Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, KillerKitty skrev:

Oi. Trodde faktisk den skulle være bedre

De fleste trodde det, men det var den ikke altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, rundtfingern skrev:

De fleste trodde det, men det var den ikke altså. 

Særlig siden hun påstår at hun er så "dyp". Den teksten der var rett og slett billig 

Endret av KillerKitty
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, KillerKitty skrev:

Særlig siden hun påstår at hun er så "dyp". Den teksten der var rett og slett billig 

Jepp... altså... hun kan vel ikke fremføre den live.. tror det er veldig wannabe Astrid S, bare at Astrid faktisk er bedre og KAN synge.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtt nå for all del ikke denne dama med streams.. Folk sier den er ræva, jeg har ingen problemer med å tro på det så derfor kommer jeg ikke til å gi denne dama streams slik at hun tjener enda mer cash. Nope, nix!!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun synger jo helt "flatt",noe de aller fleste får til å høres greit ut,smell på en god dose autotune så er vi i land..

Og 85% av teksten er jo egentlig bare "fuck all your friends.. (im gonna..) fuck all your friends..mhmm.. mhmmmm"

Wow.

Dypt. Rik innlevelse. Intellektuell låt.

Virkelig.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bottega skrev:

Hører ikke noe autotune. Synes faktisk at hun høres litt ut som Selena Gomez. 

Haha det samme tenkte jeg helt på begynnelsen. Aldri vært fan av selena bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også den skulle være bedre! :/ og hva er greia med "jeg skal ligge med alle vennene dine"? Trodde det skulle være en sang der hun gå uttrykk for de dype følelsene sine...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bottega skrev:

Hører ikke noe autotune. Synes faktisk at hun høres litt ut som Selena Gomez. 

Nei vet du hva! Ikke sammenlikne henne med selena, hun har faktisk nydelig stemme.. SE høres bare ut som en random jente som synger i bilen og har bittelitt fin sangstemme (dette er absolutt ikke kritikk mot SE som person!)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, rundtfingern skrev:

😂😂 Hahaha fantastisk! Nei, jeg er helt enig. Skal hun slå an må hun faktisk kunne synge live også, og høres bra ut.

Sandra Lyng har jo skapt en OK karriere uten å kunne synge rent, så det trenger ikke ha så mye å si :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym2467 skrev:

Støtt nå for all del ikke denne dama med streams.. Folk sier den er ræva, jeg har ingen problemer med å tro på det så derfor kommer jeg ikke til å gi denne dama streams slik at hun tjener enda mer cash. Nope, nix!!

Bare det at sangen nevnes her på forumet har skapt bøttevis av flere lyttinger enn hva ellers ville vært tilfelle :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikknorge er så ræva og uprofesjonelt. Hvorfor i helsike får folk fra Paradis Hotel (Iselin, Stian og Carl Axel) SE, Linni Meister med fler platekontrakt?! Fordi de er kjendiser? Kan de ikke heller bruke penger på folk som faktisk har talent og kan synge? 

Har ikke giddet å hørt på låten, for vil ikke være med på å gi henne penger. Hell no! Gleder meg hun skal fremføre låta live. Vil hun bli popstjerne, så får hun stå på en scene og fremføre den.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82

Tror ikke det er brukt autotune, men man kan pynte like mye på stemmen som på fjeset i snapchat med diverse filter. Bommer man på noen toner så kan de enkelt justere dette på pc. Man trenger ikke kunne synge for å være popstjerne nå, bare et pent ansikt/utstråling/riktigebekjentskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Musikknorge er så ræva og uprofesjonelt. Hvorfor i helsike får folk fra Paradis Hotel (Iselin, Stian og Carl Axel) SE, Linni Meister med fler platekontrakt?! Fordi de er kjendiser? Kan de ikke heller bruke penger på folk som faktisk har talent og kan synge? 

Har ikke giddet å hørt på låten, for vil ikke være med på å gi henne penger. Hell no! Gleder meg hun skal fremføre låta live. Vil hun bli popstjerne, så får hun stå på en scene og fremføre den.

Fordi penger. Jeg dør av kleinhet når hun snakker i sangen.:flau:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Sandra Lyng har jo skapt en OK karriere uten å kunne synge rent, så det trenger ikke ha så mye å si :)

Litt trasig at en del bygger sangkarriere på andre ting enn stemmen, men det er jo som du sier ikke noe nytt, noe jeg tror de fleste er klar over.

1 time siden, JackIost skrev:

Bare det at sangen nevnes her på forumet har skapt bøttevis av flere lyttinger enn hva ellers ville vært tilfelle :)

Og så er det en del som unngår å høre på den av akkurat samme årsak, bl.a. jeg :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...