MaleficentAurora Skrevet 14. september 2020 #19341 Skrevet 14. september 2020 3 minutter siden, Uatskillelig skrev: Tipper målgruppen er ungdommer. Jeg tror ikke SE har noe spesifikk målgruppe lengre. At hun hadde det tidligere stemmer nok, men ikke nå lengre. 4
J.. Skrevet 15. september 2020 #19342 Skrevet 15. september 2020 I siste YT video starter hun dagen med å våkne med å se skitten ut pga selftan som hun har sovet med å egentlig skal dusje av - reiser heller videre til makeupartist for å kline sminke oppå,for så å reise videre til PT å trene med både tykt lag med sminke og gammel selftan,for så å gå resten av dagen uten å dusje,før hun bader på kvelden. Hygienen hennes er virkelig så som så,ikke bare håndvaskmessig. 34
Sen ve ben Skrevet 15. september 2020 #19343 Skrevet 15. september 2020 59 minutter siden, J.. skrev: I siste YT video starter hun dagen med å våkne med å se skitten ut pga selftan som hun har sovet med å egentlig skal dusje av - reiser heller videre til makeupartist for å kline sminke oppå,for så å reise videre til PT å trene med både tykt lag med sminke og gammel selftan,for så å gå resten av dagen uten å dusje,før hun bader på kvelden. Hygienen hennes er virkelig så som så,ikke bare håndvaskmessig. Æsj! Jeg synes hun ser så skjoldete ut og i tillegg det du skriver, fysj. 15
J.. Skrevet 15. september 2020 #19344 Skrevet 15. september 2020 1 time siden, Sen ve ben skrev: Æsj! Jeg synes hun ser så skjoldete ut og i tillegg det du skriver, fysj. Til å være så ekstremt opptatt av å være sexy/deilig/vakker/utseende generelt,så er det rart hygienen hennes er så utrolig dårlig. 27
Sen ve ben Skrevet 15. september 2020 #19345 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, J.. skrev: Til å være så ekstremt opptatt av å være sexy/deilig/vakker/utseende generelt,så er det rart hygienen hennes er så utrolig dårlig. Ja, akkurat det, jeg fatter det ikke. Og i tillegg så ser unge opp til henne, uff🙈 8
J.. Skrevet 15. september 2020 #19346 Skrevet 15. september 2020 Også lo jeg når jeg oppdaget at hun har satt på seg bh'en på vranga.. 3
Alex_rude Skrevet 15. september 2020 #19347 Skrevet 15. september 2020 1 time siden, J.. skrev: Også lo jeg når jeg oppdaget at hun har satt på seg bh'en på vranga.. Gud hun er virkelig patetisk🤯😂 8
Missy1 Skrevet 15. september 2020 #19348 Skrevet 15. september 2020 1 time siden, J.. skrev: Også lo jeg når jeg oppdaget at hun har satt på seg bh'en på vranga.. Tror ikke bhen er på vranga. Det er sløyfer på stroppene, hadde den vært på vranga ville sløyfene vært på innsiden 10
J.. Skrevet 15. september 2020 #19349 Skrevet 15. september 2020 32 minutter siden, Missy1 skrev: Tror ikke bhen er på vranga. Det er sløyfer på stroppene, hadde den vært på vranga ville sløyfene vært på innsiden De er på innsiden. Gå på Insta å se på bilde nr 2,der ser du vaskelappen er også på utsiden,altså vranga. 8
Missy1 Skrevet 15. september 2020 #19350 Skrevet 15. september 2020 35 minutter siden, J.. skrev: De er på innsiden. Gå på Insta å se på bilde nr 2,der ser du vaskelappen er også på utsiden,altså vranga. Aaah... ja jeg ser det nå. Når jeg zoomet inn på bildet her i tråden så det ut som sløyfene var på utsiden 4
allesote Skrevet 15. september 2020 #19351 Skrevet 15. september 2020 15 timer siden, MoKath skrev: Dette kommer til å bli utsatt gang på gang, helt til folk glemmer det. Han skulle egentlig hjem 14.september (altså i går), så det er allerede utsatt enda engang! 7
