n_97 Skrevet 1. desember 2019 #14701 Del Skrevet 1. desember 2019 Nydelig, øh, natur. Glad i å vise frem baken sin, til å være så flau over den. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 1. desember 2019 #14702 Del Skrevet 1. desember 2019 5 hours ago, J.. said: "Og noen sier “vi vil se bilder av Hawaii”, men er man ikke på bloggen min for å se bilder av meg samt lese om min opplevelse?" Åh hjelped meg... 😂 Tror hun gjør det bevisst for å provosere. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man selger flere språkreiser ved å piske opp en negativ stemning på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. desember 2019 #14703 Del Skrevet 1. desember 2019 32 minutter siden, n_97 skrev: Nydelig, øh, natur. Glad i å vise frem baken sin, til å være så flau over den. Når hun tar disse bildene,stusser jeg alltid over at hun alltid er så skitten under føttene (å på hendene..).. Poserer alltid bakfra ved å stå på tåballene for å forlenge bena,men jeg ser bare skittne fotsåler (også når hun er innendørs). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #14704 Del Skrevet 1. desember 2019 Verdt å lese om SE https://bloggomtoppbloggere.com/2019/12/01/voffor/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. desember 2019 #14705 Del Skrevet 1. desember 2019 38 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Verdt å lese om SE https://bloggomtoppbloggere.com/2019/12/01/voffor/ Det står jo ingenting i innlegget som ikke allerede står i denne tråden/kommentarfeltet hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. desember 2019 #14706 Del Skrevet 1. desember 2019 8 minutter siden, J.. skrev: Det står jo ingenting i innlegget som ikke allerede står i denne tråden/kommentarfeltet hennes.. Det er ikke alle som følger bloggen hennes eller her, og uansett kan ikke en god ting sies for mye 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 1. desember 2019 #14707 Del Skrevet 1. desember 2019 14 minutter siden, J.. said: Det står jo ingenting i innlegget som ikke allerede står i denne tråden/kommentarfeltet hennes.. Det er fint med en oppsummering. (Jeg tror for øvrig fortsatt intensjonen med innlegget var å trolle. Hun gjør det nå og da med innlegg som er så 'out there' at det etter min oppfatning umulig kan være annet enn bevisst provokasjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 2. desember 2019 #14708 Del Skrevet 2. desember 2019 10 timer siden, J.. skrev: Når hun tar disse bildene,stusser jeg alltid over at hun alltid er så skitten under føttene (å på hendene..).. Poserer alltid bakfra ved å stå på tåballene for å forlenge bena,men jeg ser bare skittne fotsåler (også når hun er innendørs). Hun bruker aldri sokker og hun vasker ikke hendene sine hvis hun ikke har fuktighetskrem (hennes egne ord) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. desember 2019 #14709 Del Skrevet 2. desember 2019 35 minutter siden, EmVeeJee skrev: Hun bruker aldri sokker og hun vasker ikke hendene sine hvis hun ikke har fuktighetskrem (hennes egne ord) Vel.. Det burde hun starte med. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 2. desember 2019 #14710 Del Skrevet 2. desember 2019 Så er hun off til Los Angeles for rumpereduksjon. Interessant nok fikk vi ikke se et eneste bilde fra et klasserom... Er det - helt seriøst - rumpebildene som skal selge språkreiser til Hawaii!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. desember 2019 #14711 Del Skrevet 2. desember 2019 2 timer siden, Gul_gul skrev: Så er hun off til Los Angeles for rumpereduksjon. Interessant nok fikk vi ikke se et eneste bilde fra et klasserom... Er det - helt seriøst - rumpebildene som skal selge språkreiser til Hawaii!? Tydeligvis. De hadde 1 natt på overnatting hos/med EF (sov på hotel ellers..) og 1 dag med undervisning,på de 4-5 dagene de var der. Det lærte de sikkert vanvittig mye av altså. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santos Skrevet 3. desember 2019 #14712 Del Skrevet 3. desember 2019 Lært mye engelsk 🤣 «just touched town in LA»... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. desember 2019 #14713 Del Skrevet 3. desember 2019 36 minutter siden, Santos skrev: Lært mye engelsk 🤣 «just touched town in LA»... Kommer jo fra samme naute som i samme story sier hun ser på Moana (Vaiana på norsk..) for å bevare "Hawaii følelsen".. Moana er fra Samoa i filmen,ikke Hawaii.. 😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 3. desember 2019 #14714 Del Skrevet 3. desember 2019 Det var jo helt elendig reklame for EF? INGENTING om hva de tilbyr av fag og hva man kan gjøre etter skoletid. Jeg er ikke i målgruppen altså, men syntes at det var mer en sponset ferie tur enn en tur for å promotere EF som selskap. Det ble så vidt nevnt... Dessuten reiste hun business og bodde på hotel, tydeligvis ikke i målgruppen hun heller😜 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet_me Skrevet 4. desember 2019 #14715 Del Skrevet 4. desember 2019 22 timer siden, J.. skrev: Kommer jo fra samme naute som i samme story sier hun ser på Moana (Vaiana på norsk..) for å bevare "Hawaii følelsen".. Moana er fra Samoa i filmen,ikke Hawaii.. 😂 Burde vel se på Lilo & Stitch da💁🏻♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. desember 2019 #14716 Del Skrevet 4. desember 2019 32 minutter siden, Sweet_me skrev: Burde vel se på Lilo & Stitch da💁🏻♀️ Jepp😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 4. desember 2019 #14717 Del Skrevet 4. desember 2019 Nå har hun lagt ut på storyen at hun ønsker rasen spitzpoo og ettersøker oppdrettere på Instagram. For Guds skyld så håper jeg ingen svarer på forespørselen hennes. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 4. desember 2019 #14718 Del Skrevet 4. desember 2019 Hvor ble det av charlie? Skal hun ha 2stk, eller har hun sendt bort charlie også? Hva var isåfall begrunnelsen for at hun sendte bort charlie? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. desember 2019 #14719 Del Skrevet 4. desember 2019 19 minutter siden, Missy1 skrev: Hvor ble det av charlie? Skal hun ha 2stk, eller har hun sendt bort charlie også? Hva var isåfall begrunnelsen for at hun sendte bort charlie? Han ble sendt opp for ihvertfall 2 år siden. Fordi han var ett spontankjøp som hun selv innså at hun ikke hadde tid (lyst?) til å stå ansvarlig for,når hun og R slo opp. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 4. desember 2019 #14720 Del Skrevet 4. desember 2019 26 minutter siden, J.. skrev: Han ble sendt opp for ihvertfall 2 år siden. Fordi han var ett spontankjøp som hun selv innså at hun ikke hadde tid (lyst?) til å stå ansvarlig for,når hun og R slo opp. Hente hjem noen av dyra hun allerede har ville vært mest naturlig. At foreldrene ikke sier noe 🤔 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå