filifjonka Skrevet 11. juni 2018 #8881 Skrevet 11. juni 2018 On 6/10/2018 at 1:15 AM, Korsihalsen said: Hun har en diagnose, hypokonder. Selvsentrert tenker jeg vi sier. 13
gjest91 Skrevet 11. juni 2018 #8882 Skrevet 11. juni 2018 I serien hennes ser man at hun har spasmer i overleppa både når hun snakker og når hun holder munn. Ved sistnevnte ser man at hun prøver å knipe igjen leppene for å stoppe det, men det fortsetter å vibrere. Da vil jeg påstå innspøytningene burde ha vært stoppet på et langt tidligere tidspunkt... 17
Superblomst Skrevet 11. juni 2018 #8883 Skrevet 11. juni 2018 26 minutter siden, gjest91 said: I serien hennes ser man at hun har spasmer i overleppa både når hun snakker og når hun holder munn. Ved sistnevnte ser man at hun prøver å knipe igjen leppene for å stoppe det, men det fortsetter å vibrere. Da vil jeg påstå innspøytningene burde ha vært stoppet på et langt tidligere tidspunkt... Tror det er mer sannsynlig at det er pga nervøsitet (og kanskje en forbigående nerveskade pga kjeveoperasjonen?) enn leppeinjeksjoner. 2
Daudaferd Skrevet 13. juni 2018 #8884 Skrevet 13. juni 2018 LOL til det siste innlegget om mensensmerter, alle andre får bare vondt fysisk, men for henne er det seriøst psykisk assa. #snowflake 24
ReinaSiete Skrevet 13. juni 2018 #8885 Skrevet 13. juni 2018 38 minutter siden, Daudaferd said: LOL til det siste innlegget om mensensmerter, alle andre får bare vondt fysisk, men for henne er det seriøst psykisk assa. #snowflake Jeg reagerer enda mer på hvor ofte hun snakker om å «ikke føle seg pen» i mange innlegg - og ved to eller tre(!) i dèt innlegget. Hun normaliserer det å rettferdiggjøre asosial adferd og negativ tankegang når hun «ikke føler seg pen». Ikke «ikke føle seg pen NOK/bra NOK» osv. som mange kanskje kjenner seg igjen i, nei, hun føler seg ikke pen. Punktum. Så ingenting annet er relevant. Alt stopper opp når man ikke digger sitt eget speilbilde 24/7. 24
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. juni 2018 #8886 Skrevet 14. juni 2018 18 timer siden, Daudaferd skrev: LOL til det siste innlegget om mensensmerter, alle andre får bare vondt fysisk, men for henne er det seriøst psykisk assa. #snowflake Mulig hun har en ekstremvariant av PMS. "Føler meg helt psykopat" Ahahaha ler meg ihjel😂😂
Mnjah Skrevet 14. juni 2018 #8887 Skrevet 14. juni 2018 18 timer siden, ReinaSiete skrev: Jeg reagerer enda mer på hvor ofte hun snakker om å «ikke føle seg pen» i mange innlegg - og ved to eller tre(!) i dèt innlegget. Hun normaliserer det å rettferdiggjøre asosial adferd og negativ tankegang når hun «ikke føler seg pen». Ikke «ikke føle seg pen NOK/bra NOK» osv. som mange kanskje kjenner seg igjen i, nei, hun føler seg ikke pen. Punktum. Så ingenting annet er relevant. Alt stopper opp når man ikke digger sitt eget speilbilde 24/7. Dette burde vært pensum på alle barne/ungdomsskoler... 10
Oktnxbye Skrevet 14. juni 2018 #8888 Skrevet 14. juni 2018 (endret) Nå har hun lyst å lage en podcastepisode med kjæresten om hvordan det er å ha en kjæreste som er psykisk syk/ ustabil/ krevende/ om forhold generelt. Hun lurer på hva vi tenker. (ref. instastory) Men...Ble det ikke snakket så mye om psykisk helse at hun ikke orket å snakke mer om det? Hilsen frk. "Vi trenger ikke snakke mer om psykisk helse".. Endret 14. juni 2018 av Oktnxbye 27
korallrev Skrevet 14. juni 2018 #8889 Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, Oktnxbye skrev: Nå har hun lyst å lage en podcastepisode med kjæresten om hvordan det er å ha en kjæreste som er psykisk syk/ ustabil/ krevende/ om forhold generelt. Hun lurer på hva vi tenker. (ref. instastory) Men...Ble det ikke snakket så mye om psykisk helse at hun ikke orket å snakke mer om det? Hilsen frk. "Vi trenger ikke snakke mer om psykisk helse".. Hun mente vel andres psykiske helse, det er jo ikke like spennende som hennes egen... 🤭 28
Viking-girl Skrevet 14. juni 2018 #8890 Skrevet 14. juni 2018 Det finnes allerede en podcast om psykisk helse. Den heter Pia og psyken. 5
Hollie Skrevet 14. juni 2018 #8891 Skrevet 14. juni 2018 (endret) Sophie Elise skal visst være med på Skal vi danse til høsten. Da vet jeg hva jeg ikke skal se på. https://www.vg.no/rampelys/i/J14wK8/disse-kjendisene-har-takket-ja-til-skal-vi-danse Endret 14. juni 2018 av Hollie 4
hulillerunde Skrevet 14. juni 2018 #8892 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, Hollie skrev: Sophie Elise skal visst være med på Skal vi danse til høsten. Da vet jeg hva jeg ikke skal se på. https://www.vg.no/rampelys/i/J14wK8/disse-kjendisene-har-takket-ja-til-skal-vi-danse Det kan ikke være enkelt å finne en dansepartner til henne med tanke på hvor liten hun er av vekst (mener ikke noe negativt med høyden hennes). 3
Oktnxbye Skrevet 14. juni 2018 #8893 Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, korallrev skrev: Hun mente vel andres psykiske helse, det er jo ikke like spennende som hennes egen... 🤭 Eller like ille som hennes 🙄🙄🙄 6
Aurora** Skrevet 14. juni 2018 #8894 Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, Hollie skrev: Sophie Elise skal visst være med på Skal vi danse til høsten. Da vet jeg hva jeg ikke skal se på. https://www.vg.no/rampelys/i/J14wK8/disse-kjendisene-har-takket-ja-til-skal-vi-danse Frank, Morten og SE, blir det verre? 🙄 6
Gjest orfeus Skrevet 14. juni 2018 #8895 Skrevet 14. juni 2018 (endret) 18 minutter siden, Aurora** skrev: Frank, Morten og SE, blir det verre? 🙄 Nå må de endre programkonseptet slik at alle vinner 🙄 Endret 14. juni 2018 av orfeus
Lundii Skrevet 14. juni 2018 #8896 Skrevet 14. juni 2018 På 10.6.2018 den 20.08, Aurora** skrev: Helt utrolig. Til helvete med nyttårsfesten, hadde gjort alt for å finne hunden min. Fatter ikke at hun kan stikke på fest mens hunden er borte 😕 Serriøst gjorde hu det?! Fy faen er det mulig!!! Dyre-elsker my ass! 4
hulillerunde Skrevet 14. juni 2018 #8897 Skrevet 14. juni 2018 11 minutter siden, Lundii skrev: Serriøst gjorde hu det?! Fy faen er det mulig!!! Dyre-elsker my ass! Jepp hun gjorde det...http://sophieelise.blogg.no/1451671812_charlie_forsvant_i_gr.html 1
Sassenach Skrevet 14. juni 2018 #8898 Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, hulillerunde skrev: Det kan ikke være enkelt å finne en dansepartner til henne med tanke på hvor liten hun er av vekst (mener ikke noe negativt med høyden hennes). Dette syns jeg var unødvendig problematisering. Hun er mellom 157-59 cm (varierer hva hun sier) - noe som jo er et stykke under gjennomsnittshøyden, men ikke noe ekstremt. Smekk på noen dansesko med litt hæl og en dansepartner med normal mannehøyde er null problem. Om noe, kan hun som er liten og nett faktisk mye enklere kastes rundt i triks osv. sammenlignet med en overvektig frøken eller en dame som er ekvivalent høyere enn gjennomsnittet. 💃🏽 10
Daudaferd Skrevet 14. juni 2018 #8899 Skrevet 14. juni 2018 Synes også at det er utrolig gøy at hun lager en stor sak av at hun har klipt panneluggen selv på grunn av OMGPMS, men i realiteten så har hun jo bare klipt parykken sin. 💩 35
hulillerunde Skrevet 14. juni 2018 #8900 Skrevet 14. juni 2018 9 minutter siden, Sassenach skrev: Dette syns jeg var unødvendig problematisering. Hun er mellom 157-59 cm (varierer hva hun sier) - noe som jo er et stykke under gjennomsnittshøyden, men ikke noe ekstremt. Smekk på noen dansesko med litt hæl og en dansepartner med normal mannehøyde er null problem. Om noe, kan hun som er liten og nett faktisk mye enklere kastes rundt i triks osv. sammenlignet med en overvektig frøken eller en dame som er ekvivalent høyere enn gjennomsnittet. 💃🏽 Her er det du som er hårsår. Som sagt så var det ikke noe negativt om høyden hennes! Mitt inntrykk er at de proffe danserne i Skal vi danse er høye, og jeg tenkte (ut fra erfaring) at det er vanskelig å danse med noen som er en del høyere enn en selv. Jeg er selv liten av vekst, og har opplevd det. Hva har vekt med dette å gjøre?! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå