Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Herregud for et "ånnas-innlegg" av VG 🤯 Hva var målet med den artikkelen egentlig? Angrer på at jeg ble lurt til å lese den!🤮

Endret av Trodle
  • Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. SE er ikke feminist, men ekshibisjonist. Det er helt ekstremt faktisk. Det er ikke mye vi ikke har sett av den kroppen, for å si det sånn. Fatter ikke at noen vil kle seg naken foran hele landet.

• Liker 43
Skrevet

SE kan jo bare åpne bloggen sin igjen, så kan hun poste akkurat de bildene hun vil. 
Den påtatte indignasjonen og protesten mot reglene på IG er jo bare for å få mer oppmerksomhet. 

• Liker 34
Skrevet

Godt spørsmål vedrørende Onlyfans, synes «Jeg elsker å ta bilder av kroppen min’ på forsiden av VG høres ut som en god reklameplakat for en Onlyfans page coming soon, men. 

• Liker 26
Skrevet
Isaccis skrev (3 timer siden):

Godt spørsmål vedrørende Onlyfans, synes «Jeg elsker å ta bilder av kroppen min’ på forsiden av VG høres ut som en god reklameplakat for en Onlyfans page coming soon, men. 

Det er helt opplagt hvorfor Sofie ikke vil være på Onlyfans; for det første så vil det ødelegge imaget hennes om å være dyp, men sexy og for det andre så tar OF  ekstremt mye av inntekten til brukerne. Sofie har alltid vært flink til å få mesteparten av sin egen inntekt uten å betale store summer til selskaper og managere. Metoden hun har brukt i flere år fungerer fortsatt så hvorfor begrense seg til en så dårlig plattform.

Når det er sagt så må hun slutte å fremstå som et lite offer. Instagram har regler, folk har meninger og hun er en business som må følge lover, regler og være sitt ansvar bevisst. 

• Liker 28
Skrevet (endret)
15 hours ago, Honey Dew said:

Det finnes ikke rart at firma ikke vil ta henne inn når hun blottlegger seg rundt på internett og i tillegg viser en så nedverdigende holdning til andre. Hjelpes 🙄

Ja, jeg tenkte på det. Grunnen kan jo like godt være at hun stiller krav den andre parten ikke går med på. Eller at de ikke får så godt inntrykk av henne. Som regel er grunnen til at man ikke fikk jobben at man ikke ble vurdert som best kvalifisert. (jeg er klar over at det ikke alltid er slik) 

Endret av n_97
Typo
  • Liker 9
Skrevet

Hun har jo akkurat fått en bot fordi hun ikke klarte å merke reklame riktig. jeg tenker at å opptre uproft og stille annonsører i et dårlig lys, er årsaken til at noen potensielle samarbeidspartnere ikke er interessert.  Det handler om hennes image - som ikke passer alle seriøse aktører.

Jeg finnes ikke prippen, men er utrolig lite interessert i å kjøpe hudpleieprodukter og strikkeplagg som markedsføres med rumpa bar.

• Liker 36
Skrevet
19 hours ago, Jaymie said:

Det er helt opplagt hvorfor Sofie ikke vil være på Onlyfans; for det første så vil det ødelegge imaget hennes om å være dyp, men sexy og for det andre så tar OF  ekstremt mye av inntekten til brukerne. Sofie har alltid vært flink til å få mesteparten av sin egen inntekt uten å betale store summer til selskaper og managere. Metoden hun har brukt i flere år fungerer fortsatt så hvorfor begrense seg til en så dårlig plattform.

Når det er sagt så må hun slutte å fremstå som et lite offer. Instagram har regler, folk har meninger og hun er en business som må følge lover, regler og være sitt ansvar bevisst. 

Onlyfans tar vel ca tjue prosent, så tror hun ville overlevd det? Uansett synes jeg dette fri nippel opplegget og at hun blir så oppjaget av å ikke kunne vise seg så naken og sexy som hun har behov for virker som en forløper til å lage en Onlyfans fordi hun da kan unnskylde det med et ‘kvinnefrigjørende’ motiv. 

• Liker 10
Skrevet

Ingen tvil om at nipler og lettkledd Sophie Elise skaper debatt i hvertfall.   Og det er vell frivillig å følge henne på Instagram  ? man kan "avfølge" om det blir for plagsomt.   Jeg ser ei staut jente med bein i nesa, som kanskje er litt stolt av kroppen sin og har vell egentlig ikke mye å skamme seg over heller (hun heller som mange andre)  - la henne få fortsette... til glede for mange og evt irritasjon for andre (men de kan slutte å følge henne)

Skrevet
tomba701 skrev (8 minutter siden):

Ingen tvil om at nipler og lettkledd Sophie Elise skaper debatt i hvertfall.   Og det er vell frivillig å følge henne på Instagram  ? man kan "avfølge" om det blir for plagsomt.   Jeg ser ei staut jente med bein i nesa, som kanskje er litt stolt av kroppen sin og har vell egentlig ikke mye å skamme seg over heller (hun heller som mange andre)  - la henne få fortsette... til glede for mange og evt irritasjon for andre (men de kan slutte å følge henne)

Lol.

• Liker 28
Skrevet
tomba701 skrev (3 minutter siden):

Det mest skremmende i det denne staute jenta driver med er at hun har følgere ned i 9-10 årsalder!

I og for seg greit at en voksen kvinne på 26 år “elsker å ta bilder av kroppen sin” -fortrinnsvis med minst mulig klær - men hva forstår barn av denne nippelkampen hennes??

De ser opp til dette mennesket, som deler svært lettkledde bilder daglig, mens hun kjemper for å ufarliggjøre og hverdagsliggjøre denne “hobbyen” som hun så kjekt kaller det. SE kunne faktisk vært mor til de yngste følgerne sine😅

Med tanke på spredning av nakenbilder på nett, der barn ned i 10 år tar seksualiserte bilder og videoer av seg selv, og deler, burde SE tenke over hva hun driver med. Hun (og mange andre) kan faktisk være en inspirasjonskilde, med de tragiske konsekvenser det kan få. 

Onlyfans er et godt alternativ.

https://www.politiet.no/aktuelt-tall-og-fakta/aktuelt/nyheter/2020/07/09/svart-unge-barn-deler-seksualiserte-bilder/

Gjest Twistdott
Skrevet
tomba701 skrev (1 time siden):

Staut jente med bein i nesen? Jøje meg... hva har hun å være stolt over - så operert som hun er. Jeg synes virkelig at det er tragisk at en ung jente har vært så misfornøyd med kroppen sin at hun har følt at hun måtte operere så mye.

Hun er bare kalkulerende i alt hun gjør og er lite likanes slik jeg ser det. . 

Gjest pop up bruker
Skrevet
tomba701 skrev (4 timer siden):

Instagram har regler, og følger man ikke disse reglene så blir innlegget slettet. Det er ingen andre en SE selv som skaper "debatt" om dette. Det er hun som går ut i media og klager over at innleggene hennes blir slettet, og at hun blir shamet fordi hun viser nakenhet. Både hun og media unnlater imidlertid å nevne at det er grunnet Instagram sine regler. 

De fleste bryr seg nada om hun viser seg naken eller påkledd, men det uredelig å late som det er andre grunner til at innleggene hennes blir slettet enn Instagram sine egne regler. 

Eller vent, kanskje noen foreldre til en 13 åring ville brydd seg- ettersom insta har 13 års aldersgrense, og skal være for dem også. Kan godt være at enkelte foreldre ikke ønsker at poden på 13 skal få alt for mye nakenhet og seksualisert innhold i fleisen, men det skal jeg ikke uttale meg om ettersom jeg ikke har barn. 

Skrevet
pop up bruker skrev (9 minutter siden):

Instagram har regler, og følger man ikke disse reglene så blir innlegget slettet. Det er ingen andre en SE selv som skaper "debatt" om dette. Det er hun som går ut i media og klager over at innleggene hennes blir slettet, og at hun blir shamet fordi hun viser nakenhet. Både hun og media unnlater imidlertid å nevne at det er grunnet Instagram sine regler. 

De fleste bryr seg nada om hun viser seg naken eller påkledd, men det uredelig å late som det er andre grunner til at innleggene hennes blir slettet enn Instagram sine egne regler. 

Eller vent, kanskje noen foreldre til en 13 åring ville brydd seg- ettersom insta har 13 års aldersgrense, og skal være for dem også. Kan godt være at enkelte foreldre ikke ønsker at poden på 13 skal få alt for mye nakenhet og seksualisert innhold i fleisen, men det skal jeg ikke uttale meg om ettersom jeg ikke har barn. 

Man kan bare håpe foreldre tenker seg om mer enn en gang før de lar barna slippe til.

Instagram har trettenårsgrense, men foreldre kan gi samtykke til barn som er yngre. 

9-åringer har instagram med foreldrenes velsignelse, eller uten foreldrenes viten.

Instagram oppfordrer også foreldre til å gå gjennom gode personverninnstillinger med barna dersom de skal bruke Instagram. Blant annet er det mulig å rapportere støtende/ufint innhold (trykk på de tre prikkene ved innholdet og velg «rapporter».

Der SE er overbevist om at misunnelige jenter og bitre kjerringer rapporterer nakenbildene hennes, kan det like gjerne sitte foreldre, besteforeldre og lærere som ønsker å beskytte barna. 

https://www.barnevakten.no/app/instagram/

Skrevet

"Det er jo bare å slutte å følge henne". 

Nei, så enkelt er det ikke. Jeg er voksen og ikke bekymret for min egen irritasjon.  JEG kan "bare slutte å følge" ja.

Det er påvirkning på barn og unge jeg er opptatt av. For det er fortsatt påvirker hun jobber som.

De følger fordi SE er deres store idol og forbilde, og da er det litt viktig i min bok å være forbilledlig. Bruk og kast av dyr, løgn om operasjoner, snikreklame, manglende merking av reklame, overforbruk, unnlate å svare på kritikk i viktige spørsmål, gå i offerrolle, selvdiagnostisering ++ er ikke forbilledlig slik jeg ser det. Hun har en vei å gå. Slik jeg har sett det de siste årene så har hun gått bakover når det gjelder dette. 

• Liker 46
Skrevet
tomba701 skrev (5 timer siden):

Så rart. Jeg ser bare en oppmerksomhetssyk kvinne som bruker alle tenkelige og utenkelige midler for å oppnå akkurat det; oppmerksomhet. Alt hva hun lirer av seg til naive/late/inkompetente journalister er innholdsløs svada.

• Liker 39
Skrevet
tomba701 skrev (6 timer siden):

Staut er ikke akkurat hva jeg forbinder med kvinner som SE. 

• Liker 22
Skrevet

Jeg ser ingen staut jente med bein i nesa. Jeg ser en usikker jente med dårlig selvtillit som trenger bekreftelse fra andre for å føle seg bedre. Og hun vet at hun får mest bekreftelse når hun poster lettkledde bilder. 

• Liker 43
Skrevet
tomba701 skrev (7 timer siden):

Vil en som er stolt av kroppen sin ha operert seg til det ekstreme? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...