Djungelvrål Skrevet 23. februar 2022 #26961 Skrevet 23. februar 2022 Jif skrev (1 time siden): Er/har ikke Vebjørn Selbekk vært redaktør i Dagen og kristen-konserbativ så det holder? Veldig merkelig kommentar fra en som fremstår som moralens vokter sånn ellers. Hun løy garantert også til de på farmen og sa at forholdet var slutt etter hun lå med Isak, eller sa det hangla eller noe i den duren. Hun er jo god til å finne opp ting. 14
Missy1 Skrevet 23. februar 2022 #26962 Skrevet 23. februar 2022 hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Men altså, hvorfor drar hun til USA for å gjøre skjønnhetsinngrep? Det kan da ikke være SÅ mye billigere når man må betale fly osv? For innhold til bloggen? Eller vil ingen gjøre mer på a i Norge nå? Regner med det er vanskelig å finne en norsk kirurg som er villig til å gjøre ansiktsløft på 27åringer. Det er jo galskap 😳 37
A4. Skrevet 23. februar 2022 #26964 Skrevet 23. februar 2022 velociraptor skrev (3 timer siden): Hvem sa det? 😳 Det er jo en helt syk kommentar - får det til å høres ut som det var flere der inne som ville ha henne men Isak «vant». Heine sa det. 1
KaBom Skrevet 23. februar 2022 #26965 Skrevet 23. februar 2022 A4. skrev (35 minutter siden): Heine sa det. Det var Vebjørn som sa det, var det ikke? 9
*blueberry* Skrevet 23. februar 2022 #26966 Skrevet 23. februar 2022 KaBom skrev (1 minutt siden): Det var Vebjørn som sa det, var det ikke? Jo, det var Vebjørn. 2
A4. Skrevet 23. februar 2022 #26967 Skrevet 23. februar 2022 KaBom skrev (9 minutter siden): Det var Vebjørn som sa det, var det ikke? *blueberry* skrev (7 minutter siden): Jo, det var Vebjørn. Beklager, da husket jeg feil 🙈
Gjest Letharia Skrevet 23. februar 2022 #26968 Skrevet 23. februar 2022 Jeg lurer så fælt på hvordan hun hadde sett ut i dag uten alle de kosmetiske inngrepene. Uten fillers, botox og alt annet hun har gjort. Hun var jo en veldig søt jente før alt dette tullet begynte. Og hun begynte jo i grunn ganske tidlig.
Heartland Skrevet 23. februar 2022 #26969 Skrevet 23. februar 2022 Kosemose skrev (På 22.2.2022 den 8.01): Sånne forsvarstaler er så meningsløse. SE kan få så mye fred hun vil, det er 100% opp til henne selv. Det er ikke sånn at kjendisstatusen er et biprodukt av en annen jobb, ala musikere. Hun er kjent fordi hun holder seg kjent fordi det er det hun vil. Hun selger seg selv som et fenomen og hun ønsker å engasjere og da styrer hun ikke retningen på dette. Og når hun som INFLUENSER påvirker med så mange utrolig negative valg er det bra og sunt at folk reager og sier fra. SE velger alt dette helt selv. Spot on! ☝️ Lill skrev (På 22.2.2022 den 17.13): Jeg grøsser. Er dette virkelig ei på 28 år som holder på som en fjortis? Åpenbart at å leve av kropp og flashing av denne gjør noe med en rent kognitivt. Hun må være ekstremt umoden for alderen. Hun er et år ELDRE enn Øyunn som også var på Farmen. Nå er ikke jeg spesielt fan av Øyunn heller, men det fremstår jo som hun er 10 år eldre enn SE, minst! Jeg har en 15-åring som er modnere! En ting er at det er synd i Kasper, men jeg synes nå synd i Victoria også, selv om de ikke var eksklusive. Så må jeg si at Isak og Victoria virket mye mer kompatible enn Isak og SE. Mon tro hvor lenge Isak gidder dette? En sutrete og hjelpeløs dramaqueen med en mental alder på 14? Så lenge det er PR og han fortsetter å øke kjendis-statusen sin kanskje? 20 2
mjaus Skrevet 23. februar 2022 #26970 Skrevet 23. februar 2022 Heartland skrev (12 minutter siden): En ting er at det er synd i Kasper, men jeg synes nå synd i Victoria også, selv om de ikke var eksklusive. Så må jeg si at Isak og Victoria virket mye mer kompatible enn Isak og SE. Mon tro hvor lenge Isak gidder dette? En sutrete og hjelpeløs dramaqueen med en mental alder på 14? Så lenge det er PR og han fortsetter å øke kjendis-statusen sin kanskje? Tja, virker ikke på meg som at Isak bryr seg så mye om hvilke personligheter disse jentene har. Heller hvor deilige de ser ut. 😅 20 2 2