Hulderen Skrevet 15. september 2020 #19352 Skrevet 15. september 2020 5 timer siden, J.. skrev: Til å være så ekstremt opptatt av å være sexy/deilig/vakker/utseende generelt,så er det rart hygienen hennes er så utrolig dårlig. Hun elsker jo å være «slutty». Så hun anser vel at «slutty» og ren er motstridende. 6
Pust Skrevet 15. september 2020 #19353 Skrevet 15. september 2020 19 timer siden, Heisann1234 skrev: Tror Sophie Elise at jenter gir henne masse "hate" og "unsubscriber" og fordi de har dårlig selvtillit? Fordi alle andre jenter hater at andre er mer pene og sexy enn dem? Tror Sophie Elise virkelig at alle andre jenter er såpass dumme og enkle? Er hu seriøst så innbilsk? Også kommer manipulasjonen i tillegg da, at man aldri skal kritisere sexye, pene og fantastiske influencere, men heller hylle dem fordi det er bra for?? Hva? Sophie Elise klarer ikke å tenke seg at hu blir kritisert fordi hu er en lystløgner? Hykler? Kjøper seg kjæledyr og gir de bort gang på gang, også juger til følgerne sine? At hu reklamerer for dyretestede produkter samtidig som at hu ikke kan "skjønne" at andre folk spiser kjøtt? Har et helt sinnsykt forbruk? Inspirerer andre jenter til å fikse hver eneste millimeter av kroppen sin? Det her er bare toppen av fjellet. Jeg prøver å holde meg unna og ikke gi det så mye oppmerksomhet MEN den dama der vet hvordan hu skal provosere.. Altså, hva er det Sophie Elise prøver å si med denne posten? Lurer på hvem hun har kopiert denne posten fra. Hun skriver vanligvis ikke såpass bra engelsk, så enten har hun fått seg korrekturleser eller så er det en kopi. 16
Djungelvrål Skrevet 15. september 2020 #19354 Skrevet 15. september 2020 På 14.9.2020 den 14.17, Amanda28 skrev: Absolutt, men mindre enn hun hadde før. Det er SÅ mye finere uten extensions. Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke ser det. Hun bruker mye parykk også 2
MaleficentAurora Skrevet 15. september 2020 #19355 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, Pust skrev: Lurer på hvem hun har kopiert denne posten fra. Hun skriver vanligvis ikke såpass bra engelsk, så enten har hun fått seg korrekturleser eller så er det en kopi. Godt mulig hun hat fått Kasper sin søster til å skrevet det for henne. 3
Djungelvrål Skrevet 15. september 2020 #19356 Skrevet 15. september 2020 6 timer siden, Missy1 skrev: Tror ikke bhen er på vranga. Det er sløyfer på stroppene, hadde den vært på vranga ville sløyfene vært på innsiden Er det bare meg som trodde hun hadde en slags gjennomsiktig brun topp på seg? Hun er jo brun fra midten av skuldra og ned til albuen. Ser ut som det gjelder begge skuldrene. Fin fin reklame for selvbruninga det. 2
J.. Skrevet 15. september 2020 #19357 Skrevet 15. september 2020 All reklamen hennes om dagen er jo,mildt sagt,halvhjertet.. 26
DianaV Skrevet 15. september 2020 #19358 Skrevet 15. september 2020 Hun må jo gjøre disse "feilene" med viten og vilje. Ingen er SÅ dumme. Bok feil vei, undertøy på vranga, tøfler på feil fot. Jeg må ha en pause fra alt dette tullet.... 🤦♀️ 30
Plengionika Skrevet 15. september 2020 #19359 Skrevet 15. september 2020 59 minutter siden, DianaV skrev: Hun må jo gjøre disse "feilene" med viten og vilje. Ingen er SÅ dumme. Bok feil vei, undertøy på vranga, tøfler på feil fot. Jeg må ha en pause fra alt dette tullet.... 🤦♀️ God beskrivelse av mine tanker 🙈 Det er så mye rart at jeg ikke helt vet hva jeg skal tenke... 9
1995m Skrevet 15. september 2020 #19360 Skrevet 15. september 2020 Innlegget hu la ut på instagram for noen timer siden.... hun plukker søppel i naturen samtidig som hun tar seg i håret 🤔 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå