere pga det men som hadde naturlige normale svangerskap etterpå). Men som alt annet er hun vel ett medisinsk under på dette også.. Det kan jo være de overdrev for å skape TV, men de la det i hvert fall frem slik. Den gode nyheten var at hun hadde gode egg, men den dårlige nyheten var at hun ikke burde bli gravid på naturlig måte pga faren for en ny graviditet utenfor livmoren. 1
Jolanda Skrevet 28. februar 2022 #27218 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (14 minutter siden): Etter å ha tenkt meg litt om, og med å spise mine egne ord tidligere i tråden. Man HØRER ikke hjerteslag så tidlig i en graviditet, man kan se hjerteslagene tidlig men hører dem ikke.... På tidspunktet hvor det høres har man kommet langt, og med tanke på operasjon før jul er det ikke mulig å ha kommet så langt Man kan høre hjertelyd på UL i uke 7. Det er helt vanlig. 11
Innsidenut Skrevet 28. februar 2022 #27219 Skrevet 28. februar 2022 Var Victoria warrer (??) sammen med Isak? Eller hvem er denne jenten, er hun «kjent» fra en plass? Hun bare plutselig var der. Aldri sett før, før nå nylig. 4
Hormontrollet Skrevet 28. februar 2022 #27220 Skrevet 28. februar 2022 Hoppetau skrev (14 minutter siden): Etter å ha tenkt meg litt om, og med å spise mine egne ord tidligere i tråden. Man HØRER ikke hjerteslag så tidlig i en graviditet, man kan se hjerteslagene tidlig men hører dem ikke.... På tidspunktet hvor det høres har man kommet langt, og med tanke på operasjon før jul er det ikke mulig å ha kommet så langt Jeg fikk høre hjerteslag på innvendig ultralyd i uke 6. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå