Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ref storien hennes på Insta; kan hende det er hold i ryktene om brudd. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Auroras skrev (32 minutter siden):

Ref storien hennes på Insta; kan hende det er hold i ryktene om brudd. 

Vi er ganske mange som ikke følger henne på insta. Hva er det som indikerer brudd? 

• Liker 11
Gjest BethD
Skrevet
Isild skrev (12 minutter siden):

Vi er ganske mange som ikke følger henne på insta. Hva er det som indikerer brudd? 

Hun har lagt inn bud på drømmeleiligheten 

Skrevet (endret)
19 minutter siden, BethD said:

Akkurat det indikerer vel ikke brudd siden hun eier huset hun bor i nå alene? Kan godt hende det er slutt altså men akkurat det har vel ingen sammenheng.

Endret av SoftKitty
  • Liker 13
Gjest Heartgirl
Skrevet
BethD skrev (3 timer siden):

Det er langt fra en indikasjon om et brudd. Hun har jo sagt at hun vil flytte hvis hun finner drømmeleiligheten. 

Gjest BethD
Skrevet
Heartgirl skrev (8 timer siden):

Det er langt fra en indikasjon om et brudd. Hun har jo sagt at hun vil flytte hvis hun finner drømmeleiligheten. 

Ja jeg har ikke sagt noe jeg? Svarte en på hva hun sa i storyen 🤦🏼‍♀️

Skrevet
BethD skrev (17 timer siden):

HAH! Jeg SA det lenger bak her! Etter at noen "slasha" dekket hennes. Hun flytter garra ila året 😂😂😂

whatever. Leiligheta hun bor i nå var også drømmeleiligheta 😂

• Liker 10
Skrevet
Gasellen skrev (På 2.4.2021 den 13.18):

Gir det ett år før hun "må flytte pga stalkere og trussler".

Nå er hun blitt gjort oppmerksom på at hun bor på "feil" side av Oslo så da vedder jeg på at hun flytter til Vestkanten eller noe 😂

Ikke bare blir hun skremt ifra å bo hjemme samtidig som Kendall Jenner ikke tør bo hjemme pga stalkere, Hun ble vel ranet i Paris samtidig som Kim Kardashian også. 
Omg hun er heeeelt som Norges Kardashian 🙌🙌🙌🙌

Gasellen skrev (7 minutter siden):

HAH! Jeg SA det lenger bak her! Etter at noen "slasha" dekket hennes. Hun flytter garra ila året 😂😂😂

whatever. Leiligheta hun bor i nå var også drømmeleiligheta 😂

😂😂😂 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det gøyalt at hun blir trakassert? Det skjønner jeg ikke.

• Liker 19
Gjest Finlay
Skrevet

Blir spennende å se når media tør å skrive om dette leilighetskjøpet😆

Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Blir spennende å se når media tør å skrive om dette leilighetskjøpet😆

VG er på saken i allefall!

• Liker 4
Skrevet
ntrane skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det gøyalt at hun blir trakassert? Det skjønner jeg ikke.

For en som deler så mye var det forferdelig misstenkelig at hun ikke snappa bilde av bildekket sitt. 

Det var også pussig at hun sminket seg opp, skiftet til en mornkåpe som hun tredde ned på skuldrene mens hun filmet grinevideoen. 

Å så dro hun på hotellweekend (når ingen andre var på hotell) fordi hun var så "redd" og filma rundt i hele suitten hun skulle bo på.

Greia er at mange tror hun bare bløffa for å prøve få trafikk til kontoene sine :) 

• Liker 45
Skrevet

Men Kasper har vel ikke bodd i den gamle leiligheten uansett? Studerer ikke han i Ålesund eller noe?

Tror han bare har brukt å være hos henne på "besøk"

• Liker 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
Gasellen skrev (12 minutter siden):

Men Kasper har vel ikke bodd i den gamle leiligheten uansett? Studerer ikke han i Ålesund eller noe?

Tror han bare har brukt å være hos henne på "besøk"

Han har vært på besøk ja for han jobber på en annen plass i i Norge så vidt jeg har lest. 

Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/roper-flytteplaner/73990106

Hun eier vel rekkehuset alene, og skal sikkert også kjøpe alene (ikke sammen med Kasper) - så det er helt naturlig at de omtaler det som at HUN kjøper. 

Aner ikke om det er slutt eller ikke, men ser ikke helt at kjøp av den leiligheten sier noe om at det er det.

Det slår meg mer hvor rastløs hun tydeligvis er. Hun sier innimellom at hun endelig har funnet ro osv, men det gjentas og gjentas et mønster med flytting, operasjoner, nye hunder, nye bestevenner  (eller andre forandringer) 

• Liker 34
Skrevet

Kom hun bare hjem fra farmen og bestemte seg for å kjøpe en leilighet til 13 millioner? Tok ikke mange dager fra hun postet at hun så etter leilighet til hun kjøpte. Ikke særlig gjennomtenkt kanskje? 

Og veldig rart at vi ikke har hørt eller sett noe fra Kasper siden hun kom hjem. Å nå dette muligens impulskjøpet. Og om de er sammen. Er det ikke på tide at de investerer i noe sammen? 

Men er vel det hun ønsker med dette. Spekulasjoner er lik mer klikk å penger i kassa.

Var ikke lenge siden der hun bodde nå var drømmeboligen hun skulle etablere seg i. Ting forandrer seg raskt.

• Liker 22
Skrevet
Bærblå skrev (1 time siden):

Kom hun bare hjem fra farmen og bestemte seg for å kjøpe en leilighet til 13 millioner? Tok ikke mange dager fra hun postet at hun så etter leilighet til hun kjøpte. Ikke særlig gjennomtenkt kanskje? 

Og veldig rart at vi ikke har hørt eller sett noe fra Kasper siden hun kom hjem. Å nå dette muligens impulskjøpet. Og om de er sammen. Er det ikke på tide at de investerer i noe sammen? 

Men er vel det hun ønsker med dette. Spekulasjoner er lik mer klikk å penger i kassa.

Var ikke lenge siden der hun bodde nå var drømmeboligen hun skulle etablere seg i. Ting forandrer seg raskt.

Fikk vel ett greit honorar for Farmen tenker jeg :)

Hun skaper innhold til kontoene sine på denne måten. Flytter, pusser opp, kjøper nye møbler, osv. tipper det eneste som blir med fra gamleleiligheten er bokhylla og rumpevasen :) 

• Liker 11
Skrevet

Når Sofie var så redd for å bli stalket der hun bor, hvorfor i alle dager da fortelle at hun skal flytte? Og enda verre, hvor hun skal flytte til?

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...