Djungelvrål Skrevet 22. februar 2022 #26921 Skrevet 22. februar 2022 -C- skrev (4 minutter siden): Hun la ut dette i dag: Høres ut som det er slutt. 5
-C- Skrevet 22. februar 2022 #26922 Skrevet 22. februar 2022 Djungelvrål skrev (21 minutter siden): Høres ut som det er slutt. Eventuelt det, eller så er det til alle som spekulerer. 4
*blueberry* Skrevet 22. februar 2022 #26923 Skrevet 22. februar 2022 -C- skrev (26 minutter siden): Eventuelt det, eller så er det til alle som spekulerer. Jeg tenkte det var til alle disse jente som legger ut screens. Hvem vet 🤷🏼♀️
-C- Skrevet 22. februar 2022 #26924 Skrevet 22. februar 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Jeg tenkte det var til alle disse jente som legger ut screens. Hvem vet 🤷🏼♀️ Samme her, altså til alle som spekulerer/saboterer osv. 3
Bloom13 Skrevet 22. februar 2022 #26925 Skrevet 22. februar 2022 -C- skrev (1 time siden): Hun la ut dette i dag: Minner meg veldig om måten jeg og vennene mine holdt på for 12+ år siden, da vi posta quotes om eksen eller venner vi krangla med for å vise at vi ikke bryr oss og er over det😂 39
Gjest Marsh Skrevet 22. februar 2022 #26926 Skrevet 22. februar 2022 Jeg bare lurer hvem det er hun prøver å likne på med alle disse operasjonene? Hun er blitt så mye rundere i ansiktet, er det Kylie Jenner som er inspirasjonen?
santoria Skrevet 22. februar 2022 #26927 Skrevet 22. februar 2022 AntiBullshit skrev (9 timer siden): Jeg sliter med å se at oppmerksomheten hun får gjennom dette utroskap-dramaet gangner henne noe. Særlig siden Isak åpenlyst er veldig Keen på så og si alt med puls, han minner meg litt om Jon Arne Riise med sin sms-skandale. SE fremstår jo rett og slett som mindre intelligent som for kort tid siden måtte bruke sendetid på bloggerne for å finne ut om hun kunne få barn med Kasper for å understreke alvoret i forholdet deres. Nå ser man hun hoppe i høyet med en random fisker fra Bodø som virker å være både semi-uærlig og desperat etter kjønnslig intimitet Er enig i alt du skriver! Likevel har følgertallet hennes på kort tid økt med over 30 k på Instagram. Hun får tonnevis av støtte i kommentarfeltene på Facebook av den «eldre garde», og det virker som det er veldig mange som utrolig nok har fått sansen for henne i løpet av Farmen. Har ikke tall på hvor mange «flotte fine Sophie Elise» eller «flott at ungdommen finner hverandre» eller «flott par»-kommentarer jeg har sett. Tusenvis av likes og hjerter på det aviser ol. legger ut om Sophie Elise alene eller om henne og Isak. For øvrig bryr hun seg vel egentlig lite om hva slags «lys» ting setter henne i, så lenge det bidrar til økt aktivitet rundt henne. Når man er «influencer» er nesten alltid økt aktivitet = økt inntekt. Og hvis hun faktisk er ordentlig forelsket i Isak, som det absolutt virker som hun er, så vil hun nok bare være med han, og klarer ikke se hvilken skjørtejeger han er. All PR er god PR? 23
Poppeloppane Skrevet 22. februar 2022 #26928 Skrevet 22. februar 2022 Hmm.. Ser hun har lagt ut video av seg selv (som vanlig) med teksten: "For mye". På snap.. Men er kanskje ute etter å skape litt blest rundt eget navn🤔 3
Banankaka04 Skrevet 22. februar 2022 #26932 Skrevet 22. februar 2022 solsolsol skrev (1 time siden): Har du link til tiktokene? https://vm.tiktok.com/ZMLhrMQSX/ 2
Lisentz Skrevet 22. februar 2022 #26933 Skrevet 22. februar 2022 Hva er egentlig greia med tiktokene? Kommer det fram «ny info» der, eller er det bare for gøy? 1
miaw Skrevet 22. februar 2022 #26934 Skrevet 22. februar 2022 velociraptor skrev (På 21.2.2022 den 10.50): Når alt ved utseendet er kjøpt og betalt er det jo på sett og vis en «vare». Man kan f.eks. klage dersom resultatet ikke ble som man ønsket. Det kan man selvsagt ikke om man er misfornøyd med noe ved utseendet man er født med. Kan ikke huske å ha lest EN kommentar om det medfødte utseendet hennes. Kun de delene hun har betalt for å forandre på. Ok. Hvis vi skal ha det synet der, at alt vi har betalt for å forbedre utseendet vårt, blir ansett som en vare. Og da er det også innafor å kritisere det. Da kan jeg altså si at silikonpuppene til en veninne at de er "uheldig" ( hva betyr det? stygg, mislykka, avskrekkende...) Mitt idelalistiske syn på at alle kvinner ser best ut 100 % naturlig, rettferdigjør det å snakke nedverdignede om kvinner som har tatt et annet valg? Om brukere i denne tråden er så opptatt av å bekjempe kroppspress og utseendefokus, slutt å snakke om utseende til andre kvinner! Uansett hvordan de ser ut, uansett hvorfor de ser ut som de gjør! Og ihvertfall ikke på internett. Herregud, denne tråden er faktisk offentlig. Diskusjonen om rynkene til sophie er jo bare helt hinsides. 4 1
velociraptor Skrevet 22. februar 2022 #26935 Skrevet 22. februar 2022 miaw skrev (22 minutter siden): Ok. Hvis vi skal ha det synet der, at alt vi har betalt for å forbedre utseendet vårt, blir ansett som en vare. Og da er det også innafor å kritisere det. Da kan jeg altså si at silikonpuppene til en veninne at de er "uheldig" ( hva betyr det? stygg, mislykka, avskrekkende...) Mitt idelalistiske syn på at alle kvinner ser best ut 100 % naturlig, rettferdigjør det å snakke nedverdignede om kvinner som har tatt et annet valg? Om brukere i denne tråden er så opptatt av å bekjempe kroppspress og utseendefokus, slutt å snakke om utseende til andre kvinner! Uansett hvordan de ser ut, uansett hvorfor de ser ut som de gjør! Og ihvertfall ikke på internett. Herregud, denne tråden er faktisk offentlig. Diskusjonen om rynkene til sophie er jo bare helt hinsides. Ja, jeg synes faktisk det er en stor forskjell på å kritisere noen naturlige hårfarge og å kritiserer den neonblå hårfargen de har valgt å farget det. Nå trenger man ikke å kommentere andre utseende i det hele tatt, det er helt sant, men det er litt søkt at du ikke ser en forskjell på å kritisere din venninnes falske silikonpupper bare for å være kjip, og å kritisere det falske utseendet til en influenser som tjener penger på å påvirke andre og å legge ut lettkledde bilder av seg selv. 22 3
miaw Skrevet 22. februar 2022 #26936 Skrevet 22. februar 2022 velociraptor skrev (2 minutter siden): Ja, jeg synes faktisk det er en stor forskjell på å kritisere noen naturlige hårfarge og å kritiserer den neonblå hårfargen de har valgt å farget det. Nå trenger man ikke å kommentere andre utseende i det hele tatt, det er helt sant, men det er litt søkt at du ikke ser en forskjell på å kritisere din venninnes falske silikonpupper bare for å være kjip, og å kritisere det falske utseendet til en influenser som tjener penger på å påvirke andre og å legge ut lettkledde bilder av seg selv. Ja, men hvorfor kritisere hårfargen til noen uansett? Om du synes neonblått hår er stygt, må du si det? Om jeg er imot silikokon, brazilian buttlift, botox eller hva det måtte være så går det an å kritisere det uten å snakke stygt utseende til andre mennesker. Uansett om det er ei venninne eller kjendis. Og ihvertfall ikke på en åpen tråd på internett som hvem som helst kan lese. Det som blir skrevet her leses og helt sikkert påvirkes av veldig mange. 6
Zenhouse Skrevet 23. februar 2022 #26937 Skrevet 23. februar 2022 Mulig rynkene hadde blitt påpekt uansett, men jeg trooor hovedgrunnen til at det trigger (meg) litt er at jeg vet jo at hun selv ikke kan ha vært særlig fornøyd siden hun har strammet opp ansiktet-igjen. Da blir jeg litt sånn «Sophie Elise»: Det er jo åpenbart det vel? 6
AntiBullshit Skrevet 23. februar 2022 #26938 Skrevet 23. februar 2022 miaw skrev (39 minutter siden): Ja, men hvorfor kritisere hårfargen til noen uansett? Om du synes neonblått hår er stygt, må du si det? Om jeg er imot silikokon, brazilian buttlift, botox eller hva det måtte være så går det an å kritisere det uten å snakke stygt utseende til andre mennesker. Uansett om det er ei venninne eller kjendis. Og ihvertfall ikke på en åpen tråd på internett som hvem som helst kan lese. Det som blir skrevet her leses og helt sikkert påvirkes av veldig mange. Når influencere (altså påvirkere som jobber med å påvirke folk til å ville bruke penger på å oppnå en bestemt livsstil) med flere hundre tusen følgere kritiseres for overdreven fokus på utseende så er det stort sett selve konseptet som kritiseres ikke privatpersonen. Konseptet og trenden med å risikere liv og helse for å endre størrelse og fasong på lepper, pupper, rumper, øyelokk, kinnbein, hårfeste osv er for folk flest frastøtende og tilbakemeldingene bærer naturligvis preg av det. Man trenger ikke være kirurg for å identifisere pillow face (altså et overfylt ansikt). Man trenger heller ikke ha medisinsk bakgrunn for å uttale seg om hvorvidt man synes kosmetisk manipulerte kropper og ansikter er estetisk vakre eller ei. Estetikk er tross alt en undergren innenfor filosofi og er ikke noe man trenger å enes om. It’s in the eye of the beholder, som det så enkelt heter. Når man har gjort det til sitt levebrød å publisere bilder hvor kropp er hovedfokus i alle unaturlige settinger så må man nesten forvente at det blir reaksjoner på nettopp hovedfokuset. Man kunne alternativt fokusert på innhold i bøker når bøker skal selges, eller tekstilsammensetning og egenskaper ved klærne man selger. I stede ser man at det hele tiden er den nyeste kroppsdelen som skal selge, og det er åpenbart mange som ikke er fornøyd med denne salgstaktikken 26 2
lokmeister2016 Skrevet 23. februar 2022 #26939 Skrevet 23. februar 2022 Virker som han isak hadde noe på gang med Victoria fra Norges tøffeste før han møtte Sophie Elise han begynte med Sophie Elise uten og si fra til Victoria 12
Krutthøna Skrevet 23. februar 2022 #26940 Skrevet 23. februar 2022 lokmeister2016 skrev (5 minutter siden): Virker som han isak hadde noe på gang med Victoria fra Norges tøffeste før han møtte Sophie Elise han begynte med Sophie Elise uten og si fra til Victoria Tror hele fyren er ganske shady. Men, som man reder ligger man....ref. SE #utro. 25 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå