Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Nå angrer hun på alle tattoveringene sine..... 

Hva med å vente litt, tenke litt og utsette litt når du får lyst på noe. 

Kommer vel snart ett sponset innlegg for laserfjerning av tatoveringer.

Men som du sier - lov å tenke igjennom ting.

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun tjener penger på å skrive ting folk engasjerer seg i. Hun sier selv hun ikke liker at kvinner blir seksualiserte, men hun spiller jo på sex i bloggen

liker henne rett og slett ikke. nei ikke fordi hun er en "bimbo" men føler hun spiller veldig på det at leserne hennes skal tenke wow smart jente! 

men har aldri sett henne ha en mening som hun vet folk er imot nei hvorfor? fordi hun tjener ikke penger på at folk går imot henne

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, korallrev skrev:

Rart det der, at den relativt lille kritiske andelen av mennesker på rampelys er de som genererer klikk/reklame, og ikke at lokalaviser og de største avisene i landet skriver om henne ved uviktige ting som f.eks anfall på fly. 

Morsomt å se på hvor mange som blir "støtt" på SEs vegne ved kritikk (og nei, i all hovedsak ikke her inne, men i kommentarfelt og på Facebook f.eks, der florerer det). Skulle nesten tro hun ikke kunne stå opp for seg selv, eller at beskytterne undervurderer og stakkarsliggjør henne.

Det er mye som genererer klikk for bloggerne, den heftige debatten med negative innlegg her inne er blant de mange aspekter. Er nok mange som ble kjent med diverse blogger etter å ha lest om dem her inne :)

Det er ikke å stakkarsliggjøre å reagere på all hetsen enkelte toppbloggere blir utsatt for, dette "nye netthatet" har tatt fullstendig overhånd her inne :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til alt dette

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg sa hun sikkert synes rumpa ser skikkelig bra ut er ingen spekulasjon. Hadde hun ikke synes det, så hadde hun ikke lagt ut bilde av den hver dag.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
10 minutter siden, smalls skrev:

At jeg sa hun sikkert synes rumpa ser skikkelig bra ut er ingen spekulasjon. Hadde hun ikke synes det, så hadde hun ikke lagt ut bilde av den hver dag.

Støtter den. Teksten til siste rumpebilde er at hun legger ut bildet fordi hun ser digg ut. 

http://m.sophieelise.blogg.no/1499425922_private_bilder_fra_telefonen_min__3.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, orfeus skrev:

Støtter den. Teksten til siste rumpebilde er at hun legger ut bildet fordi hun ser digg ut. 

http://m.sophieelise.blogg.no/1499425922_private_bilder_fra_telefonen_min__3.html

Æsj. Æsj. Æsj. Men for all del, godt for hennes oppblåsbare selvbilde at hun selv påstår hun selv synes hun ser.... "digg" ut. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan ta skjermbilde av tekst og bilde? Jeg nekter å gå inn på bloggen hennes, men er nysgjerrig likevel, haha. Kvalmt å omtale seg selv som digg altså, jeg blir helt dårlig av henne. Fysj! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hun angrer på alle tatoveringene sine, ingen av dem virker gjennomtenkte og hun har jo exkjæreste tatoveringer. Ikke er de noe fine heller. Men nå får hun seg et nytt prosjekt relatert til kropp: Laserfjerning steg for steg, syting og klaging over hvor vondt det er, men fremdeles verdt det,  og masse sympati fra saueflokken som heier på henne u a n s e t t hva hun gjør... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg synes egentlig synd på henne. 

Det er veldig synd på henne, det hele er jo virkelig tragisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, J.. skrev:

Enten så fullførte hun ikke,eller så gjorde de en elendig jobb.

20170712_141458.png

Du må vel ta det i flere omganger. Forsvinner ikke etter 1 gang

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, elisaday skrev:

Æsj. Æsj. Æsj. Men for all del, godt for hennes oppblåsbare selvbilde at hun selv påstår hun selv synes hun ser.... "digg" ut. 

Hvem omtaler seg selv som "digg"? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Du må vel ta det i flere omganger. Forsvinner ikke etter 1 gang

Jeg er klar over det.

Hun har gjort det i flere runder,og dokumentert det i bloggen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

Jeg skjønner godt hun angrer på alle tatoveringene sine, ingen av dem virker gjennomtenkte og hun har jo exkjæreste tatoveringer. Ikke er de noe fine heller. Men nå får hun seg et nytt prosjekt relatert til kropp: Laserfjerning steg for steg, syting og klaging over hvor vondt det er, men fremdeles verdt det,  og masse sympati fra saueflokken som heier på henne u a n s e t t hva hun gjør... 

Er vel ikke noe hun kan operere for tiden så noe må hun jo finne på! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Enten så fullførte hun ikke,eller så gjorde de en elendig jobb.

20170712_141458.png

Hun har skrevet at hun sluttet å fjerne den. 

"Jeg skulle ønske jeg hadde den nå fordi den er fin, helt uavhengig av meg og Mathias. Men den er ikke helt borte og jeg kan alltids ta den en gang til! Man ser enda at den er der, og det er vel en grunn til at jeg sluttet å fjerne den lenge før det ble noe med meg og M igjen. Den er en del av meg :)"

http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...