J.. Skrevet 27. april 2020 #17541 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Justlooking skrev: Det er også noen som ikke har insta. 😊 Du går ikke glipp av noe,foråsidetsånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. april 2020 #17542 Del Skrevet 27. april 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. april 2020 #17543 Del Skrevet 27. april 2020 56 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Innlegget på instagram, om Norges ferie. fy fader så trist det er, at hun ikke evner å ta bilder av seg selv som ikke er halvnakne, fullstendig nakne eller seksuelle på en eller annen måte. Hun er ikke akkurat nå god ambassadør for Norges ferie heller. For det er jo 98% nakenhet med litt norsk natur i bakgrunnen. Du kan tydeligvis ikke ha ferie i Norge med klær på, det er hennes budskap. 🙄 Som når hun skulle vise oss bilder av en foss på EF-reise men det eneste man så var ræva hennes,da hun stilte seg selv midt i bildet...... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. april 2020 #17544 Del Skrevet 27. april 2020 Seriøse aktører burde holde seg langt unna denne typen influensere, influensere som seksualiserer alt fra språkreiser til hårolje. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. april 2020 #17545 Del Skrevet 27. april 2020 47 minutter siden, J.. skrev: Som når hun skulle vise oss bilder av en foss på EF-reise men det eneste man så var ræva hennes,da hun stilte seg selv midt i bildet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. april 2020 #17546 Del Skrevet 27. april 2020 Jodel er imponert idag.. 😂 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. april 2020 #17547 Del Skrevet 27. april 2020 10 timer siden, Victoria95 skrev: Hvordan tørker hun seg etter dobesøk? Hun må vel tørke seg. Er ikke dopapiret hun reagerer på så hun har trolig et fjell med tomme doruller ved siden av "god stolen"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2020 #17548 Del Skrevet 28. april 2020 12 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Innlegget på instagram, om Norges ferie. fy fader så trist det er, at hun ikke evner å ta bilder av seg selv som ikke er halvnakne, fullstendig nakne eller seksuelle på en eller annen måte. Hun er ikke akkurat nå god ambassadør for Norges ferie heller. For det er jo 98% nakenhet med litt norsk natur i bakgrunnen. Du kan tydeligvis ikke ha ferie i Norge med klær på, det er hennes budskap. 🙄 Hvilken annonsør er det som har engasjert henne til å lage innlegg om Norgesferie? (får ikke sett det, følger henne ikke på Instagram, og nå har hun gjort den privat - igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. april 2020 #17549 Del Skrevet 28. april 2020 17 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Innlegget på instagram, om Norges ferie. fy fader så trist det er, at hun ikke evner å ta bilder av seg selv som ikke er halvnakne, fullstendig nakne eller seksuelle på en eller annen måte. Hun er ikke akkurat nå god ambassadør for Norges ferie heller. For det er jo 98% nakenhet med litt norsk natur i bakgrunnen. Du kan tydeligvis ikke ha ferie i Norge med klær på, det er hennes budskap. 🙄 Det er ikke akkurat det man forventer av reklame for en Norgesferie. Da forventer ordentlige bilder. At ikke de som samarbeider med henne kan begynne å sette grenser til hva slags bilder hun får lov til å dele. Jeg skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. april 2020 #17550 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Isild skrev (På 28.4.2020 den 7.18): Hvilken annonsør er det som har engasjert henne til å lage innlegg om Norgesferie? (får ikke sett det, følger henne ikke på Instagram, og nå har hun gjort den privat - igjen) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2020 #17551 Del Skrevet 28. april 2020 23 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: ingen som jeg ser. Var et throwback til 2019 hvor hun hadde norges ferie og at det liksom ikke er så ille at det blir det i år. Men bildene samsvarer ikke helt med budskapet. Da hun er jo bare naken og halvnaken på de fleste av bildene og de hun har klær på, er useriøse og seksuell for det. Da skjønner jeg ! Takk. Etter den flaue EF-kampanjen så håper og tror jeg at reiselivsbransje og utdanningssteder fikk opp øynene noe iallefall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. april 2020 #17552 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Isild skrev (På 28.4.2020 den 12.10): Da skjønner jeg ! Takk. Etter den flaue EF-kampanjen så håper og tror jeg at reiselivsbransje og utdanningssteder fikk opp øynene noe iallefall. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 28. april 2020 #17553 Del Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun hanker ikke inn nye sponsorer for reising med de bildene hun la ut nå heller. Og det med EF. Hadde jeg vært leder for sponsoravdelingen i EF ville jeg sagt opp avtalen med SE, for jeg synes dette er upassende bilder for en seriøs organisasjon som EF. Vil de virkelig være kjent av at en av deres samarbeidspartnere står lettkledd i ulike posisjoner og reklamerer for EF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 28. april 2020 #17554 Del Skrevet 28. april 2020 Ute og reiser. Igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2020 #17555 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) 4 timer siden, Heartgirl skrev: Hadde jeg vært leder for sponsoravdelingen i EF ville jeg sagt opp avtalen med SE, for jeg synes dette er upassende bilder for en seriøs organisasjon som EF. Vil de virkelig være kjent av at en av deres samarbeidspartnere står lettkledd i ulike posisjoner og reklamerer for EF? EF la seg flate og tok kritikken til seg. Heldigvis! Ikke alle annonsører gjør det. Om det blir videre samarbeid blir litt spennende å se, for det må da eventuellt bety at SE ikke får frie tøyler til hvordan reklamen skal utformes. Hun må nok i tilfelle både kle på seg og fremme produktet på en bedre måte vil jeg tro - og det spørs vel om det er noe for SE. Det virker som lettkledd er den nye "sjangeren" hun har valgt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4qJ0pg/ef-norge-legger-seg-flate-etter-reaksjoner-paa-sophie-elise-bilder Endret 28. april 2020 av Isild 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. april 2020 #17556 Del Skrevet 28. april 2020 4 minutter siden, Isild skrev: EF la seg flate og tok kritikken til seg. Heldigvis! Ikke alle annonsører gjør det. Om det blir videre samarbeid blir litt spennende å se, for det må da eventuellt bety at SE ikke får frie tøyler til hvordan reklamen skal utformes. Hun må nok i tilfelle både kle på seg og fremme produktet på en bedre måte vil jeg tro - og det spørs vel om det er noe for SE. Det virker som lettkledd er den nye "sjangeren" hun har valgt. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4qJ0pg/ef-norge-legger-seg-flate-etter-reaksjoner-paa-sophie-elise-bilder Nye???? Hun har jo postet seksualiserte,halvnakne og nakenbilder av seg selv helt siden pikerommet i Harstad,det er ikke noe nytt.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. april 2020 #17557 Del Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, J.. skrev: Nye???? Hun har jo postet seksualiserte,halvnakne og nakenbilder av seg selv helt siden pikerommet i Harstad,det er ikke noe nytt.. Formulerte meg nok litt rart.. Mente mer eneste 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 28. april 2020 #17558 Del Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, queensnella skrev: Ute og reiser. Igjen. Hvor er hun? Er det ikke mildt sagt uglesett å reise nå? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 28. april 2020 #17559 Del Skrevet 28. april 2020 40 minutter siden, Akvarium85 skrev: Hvor er hun? Er det ikke mildt sagt uglesett å reise nå? Det driter prinsesse sofie i 😊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 28. april 2020 #17560 Del Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Akvarium85 skrev: Hvor er hun? Er det ikke mildt sagt uglesett å reise nå? Tilbake til Harstad.. Er jo bare en uke siden de reiste dit forrige gang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå