J.. Skrevet 22. februar 2022 #26921 Skrevet 22. februar 2022 KrXs skrev (3 minutter siden): Men visste de jentene om Sophie Elise og Isak i fjor sommer? Jeg visste ikke om de før nå i farmen kjendis. Kjenner ikke jentene så det kan jeg ikke svare på. Men mener fortsatt det er smålig og teit å dele videre private samtaler. Og la oss ikke glemmr at SE selv hadde samboer når de startet.. 5
mjaus Skrevet 22. februar 2022 #26922 Skrevet 22. februar 2022 KrXs skrev (9 minutter siden): Men visste de jentene om Sophie Elise og Isak i fjor sommer? Jeg visste ikke om de før nå i farmen kjendis. Kan hende, jeg fikk vite om det i sommer fordi min venn kjenner en venn som kjenner hun isak hadde en greie med. 2
Ænema Skrevet 22. februar 2022 #26923 Skrevet 22. februar 2022 Man kan jo ikke gå ut ifra at Jenter på TikTok vet hvem Isak dater sånn uten videre. At de viser frem meldingene nå, er jo for å vise at han driver på i øst og vest. Kan ikke se at disse damene skylder Isak diskresjon. 42
Ville91 Skrevet 22. februar 2022 #26924 Skrevet 22. februar 2022 Det kom vel frem her på KG (gjennom Jodel muligens?) ifjor sommer at de fant hverandre på Farmen. 4
Othelia08 Skrevet 22. februar 2022 #26925 Skrevet 22. februar 2022 Etter disse meldingene kom frem har det jo blitt postet bilder hvor det blant annet står at hun ikke bryr seg om TikToks og hun åpnet brukeren sin i en kort periode hvor hun posta bilde av de sammen, og et annet bilde hvor det står "whatever". Så dette behovet hennes for å vise at de holder sammen nå er vel et tegn på at det må være noe i disse meldingene. Det er jo litt morsomt at hun poster bilder som sier at hun ikke bryr seg, men åpenbart føler at hun må vise et glansbilde av de to. Hun kunne bare latt det ligge, men hun gir det i stedet oppmerksomhet. Hun svarer indirekte på det som har kommet ut, så litt usikkerhet tror jeg nok hun føler i forholdet. 28 2
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26926 Skrevet 22. februar 2022 Othelia08 skrev (6 minutter siden): Etter disse meldingene kom frem har det jo blitt postet bilder hvor det blant annet står at hun ikke bryr seg om TikToks og hun åpnet brukeren sin i en kort periode hvor hun posta bilde av de sammen, og et annet bilde hvor det står "whatever". Så dette behovet hennes for å vise at de holder sammen nå er vel et tegn på at det må være noe i disse meldingene. Det er jo litt morsomt at hun poster bilder som sier at hun ikke bryr seg, men åpenbart føler at hun må vise et glansbilde av de to. Hun kunne bare latt det ligge, men hun gir det i stedet oppmerksomhet. Hun svarer indirekte på det som har kommet ut, så litt usikkerhet tror jeg nok hun føler i forholdet. Hun er jo definisjonen på et usikkert individ så det at hun sier hun ikke bryr seg beviser hun jo lett at hun ikke mener på sine SOME kanaler. Er ikke vanskelig å se.
Callie01 Skrevet 22. februar 2022 #26927 Skrevet 22. februar 2022 Jeg er tante til en jente på 15 år, hun vet bare såvidt hvem SE er. Tror hun lever på generasjonen vår som er oppvokst med å følge med på bloggen hennes og desperate mannfolk. Har oppfatningen av at hun for de yngre er ca det samme som Linni Meister eller kanskje Lene Alexandra var for meg. En tar henne sånn under middels seriøst. Heldigvis er f.eks datteren til Martha Louise et av flere forbilder for de unge nå, husker ikke hva hun heter. «Forbilde» tiden er over for lenge siden 14 5 1
Pust Skrevet 22. februar 2022 #26928 Skrevet 22. februar 2022 Å legge ut slike bilder og referere til TikTok, er mer avslørende enn hun tydeligvis forstår. Hvis jeg hadde vært i en lignende situasjon ville jeg holdt kjeft, taklet situasjonen privat og lagt ut bilder av kaffekopper, naboens katt, kule sko, - kort sagt hva som helst for å holde kontoen i gang - uten å avsløre hvem som ligger med hvem eller ikke ligger med noen. Slik hun holder på nå, avslører hun at alle ryktene stemmer og at hun ikke har det bra i det hele tatt. Hvorfor skal verden vite det? Er det fordi hun planlegger å stå frem som offer? 18 3
Havnefogden Skrevet 22. februar 2022 #26929 Skrevet 22. februar 2022 Det var Isak - Norges Tøffeste - som var interessant for jenter rundt omkring i fjor vår og sommer. Farmen-Isak ble ikke "født" før i år. Det kan se ut som at den virkelige romansen mellom SE og Isak ikke startet før i år den heller. De forsto sikkert at her var det mye å tjene penger på, når Farmen utviklet seg. Isak har sagt at han er interessert i og trenger penger. SE har vel heller aldri takket nei til noen laken. 11 1
Thaila Skrevet 22. februar 2022 #26930 Skrevet 22. februar 2022 Har folk virkelig hacka snapchatsamtalene deres og legger de ut i en falsk instabruker!? Folk er jo syke i hodet! 🤦♀️ 2
Entern Skrevet 22. februar 2022 #26931 Skrevet 22. februar 2022 Callie01 skrev (31 minutter siden): Jeg er tante til en jente på 15 år, hun vet bare såvidt hvem SE er. Tror hun lever på generasjonen vår som er oppvokst med å følge med på bloggen hennes og desperate mannfolk. Har oppfatningen av at hun for de yngre er ca det samme som Linni Meister eller kanskje Lene Alexandra var for meg. En tar henne sånn under middels seriøst. Heldigvis er f.eks datteren til Martha Louise et av flere forbilder for de unge nå, husker ikke hva hun heter. «Forbilde» tiden er over for lenge siden Godt å høre ☺️ 5
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26932 Skrevet 22. februar 2022 Jeg virkelig bare elsker kopielise kontoen 😂 anbefaler alle å følge den.
