Populært innlegg Jeeeeeeea Skrevet 19. april 2020 Populært innlegg #17381 Del Skrevet 19. april 2020 6 minutter siden, SinfulBby skrev: Si hva dere vil om henne.. hun er så sterk.. tror hver og en av oss her inne hadde brutt sammen om vi hadde fått 1/3 av all hatet hun får ! ❤️ Er det hat og påpeke at hun lyver om og ha kjøpt og solgt leilighet? Er det hat og påpeke at faren/manageren mener at media har misforstått dette? Er det hat og være stor motstander av kroppspresset hun holder på med? Er det hat og påpeke at hun selv også har sagt dette, og at hun vil slutte med det, for og så bare fortsette? Er det hat og påpeke at det ikke er greit og fremme plastisk kirurgi? Er det hat og påpeke hvor feil det er at hun elsker strekkmerkene sine når hun tidligere har reklamert MYE for Bio-oil? Er det hat og påpeke alle løgnene hun har kommet med opp gjennom tidene (du kan se eksempler på dette i tråden)? Er det hat og påpeke at hun desverre ikke virker og være i stand til og ta vare på dyr når hun har overlatt 4 av sine tidligere dyr til mor og far? Beklager, men det "hatet" må hun selv ta ansvar for. Det kan oppleves som hat fordi bedriften og personen som fronter bedriften er samme person. Bedriften Sophie Elise AS tjener millioner ved og holde på slik som dette. Det er personen Sofie Elise som er ansiktet til bedriften og som tjener penger for bedriften. Hun må faktisk ta ansvar. Hun er ikke lenger 18, "ung og dum". 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #17382 Del Skrevet 19. april 2020 16 minutter siden, SinfulBby skrev: Si hva dere vil om henne.. hun er så sterk.. tror hver og en av oss her inne hadde brutt sammen om vi hadde fått 1/3 av all hatet hun får ! ❤️ Dette er nytteløst.. At media plukke opp at hun lyver og konfrontere med håndfast bevis med sannheten i hånden, så er det ingen vits å komme med noe forsvars tale. Hun er en lystløgner og har basert sitt influcener liv på det. Sett deg inn i saken å andre skandaler rundt henne, så vil du få en skikkelig smell the coffee wake up call før hvem hun er. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. april 2020 #17383 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Nå må vi ta tilbake ordene hat, misunnelse, sjalusi og mobbing. Influencerbransjen og influencerfansen ødelegger total betydningen av de. Fansen syns nok hun er veldig sterk (det er forøvrig et ord ungdom bruker mye. "Du er så sterk", så jeg gjetter på at vedkommende fan er ung her nå) Sett med voksne øyne, så fremstår det ikke nødvendigvis som "sterkt" når hun svarer ut all kritikk med først å IKKE svare, deretter lage "offerrolle"-innlegg (mistenker at det er disse innleggene den unge fansen faller veldig for. "Hun er så sterk ass") Det har også blitt oftere og oftere at faren svarer på spørsmålene hun får. Hun driver en millionbedrift ! Hun er ikke 16 år på jenterommet i Harstad lenger nå. Endret 19. april 2020 av Isild 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #17384 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) 11 minutter siden, Isild skrev: Nå må vi ta tilbake ordene hat, misunnelse, sjalusi og mobbing. Influencerbransjen og influencerfansen ødelegger total betydningen av de. Fansen syns nok hun er veldig sterk (det er forøvrig et ord ungdom bruker mye. "Du er så sterk", så jeg gjetter på at vedkommende fan er ung her nå) Sett med voksne øyne, så fremstår det i ikke nødvendigvis som "sterkt" når hun svarer ut all kritikk med først å IKKE svare, deretter lage "offerrolle"-innlegg (mistenker at det er disse innleggene den unge fansen faller veldig for. "Hun er så sterk ass") Det har også blitt oftere og oftere at faren svarer på spørsmålene hun får. Hun driver en millionbedrift ! Hun er ikke 16 år på jenterommet i Harstad lenger nå. Anser ikke SE som sterk i det hele tatt. Det ordet er så misbrukt ang henne. De som faktisk er sterk er de som har gjennomgått et helvette og tilbake. Noe SE i mine øyner ikke har. Alt hun har vært gjennom gjennom media å offemtlig øyner siden hun var 18år er hun selv forskyldt. Hun har både