Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hangover skrev:

Hun har virkelig gjort mye! Ikke bare nesa og leppene hun har gjort noe med i ansiktet hvertfall. 

Nei og jeg blir ganske oppgitt av at hun ikke kan være ærlig om det. Masse småjenter som leser bloggen hennes og synes hun er helt perfekt. Hadde hun fortalt det at hun faktisk ikke er perfekt, men har operert seg til det, så hadde det vært lettere for dem å akseptere at de ikke nådde dette "idealet", tror jeg.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hangover skrev:

Har hun bekreftet at rumpa er operert? Er det noen før og etterbilder?

Nei og det kommer hun aldri til å gjøre 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hangover skrev:

Hun har virkelig gjort mye! Ikke bare nesa og leppene hun har gjort noe med i ansiktet hvertfall. 

Enorme mengder fillers. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, BlackCloud skrev:

Og forskjellen på ansiktet hennes de siste årene... Heeelt vilt!

5453bdba84aee9d9d7f92c33+v2.jpeg

images.jpeg

Pen hun var på det første bildet. På det andre bildet ser hun skummel ut 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei får ett problem når naturlig skjønnhet er mote igjen 🤔 Gode gamle pinup modeller 😍😍😍 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg synes faktisk hun er penere nå. Og jeg synes det er utrolig trist at jeg synes det.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, BlackCloud skrev:

Jeg synes faktisk hun er penere nå. Og jeg synes det er utrolig trist at jeg synes det.

Kan jeg spørre hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun er alt annet enn pen nå.. og det er trist. Trist å følge denne utviklingen i helt feil retning.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Kan jeg spørre hvorfor? 

Hvorfor jeg synes hun ser penere ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Ansiktet hennes er penere nå... puppene syntes jeg kan være pent, men det hun har gjort der bak er virkelig synd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BlackCloud skrev:

Hvorfor jeg synes hun ser penere ut?

Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Ja, synes du leppene og nesa ser bedre ut nå? Jeg spør fordi jeg synes det er litt merkelig at du synes hun penere nå, men smak og behag 

For meg ser hun ut som en skummel sexdukke med leppene til en and, men som du sier, smak og behag.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vilunich skrev:

Ansiktet hennes er penere nå...

Er du ornitolog? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Eneste jeg synes er at nesa ser finere ut forfra nå, men den er blitt litt for svai etter operasjonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
1 minutt siden, Speedmaster skrev:

Er du ornitolog? 

Ha ha. Den var litt bra. Leppene er litt store kanskje, men.. syntes faktisk hun er penere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der hvordan hun klaget på at noen kalte henne knulledukke for noen år siden, nå gjør hun alt for å se ut som en. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Vilunich skrev:

Ha ha. Den var litt bra. Leppene er litt store kanskje, men.. syntes faktisk hun er penere nå...

Litt store kanskje? De er alt for store nå

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Leppene hennes synes jeg har vært ekstreme siden hun begynte med restylane, som jo er mange år siden, naturlig har hun jo relativt små lepper, og jeg synes det er finere enn restylanelepper, da de ser så sprengte og unaturlige ut. Hun har finere bryn, en renere og finere hud og er ikke like oransje. Nesa synes jeg er vanskelig å si. Hun er ekstremt flink til å sminke den mindre, og pose slik at den ser mindre ut. Når jeg ser på gamle videoer av henne ser jeg ingenting galt med nesa hennes slik den var før. Ser at hun hadde den samme nesa som mora si. Selv jeg har jeg en kopi av den lille nesa til pappa, og synes det hadde vært utrolig trist å endre på noe jeg har fått fra min forelder.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, BlackCloud skrev:

Nei og jeg blir ganske oppgitt av at hun ikke kan være ærlig om det. Masse småjenter som leser bloggen hennes og synes hun er helt perfekt. Hadde hun fortalt det at hun faktisk ikke er perfekt, men har operert seg til det, så hadde det vært lettere for dem å akseptere at de ikke nådde dette "idealet", tror jeg.

Hun har absolutt ikke operert seg til det perfekte.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Elise...superkjendis i Norge. Har hun noen unike spesielle talent som gjør at hun stjeler så mye overskrifter?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...