Gjest CecilieX Skrevet 22. februar 2022 #26933 Skrevet 22. februar 2022 Dette kan nok ikke bedre for SE enn om hun skulle skrevet manus selv. Det begynner å likne mistenkelig på «First price» - Kardashians drama med både utroskapsrykter og rompe inkludert.
SoftKitty Skrevet 22. februar 2022 #26934 Skrevet 22. februar 2022 1 hour ago, Thaila said: Har folk virkelig hacka snapchatsamtalene deres og legger de ut i en falsk instabruker!? Folk er jo syke i hodet! 🤦♀️ Hva mener du? Det som har skjedd er vel at jenter som hevder Isak har chattet med dem har sendt/delt skjermbilder fra egen telefon med feks kopielise-kontoen (som ikke er en falsk instabruker) og tydligvis selv lagt ut eller gitt til andre som har lagt ut på TikTok. Det bilde i kopielise-storyen skjønte jeg ikke konteksten til da, det ser ut som et kjempegammelt bilde av Isak som sitter ved et bord der det også sitter en jente? Hva hadde det med noe å gjøre? 7
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26935 Skrevet 22. februar 2022 SoftKitty skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Det som har skjedd er vel at jenter som hevder Isak har chattet med dem har sendt/delt skjermbilder fra egen telefon med feks kopielise-kontoen (som ikke er en falsk instabruker) og tydligvis selv lagt ut eller gitt til andre som har lagt ut på TikTok. Det bilde i kopielise-storyen skjønte jeg ikke konteksten til da, det ser ut som et kjempegammelt bilde av Isak som sitter ved et bord der det også sitter en jente? Hva hadde det med noe å gjøre? Det er vel fra den samme turen regner jeg med
Thaila Skrevet 22. februar 2022 #26936 Skrevet 22. februar 2022 SoftKitty skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Det som har skjedd er vel at jenter som hevder Isak har chattet med dem har sendt/delt skjermbilder fra egen telefon med feks kopielise-kontoen (som ikke er en falsk instabruker) og tydligvis selv lagt ut eller gitt til andre som har lagt ut på TikTok. Det bilde i kopielise-storyen skjønte jeg ikke konteksten til da, det ser ut som et kjempegammelt bilde av Isak som sitter ved et bord der det også sitter en jente? Hva hadde det med noe å gjøre? Å ja, så samtalene er ikke mellom Sophie og Isak? Bare begynner å lure på om folk mener Sophie ikke har rett til et privatliv overhodet.. 2
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #26937 Skrevet 22. februar 2022 Thaila skrev (1 minutt siden): Å ja, så samtalene er ikke mellom Sophie og Isak? Bare begynner å lure på om folk mener Sophie ikke har rett til et privatliv overhodet.. samtalene er Isak og andre jenter han har hooka med mens han holder på med SE
Bloom13 Skrevet 22. februar 2022 #26938 Skrevet 22. februar 2022 CecilieX skrev (1 time siden): Dette kan nok ikke bedre for SE enn om hun skulle skrevet manus selv. Det begynner å likne mistenkelig på «First price» - Kardashians drama med både utroskapsrykter og rompe inkludert. Billigversjonen av Khloe og Tristan. Khole tar han jo tilbake hver eneste gang også, regner med dette blir samme greia hvis meldingene og "ryktene" stemmer. 19
*blueberry* Skrevet 22. februar 2022 #26939 Skrevet 22. februar 2022 BethD skrev (10 minutter siden): samtalene er Isak og andre jenter han har hooka med mens han holder på med SE Men ingen vet om Isak og SE var eksklusive mellom juli og februar da 🤷🏼♀️ De vil jo ikke svare på det nå engang. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå