Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, BeverTramp skrev:

Den logikken hun har rundt skinnvesker er jo helt på trynet! Ja til gjenbruk, MEN!

Når hun kjøper en skinnveske, så fjerner hun en skinnveske fra markedet for en annen potensiell kjøpe. Dette kan føre til at den potensielle kjøperen velger å kjøpe en ny veske. Ta-daa, så har SE bidratt til en økt forespørsel på nye skinnvesker.

Dessuten har hun jo flere vesker som bare henger hjemme hos henne, og altså ikke er i bruk. Jeg vet ikke hvor mange vesker hun har, men hvis man tenker at hun har 10 vesker av skinn, så har hun økt forespørselen med 10 vesker. Uavhengig om veskene hun har kjøpt er nye eller brukte.

Jeg skjønner ikke resonnementet ditt? Mener du helt seriøst at hun nærmest skal ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 timer siden, justcurious skrev:

Tipper hun skal være med på Skal vi danse. 

Tror heller det er musikk hun kommer med og kanskje et minkemerke. Og hun er med på et program for NRK. Tror derimot at Anna Rasmussen skal være med på skal vi danse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun gjort med haka? Gått fra å ha en nærmest ikke-eksisterende hake, til den lange haka :o 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, Martheegne skrev:

Hva har hun gjort med haka? Gått fra å ha en nærmest ikke-eksisterende hake, til den lange haka :o 

Oi! Det var da voldsomt! Jeg skjønner ikke at hun tør fylle på med så mye fillers i ansiktet.

PS Legger ved lenke til bloggerne-video for å vise at det ikke er spekulering. Ca 3minutter ut i videoen.

http://www.tv2.no/v/1027698/

Endret av orfeus
Lagt til et PS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte også på haka, hun ser helt forandret ut, -igjen.  Har hun tatt den kjeveoperasjonen hun snakket om? 
Lurer på hva det neste "prosjektet" blir.. :-/ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Oi! Det var da voldsomt! Jeg skjønner ikke at hun tør fylle på med så mye fillers i ansiktet.

PS Legger ved lenke til bloggerne-video for å vise at det ikke er spekulering. Ca 3minutter ut i videoen.

http://www.tv2.no/v/1027698/

Behandlingen hennes fungerer, kjempefint for henne. Og i tillegg tipper jeg uvanen med å skyte ut underkjeven fortsatt henger igjen. http://sophieelise.blogg.no/1473095642_snart_fr_jeg_reguleri.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg skjønner ikke resonnementet ditt? Mener du helt seriøst at hun nærmest skal ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske?

Hun betaler jo tusenvis av kroner for skinnvesker, så ja, hun er absolutt en del av markedet. Å si hun bryr seg så mye om dyrevern og samtidig ha skapet fullt av Louis Vuitton skinnvesker er så dumt at det finnes ikke ord.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nesen! Filmen er vell etter første operasjon? Den ser annerledes ut nå, mye tynnere fra siden ..

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Hun betaler jo tusenvis av kroner for skinnvesker, så ja, hun er absolutt en del av markedet. Å si hun bryr seg så mye om dyrevern og samtidig ha skapet fullt av Louis Vuitton skinnvesker er så dumt at det finnes ikke ord.

Jeg er enig i at hun er spesielt selvmotsigende men jeg har problemer med resonnementet til personen jeg siterer. Hun skal altså ha skyldfølelse for å kjøpe en veske på bruktbutikken fordi da kan noen andre finne på å kjøpe en ny veske? Forstår jeg det riktig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
44 minutter siden, AneR ikke skrev:

Behandlingen hennes fungerer, kjempefint for henne. Og i tillegg tipper jeg uvanen med å skyte ut underkjeven fortsatt henger igjen. http://sophieelise.blogg.no/1473095642_snart_fr_jeg_reguleri.html

Jeg tror du har misforstått. Man får ikke større hake av regulering. Hun skal operere kjeven etter hvert, men man får ikke spiss og større hake av det heller, bare normal tannstilling og slipper en underkjeve som er trukket tilbake (overbitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye penger den jenta har brukt på kropp og utseende tilsammen? 😱 Det er ikke lite akkurat. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, orfeus skrev:

Jeg tror du har misforstått. Man får ikke større hake av regulering. Hun skal operere kjeven etter hvert, men man får ikke spiss og større hake av det heller, bare normal tannstilling og slipper en underkjeve som er trukket tilbake (overbitt).

Jeg misforsto ikke. Jeg gjør ikke noe annet enn deg; spekulerer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest orfeus
23 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jøss, haken ser jo helt forandret ut?

Jepp. Rett fra normal til kronprinsesse Victoria. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, orfeus skrev:

Jepp. Rett fra normal til kronprinsesse Victoria. 

SE har selv fortalt at hun skyter underkjeven frem pga komplekser, det er også noe av grunnen til at hun vil korrigere bittet. Filmen du linker til viser kjevelinjen hennes slik den var før hun startet korrigeringer av bittet, hun er der i en sårbar situasjon uten tanke på å posere. Selvsagt blir forskjellen stor.

Og til informasjon så gjør overbitt det også til at underkjeven ser mindre ut enn den egentlig er. Når bitter blir korrigert vil den se større og mer fremskutt ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få så mye større kjeve ved å presse den frem, er jo begrenset hvor langt man kan presse kjeven frem. Hun sitter jo ikke akkurat ikke i en ekstrem unaturlig posisjon med hodet heller...

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...