Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Så først høster hun anerkjennelse i media for brystreduksjon og så kjører hun på med store silikoninnlegg noen måneder etterpå?

Fy flate jeg er lei av at hun snurrer media rundt lillefingeren og uten kritikk får fortsette sitt ekstreme fokus på kropp og operasjoner. Hvor mange unge jenters dårlige selvbilde har hun på samvittigheten nå?

Ja, det forutsetter selvfølgelig at hun har samvittighet da, men det har hun jo ikke operert inn, det er sikkert!

Håper på nytt oppgjør fra Kristin Gjelsvik. SE er Norges farligste forbilde og media burde være sitt ansvar bevisst. 

Ut fra hva min venninne forteller (som har gjennomført en del brystoperasjoner) forklarer hun at halvåret uten silikon sannsynligvis kan ha dreid seg om å la lommene som lages under operasjonen, og som implantatene legges inn i, få gro da mindre implantater ikke fyller ut lommen og dermed vil gi heng samt at lommene styrkes. Hvis dette stemmer i SEs tilfelle, var silikonfjerningen bare et ledd i en slik prosess, ikke noe annet. I så fall visste hun godt at nye skulle inn på et senere tidspunkt. Så lenge som hun løy om baksidens naturlige vekst grunnet trening (ser at en god del insta-bilder med pekefingeren til følgerne om at den var operert er slettet, deriblant den der hun skrev "Jeg trener, get over it") så fremstår SE som fullt istand til å ta lignende snarveier når det skulle passe på bakgrunn av historikk.

Så ja, jeg er fullstendig enig med deg i at SE er et farlig forbilde og fortjener mer kritikk for ekstremfokuset på kropp og operasjoner, spesielt hvis det viser seg at hun omgår sannheten når hun har så mange unge og usikre følgere.

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Gjest Jegserdeg
Skrevet
7 timer siden, SupaWoman skrev:

Hun har vel operert puppene en 3-4 ganger så ikke godt å si. 

Kanskje det er rompe implantatene som er havnet inn der heller? Miljøbevisst vet du😉

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Bloggomtoppbloggere har et nytt bra innlegg 👍🏼

Skrevet
12 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Bloggomtoppbloggere har et nytt bra innlegg 👍🏼

Trist hun kun tenker på utseendet selv bår det gjelder en hund, og at hunden må pendle mye.

• Liker 13
Skrevet

Informasjonen hun fikk at legen er jo kunnskap de fleste har, eller? Dette har jo kommet fram for lenge siden..

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, Nanette skrev:

Informasjonen hun fikk at legen er jo kunnskap de fleste har, eller? Dette har jo kommet fram for lenge siden..

Tenkte det samme..

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Nanette skrev:

At hun ikke visste om dødelighetsstatistikk knyttet til rumpeoperasjon sier jo litt om hvor lite kritisk hun er i forkant av operasjonene sine. Det virker som om hun ikke bryr seg om å gjøre research, og bare det at hun ikke visste helt konkret hva som gikk inn og ut av kroppen sin synes jeg er helt vanvittig. Hadde hun ingen interesse av å se implantatene som skulle i rumpa, eller vite hvilke typer implantater som skulle brukes? Hadde hun spurt om hvilket merke, så ville hun hatt mulighet til å google seg frem info om dem, som feks når de evt. måtte byttes osv. Neida, så lenge noen lover henne større stjert så har hun ikke flere betenkeligheter, virker det som. Hun tjener millioner i året også velger hun å risikere livet for større rumpe fra billigkroken i Tyrkia, det er helt utrolig hvor lav standard hun har. 

• Liker 42
Skrevet
1 minutt siden, AntiBullshit skrev:

At hun ikke visste om dødelighetsstatistikk knyttet til rumpeoperasjon sier jo litt om hvor lite kritisk hun er i forkant av operasjonene sine. Det virker som om hun ikke bryr seg om å gjøre research, og bare det at hun ikke visste helt konkret hva som gikk inn og ut av kroppen sin synes jeg er helt vanvittig. Hadde hun ingen interesse av å se implantatene som skulle i rumpa, eller vite hvilke typer implantater som skulle brukes? Hadde hun spurt om hvilket merke, så ville hun hatt mulighet til å google seg frem info om dem, som feks når de evt. måtte byttes osv. Neida, så lenge noen lover henne større stjert så har hun ikke flere betenkeligheter, virker det som. Hun tjener millioner i året også velger hun å risikere livet for større rumpe fra billigkroken i Tyrkia, det er helt utrolig hvor lav standard hun har. 

Hele dama er jo lav standard..

• Liker 15
Skrevet
10 timer siden, Nanette skrev:

Viser bare at man ikke blir intelligent av å skumlese et par bør i uken og ha en imponerende bokhylle. 