lagt opp baner å bygget bruer for å komme seg fram og opp. Dermed kommer stormene å reaksjonene på veien også. I dag så har hun brent så si alt av bruer og veiene hun har bygd er stengt av. Det er ingen som går bak henne som sørger for at de holdte seg open slik at flere kunne følge i hennes fotspor, ikke at jeg tror at noen vil bli som henne. Men hey, hva vet jeg om akkurat den biten. Endret 19. april 2020 av MaleficentAurora 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. april 2020 #17385 Del Skrevet 19. april 2020 Uansett hva som ligger bak SEs luftleilighet, så må det være utrolig pinlig! I fjor høst var det mye kontakt med Skappelene, Petter Stordalen, Phil & Peters, og mange flere i forbindelese med div. lanseringer. Vil tro noen (de fleste) av disse har spurt om leiligheten i Tromsø. Gudene må vite hvor mange forretningsforbindelser hun har løyet huden full, ikke bare blogglesere. Det er jo et helt naturlig tema å ta opp i en samtale, å kjøpe bolig er en stor ting, og det ble godt dekket av media. Dette har hun nok løyet om til mange, kanskje også venner. Foreldrene har kanskje også måttet svare at, joda Sophie har kjøpt leilighet i Tromsø, blir greit å få henne nærmere i perioder. Ingen av dem hadde vel sett for seg at det skulle bli avslørt, for "det er jo ikke noe å skrive om". Flaut, flaut, flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. april 2020 #17386 Del Skrevet 19. april 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. april 2020 #17387 Del Skrevet 19. april 2020 6 timer siden, SinfulBby skrev: Si hva dere vil om henne.. hun er så sterk.. tror hver og en av oss her inne hadde brutt sammen om vi hadde fått 1/3 av all hatet hun får ! ❤️ Hva er definisjonen på sterk? Hva er en sterk person? Jeg vet ikke hvordan jeg ville definert det uttrykket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #17388 Del Skrevet 19. april 2020 2 minutter siden, Gorilla skrev: Hva er definisjonen på sterk? Hva er en sterk person? Jeg vet ikke hvordan jeg ville definert det uttrykket. Hvordan vil du uttrykket det ang SE om du måtte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. april 2020 #17389 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #17390 Del Skrevet 19. april 2020 38 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg lurer på en ting.. på snapchat så hadde hun sånn Q&A, hvor hun svarte at Kasper utdanner seg til å bli en "therapist", Altså terapeut. Er det sant? Var det ikke snakk om å bare ta et fag med psykologi, og ikke psykolog-studie? Jeg aner ikke lengre hva den fyre utdanner seg som. For hver gang noen stiller henne spørmål om det så er det varierende svar og få🙈 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 19. april 2020 #17391 Del Skrevet 19. april 2020 1 hour ago, Nasse Nøff ❤ said: Jeg lurer på en ting.. på snapchat så hadde hun sånn Q&A, hvor hun svarte at Kasper utdanner seg til å bli en "therapist", Altså terapeut. Er det sant? Var det ikke snakk om å bare ta et fag med psykologi, og ikke psykolog-studie? Han har selv fortalt da han var gjest i podden at han tar en bachelorgrad i psykologi. Men SE har før demonstrert at hun ikke vet hva kjæresten studerer. On 8/20/2019 at 5:31 PM, Eevee said: Hvorfor har SE sagt i eget kommentarfelt på bloggen nylig at kjæresten studerer psykologi profesjon når det i poden kommer frem at det er bachelorgrad? For det er ikke «ops, sa feil» eller «er det så farlig da, han studerer jo psykologi?». Det er to forskjellige ting, både karaktermessig og utdanningsmessig. On 8/21/2019 at 1:20 AM, Eevee said: Profesjon er et 6-årig studiet hvor man ender opp med tittelen psykolog. Å ta en bachelor og master i psykologi så har du nettopp en bachelor eller master i psykologi, men du har ingen tittel som psykolog og kan ikke jobbe som det. (...) On 8/20/2019 at 8:39 PM, Guest Bambnusse said: Jepp, hun har jo skrevet at han "er på vei til å bli psykolog". Bare for å understreke: Å gå bachelor og master er flott, og det er viktige og verdifulle yrker - jeg bare påpeker forskjellen. (...) On 8/21/2019 at 7:29 AM, Gul_gul said: [Sitat fra bloggen - her svarer SE feil]: Q: Studerer Kasper profesjon eller bachelor i psykologi? A: Han studerer profesjon. Spoiler Lenke til innlegget. Faksimile fra Sophie Elise – SVAR PÅ EN STOR Q&A (...) – 10.08.2019 kl. 18:55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. april 2020 #17392 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Gul_gul skrev (På 19.4.2020 den 22.23): Han har selv fortalt da han var gjest i podden at han tar en bachelorgrad i psykologi. Men SE har før demonstrert at hun ikke vet hva kjæresten studerer. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 19. april 2020 #17393 Del Skrevet 19. april 2020 7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Wow, så enda en løgn da. For jeg finner ingen treff på at bachlor i psykologi gjør deg til noen form for terapeut eller psykolog. Nei, med mindre han påtenker å søke inn på profesjon igjen. (Eller annen utdannelse som gjør ham til 'terapeut'). Kanskje det er årsaken til forholdet blir 'long distance' fra august, som hun skriver. (Forutsatt det er sant...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. april 2020 #17394 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Gul_gul skrev (På 19.4.2020 den 23.39): Nei, med mindre han påtenker å søke inn på profesjon igjen. (Eller annen utdannelse som gjør ham til 'terapeut'). Kanskje det er årsaken til forholdet blir 'long distance' fra august, som hun skriver. (Forutsatt det er sant...). Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 19. april 2020 #17395 Del Skrevet 19. april 2020 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: hvem vet, hun har jo sagt en gang at han studerer for å bli psykolog. var mye snakk om det for ikke så lenge siden. SE's troverdighet har gått rett i do for å si det sånn. Ja, det er mulig han har intensjon om å bli psykolog. Men jeg vet ikke om det er sant eller SE har “misforstått” noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. april 2020 #17396 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Gul_gul skrev (På 20.4.2020 den 0.02): Ja, det er mulig han har intensjon om å bli psykolog. Men jeg vet ikke om det er sant eller SE har “misforstått” noe. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #17397 Del Skrevet 19. april 2020 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg tolker det som at hun har "misforstått", siden han ville jo da naturlig nok ha sagt at målet er psykolog. Når han svarte på hva han studerer. Det blir vel det nye ordet for SE framover. Jeg har "misforstått" det ene og det andre.. bla bla 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 20. april 2020 #17398 Del Skrevet 20. april 2020 Da hun gjestet i podcasten The Kåss Furuseths (8. September 2019) spurte Else «hva jobber han (kjæresten til SE) egentlig med, eller er det hemmelig?» SE svarer «nei han studerer eh bachelor, nei bachelor sier jeg.. profesjon i psykologi» Nå vet ikke jeg hva som er riktig eller ikke, men det er da veldig rart å skulle lyve om hva kjæresten studerer så offentlig? Må være flaut for alle de som vet sannheten, ikke minst for kjæresten... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. april 2020 #17399 Del Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, rebony skrev: Da hun gjestet i podcasten The Kåss Furuseths (8. September 2019) spurte Else «hva jobber han (kjæresten til SE) egentlig med, eller er det hemmelig?» SE svarer «nei han studerer eh bachelor, nei bachelor sier jeg.. profesjon i psykologi» Nå vet ikke jeg hva som er riktig eller ikke, men det er da veldig rart å skulle lyve om hva kjæresten studerer så offentlig? Må være flaut for alle de som vet sannheten, ikke minst for kjæresten... I podcasten med Fetisha sa hun først at han studerte psykologi profesjon, for senere å rette det til at han tok bachelor😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. april 2020 #17400 Del Skrevet 20. april 2020 Det kan hende han skal begynne på profesjon til høsten i Tromsø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå