Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, J.. skrev:

Hun skrev,ordrett, at hun fikk mail om at hun vant budrunden mens hun satt på kafe alene..

Har lest så mye nå på Jodel at jeg vet ikke om jeg skal forsette å le av det hele. For nå stiller folk seg spørrende om hvilken rolle Kasper hadde oppi det hele siden han er kompis med selgeren av leiligheten som SE aldri kjøpte.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Rebecca30 skrev:

Jeg skjønner ikke denne saken...

Hva har hun å vinne på å lyve om å ha kjøpt en leilighet i Tromsø?

Det er dette jeg heller ikke skjønner. Totalt unødvendig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Rebecca30 skrev:

7 minutter siden, Gorilla skrev:

Det er dette jeg heller ikke skjønner. Totalt unødvendig.

MASSE engasjement. Husker at det ble diskutert her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Keikolina skrev:

Hva mer juger a om 😂😂😂

Bloggere, taskenspillere

At hun trente opp rumpa, og at det ikke var implantater? At hun skulle fjerne implantater? At hun var ferdig med plastiske operasjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står jo virkelig igjen med NULL troverdighet? Hvor går grensen for ting hun er villig til å lyve om?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, uff, uff. 

Det her viser etter min mening hva influensere kan og vil juge om, hvis det er mulig, og det gavner dem. 

At en influenser, her SE, har kjøpt bolig i en annen by kan vise at de er pengesterke og "lever livet" som bygger opp under deres image, eller hjepe en venn som også blir nevnt, om igjen vil kunne genere penger i kassa både i form av følgere og annonsører. 

Sånn sett er ikke en flau løgn som dette bare en flau løgn, det er også en form for subtil svindel. Både ovenfor leserne og annonsørene. 

Bransjen er råtten, og alle disse løgnene må bli løftet opp til et høyere perketiv enn kun en pinlig feil. Det er penger å tjene på løgn. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gorilla skrev:

Det må være vanvittig flaut å bli tatt for en slik type løgn offentlig. Huff. Jeg har alltid hørt at om man lyver så vil man tilslutt bli tatt fordi man ikke klarer å huske hva man har sagt tidligere. Når slike ting dukker opp så blir man jo veldig usikker på hva som er sant og hva som er løgn, noe som gjør at man ikke kan stole på at det som kommer ut er riktig. Hos meg er det en sterk verdi å IKKE lyve. Jeg vil at folk skal stole på meg og at de skal vite hvor de har meg, noe de ikke ville gjort om jeg løy. 

SE har jo bevist gang på gang, at hun slettes ikke synes det er flaut å bli tatt for løgn. I seneste intervju i Aftenposten sier hun jo rett ut at hun angrer på at hun løy om at hun angret på plastiske operasjoner, da hun var med i debatten på tv. For hun angrer ikke, sa hun. For en uke siden. Hun er rett og slett god på å juge, det her med moral er noe hun ikke forstår.  Snart kommer sikkert "jeg har diagnosen patologisk løgner, dette er noe jeg har slitt med....bla, bla bla". Hun vrir seg unna og flasher litt kropp og så er alt glemt.

Endret av naivsuper
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, naivsuper skrev:

SE har jo bevist gang på gang, at hun slettes ikke synes det er flaut å bli tatt for løgn. I seneste intervju i Aftenposten sier hun jo rett ut at hun angrer på at hun jugde om at hun angret på plastiske operasjoner, da hun var med i debatten på tv. For hun angrer ikke, sa hun. For en uke siden. Hun er rett og slett god på å juge, det her med moral er ikke noe hun forstår.  Snart kommer sikkert "jeg har diagnosen patologisk løgner, dette er noe jeg har slitt med....bla, bla bla". Hun vrir seg unna og flasher litt kropp og så er alt glemt.

Jeg vet ikke om det er rett å si at hun er god på å juge, for hun blir alltid avslørt - men ikke i det offentlige, og hun blir så og si aldri konfrontert med sine løgner. Men vi på grasrota vet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pop up bruker skrev:

Jeg vet ikke om det er rett å si at hun er god på å juge, for hun blir alltid avslørt - men ikke i det offentlige, og hun blir så og si aldri konfrontert med sine løgner. Men vi på grasrota vet. 

Enig, dårlig formulert. Hva kan man si, hun er en svært erfaren løgner? Juger så hun tror det selv, som man sier.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pop up bruker skrev:

God på å lyve? Da ville hun ikke ha blitt avslørt om hun var god på lyve før seg. Og det er noe hun ikke er når man googler opp alle løgnene hun har servert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
1 time siden, Rebecca30 skrev:

En skattemessig fordel dersom AS'et også er registrert i Tromsø? Aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, naivsuper skrev:

SE har jo bevist gang på gang, at hun slettes ikke synes det er flaut å bli tatt for løgn. I seneste intervju i Aftenposten sier hun jo rett ut at hun angrer på at hun løy om at hun angret på plastiske operasjoner, da hun var med i debatten på tv. For hun angrer ikke, sa hun. For en uke siden. Hun er rett og slett god på å juge, det her med moral er noe hun ikke forstår.  Snart kommer sikkert "jeg har diagnosen patologisk løgner, dette er noe jeg har slitt med....bla, bla bla". Hun vrir seg unna og flasher litt kropp og så er alt glemt.

Ikke gi denne bedriften som mangler moral denne gavepakken : patalogisk løgner diagnosen. Det blir det neste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gul_gul skrev:

Når skrev hun om leilighetskjøpet i Tromsø? Var det på bloggen? 

20 oktober 2019.

Sto på både blogg,Insta,og Youtube,ved flere anledninger,til å med detaljer om budrunden,hvorfor inntekten hennes svingte med over 1 mill,at hun kjøpte den usett..

Gud vet hva..

Blogginnlegget er nå slettet *lol*,men som vi alle vet,forsvinner ikke ting fra nett.

20200419_082254.png

20200419_082310.png

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gul_gul
1 hour ago, J.. said:

20 oktober 2019.

Sto på både blogg,Insta,og Youtube,ved flere anledninger,til å med detaljer om budrunden,hvorfor inntekten hennes svingte med over 1 mill,at hun kjøpte den usett..

Gud vet hva..

Blogginnlegget er nå slettet *lol*,men som vi alle vet,forsvinner ikke ting fra nett.

Spoiler

20200419_082254.png

20200419_082310.png

Takk.

Wow. Dette er ikke akkurat en liten nødløgn. 🤐 Hva i alle dager driver henne til å oppdikte et leilighetskjøp og "leve på løgnen" så lenge!? 

Endret av Gul_gul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva dere vil om henne.. hun er så sterk.. tror hver og en av oss her inne hadde brutt sammen om vi hadde fått 1/3 av all hatet hun får ! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SinfulBby skrev:

Si hva dere vil om henne.. hun er så sterk.. tror hver og en av oss her inne hadde brutt sammen om vi hadde fått 1/3 av all hatet hun får ! ❤️

Ok.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...