• Liker 20
Skrevet
11 timer siden, Nanette skrev:

Gammelt nytt de fleste har fått med seg selv om man aldri har operert. Legen hun går hos er i beverly hills så han opererer de rike og er sikkert flink 😊

Skrevet (endret)

Hun skriver at hun har fått bryst implantater i baken. Jeg trodde ikke det var implantater i bbl? Stemmer det så nok en grunn til å styre unna den comfort zone virksomheten i Tyrkia. Den er jo mistenkelig billig. 

Endret av n_97
  • Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, n_97 skrev:

Hun skriver at hun har fått bryst implantater i baken. Jeg trodde ikke det var implantater i bbl? Stemmer det så nok en grunn til å styre unna den comfort zone virksomheten i Tyrkia. Den er jo mistenkelig billig. 

Ja den ser unektelig ikke ut som normal rumpe.  Men hvorfor deler hun 679 bilder av den om hun er misfornøyd?  Det hadde ikke jeg gjort. 

• Liker 29
Gjest Plannergirl
Skrevet
49 minutter siden, n_97 skrev:

Tyrkia har både gode og dårlige klinikker. Kjenner flere som feks har tatt vellykket laseroperasjon i Tyrkia. SE og andre influencere gidder bare ikke gjøre ordentlig research. Når det er sagt er jeg imot kosmetiske operasjoner generelt og kunne aldri gjort det selv. BBL er jo også det dummeste/ farligste man kan gjøre uansett. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, EmVeeJee skrev:

Jeg er så lei henne og den kroppen nå.

Rumpa fikk hun av å bruke sponsede treningstights +  trene 20 kg i knebøy. Puppene vokste naturlig etter hun tok ut silikonen og overflødig hud over øynene forsvant som følge av ny sminketeknikk. Haken ble mer markert fordi hun fikk tannregulering og kjeveoperasjon. Reguleringa ga også fylde til leppene. (Eller hey, var det fett fra magen det kanskje).

Isotretinoin fungerte heller ikke så da må vi heller reklamere for skinlab, bleker tenner hos tannlege og reklamerer for hjemmebleking dagen etter.  For å ikke snakke om alle gangene hun reklamerte for vitaminpiller for hår men da også samtidig gikk på b-vitaminpiller for hest. Rart ikke hennes eget hår skal vokse ut snart da, hun som er så fornøyd med alle disse tilskuddene. 

Jeg blir regelrett svett!

Slutt å følg henne i SOME da om du er så svett. Ingen som tvinger deg! Synes jenta er herlig på alle vis jeg😊

Endret av Lemmon
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, EmVeeJee skrev:

Jeg er så lei henne og den kroppen nå.

Rumpa fikk hun av å bruke sponsede treningstights +  trene 20 kg i knebøy. Puppene vokste naturlig etter hun tok ut silikonen og overflødig hud over øynene forsvant som følge av ny sminketeknikk. Haken ble mer markert fordi hun fikk tannregulering og kjeveoperasjon. Reguleringa ga også fylde til leppene. (Eller hey, var det fett fra magen det kanskje).

Isotretinoin fungerte heller ikke så da må vi heller reklamere for skinlab, bleker tenner hos tannlege og reklamerer for hjemmebleking dagen etter.  For å ikke snakke om alle gangene hun reklamerte for vitaminpiller for hår men da også samtidig gikk på b-vitaminpiller for hest. Rart ikke hennes eget hår skal vokse ut snart da, hun som er så fornøyd med alle disse tilskuddene. 

Jeg blir regelrett svett!

For ikke å glemme at nå nettopp der hun reklamerte for foundation,som dekker kvisene hennes.

Kvisene som skinlab/maybeauty/bio oil/hvem vet hva lenger,på magisk vis fjernet i tidligere innlegg..

Så tåpelig..

• Liker 42
Skrevet
Akkurat nå, Lemmon skrev:

Slutt å følg henne i SOME da om du er så svett. Ingen som tvinger deg! Synes jenta er herlig på alle vis jeg😊

Ok.

• Liker 8
Gjest Gul_gul
Skrevet

Jeg påstår ikke det er en etterkonstruksjon... men. Det er påfallende hvordan hun etter alle disse "revers-operasjoner" plutselig begynner å snakke om alle mulige fysiske problemer... som hun aldri har nevnt et ord om forut for seneste operasjon. For eksempel, i to år het det seg at hun var 'helt fornøyd' med nesen (etter neseoperasjon 1+2). Nå nei, vent! Etter neseoperasjon 3+4 endret historien brått seg til at hun hadde hatt fryktelig, fryktelig vondt og alvorlige pustevansker i flere år. Og nå med rumpen har hun plutselig hatt 'masse ubehag og smerter' (sitat) som hun aldri har nevnt noe om - på tross av hun denne gangen har snakket om å ta ut implantatene i 8 måneder!?!? Det gir ingen mening. 

Jeg har selvklart en teori, men nå skal jeg la det stå åpent for nå. Er interessert i om andre har stusset over det samme!? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...