Othelia08 Skrevet 23. februar 2022 #26971 Skrevet 23. februar 2022 Kanskje det ble for kjedelig i lengden for SE å være sammen med Kasper. Hun er avhengig av oppmerksomhet og å skape storm rundt navnet sitt, mens Kasper på sin side virket som om han hadde mer eller mindre null interesse i å bli "eksponert" til de grader. Med Isak får hun en gutt som sikkert har like lyst til å være i rampelyset som henne, og er villig til å gjøre ganske mye for å holde seg relevant. Overrasker meg ikke om det plutselig kommer en serie med de to à la Vendela og Petter. 21 1
Gjest Keikolina Skrevet 23. februar 2022 #26972 Skrevet 23. februar 2022 Chanchan skrev (På 21.2.2022 den 11.54): Dette er på ingen måte ment som hets og er egentlig ganske søtt, men herregud så klein hun var på det intervjuet når hun ler bort spørsmålene! Hun virker så nervøs og litt... teit? Jeg synes hun minner om jenta som var på 4-stjerners middag og sammen med Robin. Hun drar ut tida med å tenke ut hva hun skal svare tenkte jeg 😄
Zenhouse Skrevet 24. februar 2022 #26973 Skrevet 24. februar 2022 Bloom13 skrev (8 timer siden): Da jeg leste at en av de på farmen sa dette i finalen ble jeg utrolig provosert: «Min stemme går til den som har vunnet prinsessen her og halve kongeriket, «the one and only» Isak Dreyer» Det er usmakelig hvordan de fremstiller dette som noe fint. Det er moralsk forkastelig, spør du meg. Vebjørn Selbekk hadde ganske store fordommer og trodde hun var en tanketom bimbo, han ble jo så imponert av å oppdage at dette er en ung kvinne som er både «smart og reflektert». ( lista hans lå nok ikke så høyt- det skal sies) han ble nok sjarmert i senk og var nok også imponert over Isak som Norges tøffeste OG handyman nr1 på gården i den grad at han gikk ut fra at det var seerne også.. jeg likte Vebjørn egentlig, og velger å tro at han bare var litt naiv og godtroende. Jeg er enig i at det var usmakelig å høre på. 17 1
-C- Skrevet 24. februar 2022 #26974 Skrevet 24. februar 2022 Går all in for å vise Norge nå, ser det ut som! 11
Raven.Writingdesk Skrevet 24. februar 2022 #26975 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Jeg tror en del av Isak sin «popularitet» skyldes at han (tilsynelatende) bryter med de typiske «influenserne» vi har fått trykt opp i ansiktet de siste 10-20 årene.. Han er veldig langt unna Paradise Hotel Niklas Vindel/ Carl Eliassen/ Petter Pilgaard - typen. «Endelig» noen som representerte en usminka, jordnær «bygde» utgave av norske unge voksne. Jeg ser ikke farmen da jeg synes det representerer gjenbrukt «mobbe» reality (heldigvis er kjendis deltakerne mer hyggelig mot hverandre enn de ukjente) .. kombinert med en slags korrupsjon i TV2 som forsøker å avle frem kjendiser til eget bruk, ( litt likt NRK og MGP) Men uansett hvor lite man ser Farmen (eller Norges tøffeste) - eller leser blogg, så er det umulig å ikke ha fått med seg Isak og Sophie Elise saken. Så de siste dagene har jeg lest en del i tråden her, og ser en skriver at S.E skifter stil/type ut ifra hvem hun er sammen med. Det tviler jeg ikke på. For å overleve av å ikke ha noen andre ferdigheter enn at du er deg selv, så er man vel nødt til å spe på med en god del skandaler og identitetsforandring for å holde seg selv aktuell. Isak sin «identitet» er nok gjerne noe hun ønsker å assosieres med, det skiller henne ut ifra den store flokken av bloggere/ influensere hun selv i utgangspunktet har vært med på å skape. Det å se Isak sine «ukjente sider», via både å lese her samt se «kopielise» og hva de to selv legger ut (nei, jeg følger ingen av dem, men har tatt noen snik-titt, og ser jo hva dere legger ut her) - Gjør at man får et helt annet inntrykk. Det er egentlig veldig trist, fordi det bryter så mye med den fasaden han har frontet, av å være den her jordnære (barfot på talkshow?) og «enkle» bygdegutten med «riktige» verdier. Jeg tror mange unge tørster etter noen som kan fylle denne rollen. En mannlig «kjendis»som tar avstand fra den kjendis verden med silikon, betakaroten, spiseforstyrrelser, meg-meg-meg, Restylane og Botox samt å «komme ut» med en psykisk lidelse annenhver måned. Altså en kjendis verden som er bygget opp av kjendiser uten noen form for ferdigheter annet enn å selge seg selv. (De eneste jeg kan tenke på sånn i farta er Mads Hansen og Lothepus) Jeg tror derfor mange (i alle fall meg selv) opplever en slags «skuffelse» når Isak glir inn i denne verden, fordi da validerer han den og tar tydelig en aktiv rolle i den. S.E kan sikkert være en hyggelig privatperson, men hva hun representerer som kjendis er stort sett mye av det mange opplever som problematisk og «feil» med dagens samfunn. Det er få mødre som ønsker at S.E skal være deres datter (eller sønn) sitt forbilde. At hun har fått Gull Barbie og regnes som en «versting» er ikke tilfeldig. Mange savner nok forbilder/kjendiser som er motvekt til dette. Ikke tilskudd. Jeg klarer ikke se for meg at S.E og Isak sagaen vil vedvare særlig lenge. De er relativt unge enda, og før eller siden tror jeg de vil se at ulikhetene er så store at det er vanskelig å ha noen framtid. Det relasjonen bygger på nå er nok mye overfladiske verdier; koselig å være sammen, fysisk tiltrekning til hverandre. Om han plutselig finner ut at det hun har frontet i media de siste 15 årene er ting han selv ikke står for, så er min mening at hans troverdighet er borte, den solgte han i bytte for å vinne farmen, «halve kongeriket og prinsessa». Endret 24. februar 2022 av Raven.Writingdesk 36 2 10
korallrev Skrevet 24. februar 2022 #26976 Skrevet 24. februar 2022 Ser at svært mange tolker den plutselige delingen som negativt og uekte. Føler litt de «taper» uansett hva de gjør nå; enten de deler bilder («nå legger de ut bare for å vise seg sammen») eller ikke deler noe («det var nok bare på farmen det svermet skikkelig/det er bare et pr-stunt»). Tror de har taklet og løst dette på en dårlig måte, men hva kan man vente når man velger å gjøre noe sånt på tv. Alt man gjør får konsekvenser, enten gode eller dårlige. 4
-C- Skrevet 24. februar 2022 #26977 Skrevet 24. februar 2022 Spør du meg, burde de - om de virkelig ønsker å satse på dette forholdet (!), ikke gjort så mye ut av det. Det hadde vært det beste. Svart på spørsmål om de er sammen: «Vi blir kjent» «ja vi dater» eller eller. Det at de skaper så mye hemmeligheter ødelegger. De har lagt opp løpet helt selv. De har ønsket at folk skal lure. De har helt bevisst lagt seg ut i den retningen med mediene. Dette er et 100% bevisst valg fra deres side. De har gjort ALT annet enn å forsøke å skape ro. De gjør ALT de kan for å prates om, postes om, skrives om, intervjues osv. Dette er 100% strategi! Dog virker det som om skuta synker, når de muligens trodde den ville ta rakettfart. Helt enig med deg over som skriver at Isak rett og slett skuffer, da han på en måte var et «friskt» og hva vi trodde; ekte pust! I det han rører Sophie mister han i grunn sååå manges respekt, av de årsaker som du nevner. 29
Xstrella Skrevet 24. februar 2022 #26978 Skrevet 24. februar 2022 Stor forskjell fra Petter og Vendela. De lyste forelskelse begge to. Isak kikker ikke akkurat drømmende på S.E. Hun derimot liker nok han mer enn han liker hun. Han er smitten og betatt ja, og tiltrekt. Dypt forelsket virker de ikke som. 22 2
Xstrella Skrevet 24. februar 2022 #26979 Skrevet 24. februar 2022 Får de serie slik Petter elsker Mari, og Petter og Vendela så blir det bare teit. 14
Djungelvrål Skrevet 24. februar 2022 #26980 Skrevet 24. februar 2022 Letharia skrev (13 timer siden): Jeg lurer så fælt på hvordan hun hadde sett ut i dag uten alle de kosmetiske inngrepene. Uten fillers, botox og alt annet hun har gjort. Hun var jo en veldig søt jente før alt dette tullet begynte. Og hun begynte jo i grunn ganske tidlig. Hun hadde sett ut som moren. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå