Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

8 timer siden, J.. skrev:

Hun står jo ikke for noe.

Hun er imot pels og er veggis - men bruker sminke og andre produkter testet på dyr.

Hun maste også om en dok. på netflix som viser hvor grusomt vi behandler melkekyr,men drikker ennå melk og spiser ost.

Hadde hun vært trygg på seg selv,hadde hun ikke følt behov for operasjoner og bekreftelse av alle som er.

Hun har ingenting annet å vise til,enn sitt eget utseende,og det beviser hun ukentlig med tomme ord (eksempler ovenfor).

deg om det da vel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, oktobermamma92 skrev:

Nei.

Det er fakta,ikke "personlige meninger".

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
1 minutt siden, oktobermamma92 skrev:

Har jeg nevnt noe om konkrete saker??? Jeg bruker ikke så mye tid på å få med meg alt hun gjør.. noe du tydeligvis har ett enormt behov for. Merkelig å bruke så mye krefter på noen man tydeligvis ikke synes noe om. 
JEG mener hun står for det hun sier, OFTE :)

Lær deg gjerne å multisitere så slipper du å spamme tråden med flere like svar. 

Det er jo greit at du MENER hun står for det hun sier, man kan mene hva enn man vil. Fakta, derimot, er at hun ikke står for noe av det hun sier, bevisene for det finnes i enormt mange flere eksempler enn det jeg kom med. Hennes meninger følger hva enn som ser fint ut å kritisere andre for akkurat da samtidig som hun gjør det samme selv, eller så er det hun sier kjøpt og betalt reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandin skrev:

Synes det er litt festlig at hun har "Push Wagner" på veggen. Kulturell kapital kan ikke kjøpes for penger. 

Hun spleiset på det med ett vennepar.

Kan godt hende de vet noe om kunst men neppe SE,da hun ikke engang kan navnet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg nevnt noe om konkrete saker??? Jeg bruker ikke så mye tid på å få med meg alt hun gjør.. noe du tydeligvis har ett enormt behov for.

Jeg tror ikke @Hoppetau har et enormt behov for noe som helst vedr SE, men hun kommer med ganske gode motargumenter og fakta i forhold til din opplevelse av at SE står for det hun sier.

Det er en forunderlig greie dette her. Dersom man faktisk er saklig og legger frem konstruktiv kritikk og fakta om en blogger så er man sykelig opptatt av/misunnelig/ +++, ....jeg må begynne å lære meg dette her skjønner jeg

Merkelig å bruke så mye krefter på noen man tydeligvis ikke synes noe om. 
JEG mener hun står for det hun sier, OFTE :)

Men du kommer ikke på noen eksempler virker det som?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, oktobermamma92 skrev:

Jeg lurer virkelig på HVILKEN blogg der er du leser, for det kan umulig være SE sin, når du mener at SE står OFTE for det hun sier.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, filifjonka skrev:

SE bor på Carl Berner, i Christian Michelsensgt, så det er sagt. ..

Sikker? Da må hun ha flyttet nylig, for hun bodde ihverfall i Båhusveien på Sinsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Hun spleiset på det med ett vennepar.

Kan godt hende de vet noe om kunst men neppe SE,da hun ikke engang kan navnet..

Hvorfor spleiset de? Hva får venneparet ut av at hun har det på veggen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mynta skrev:

Kjøpte hun ikke det selv? 

Men låner et annet av et vennepar? 

(Odd Magnus & Kona..?) 

My bad.

Hun har kjøpt ett selv,og lånt ett fra O og T.

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Strikkeberta skrev:

Jeg lurer virkelig på HVILKEN blogg der er du leser, for det kan umulig være SE sin, når du mener at SE står OFTE for det hun sier.. 

Sophie Elise isachsen jo... :) helt klar over hvem jeg snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg tror ikke @Hoppetau har et enormt behov for noe som helst vedr SE, men hun kommer med ganske gode motargumenter og fakta i forhold til din opplevelse av at SE står for det hun sier.

Det er en forunderlig greie dette her. Dersom man faktisk er saklig og legger frem konstruktiv kritikk og fakta om en blogger så er man sykelig opptatt av/misunnelig/ +++, ....jeg må begynne å lære meg dette her skjønner jeg

Men du kommer ikke på noen eksempler virker det som?

Virker sånn gitt.. ja det er jo ett enormt behov for å studere og finne feil ved en perosn man sier selv man verken intereserer seg for eller synes er spennende? Men å daglig sitte å skrive her om den personen.. DET skjønner ikke jeg heller du

jeg har faktisk bedre ting å gjøre enn å måtte ramse opp eksempler for å «bevise» noe for dere.. JEG må faktisk få lov å mene det jeg mener om SE, om det så er positivt.. Selvom dere vrir dere i smerte omtrent av at noen har noe hyggelig å si..  så spar dere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hoppetau skrev:

Lær deg gjerne å multisitere så slipper du å spamme tråden med flere like svar. 

Det er jo greit at du MENER hun står for det hun sier, man kan mene hva enn man vil. Fakta, derimot, er at hun ikke står for noe av det hun sier, bevisene for det finnes i enormt mange flere eksempler enn det jeg kom med. Hennes meninger følger hva enn som ser fint ut å kritisere andre for akkurat da samtidig som hun gjør det samme selv, eller så er det hun sier kjøpt og betalt reklame. 

nei takk.. :)

Jeg synes hun gjør det.. FAKTA er jo bare noe du sier for å få rett.. dette går jo faktisk litt på oppfattelsen vi har av henne. Den kan være forskjellig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, J.. skrev:

Nei.

Det er fakta,ikke "personlige meninger".

deg om dét og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, oktobermamma92 skrev:

Virker sånn gitt.. ja det er jo ett enormt behov for å studere og finne feil ved en perosn man sier selv man verken intereserer seg for eller synes er spennende? Men å daglig sitte å skrive her om den personen.. DET skjønner ikke jeg heller du

jeg har faktisk bedre ting å gjøre enn å måtte ramse opp eksempler for å «bevise» noe for dere.. JEG må faktisk få lov å mene det jeg mener om SE, om det så er positivt.. Selvom dere vrir dere i smerte omtrent av at noen har noe hyggelig å si..  så spar dere

48 minutter siden, oktobermamma92 skrev:

nei takk.. :)

Jeg synes hun gjør det.. FAKTA er jo bare noe du sier for å få rett.. dette går jo faktisk litt på oppfattelsen vi har av henne. Den kan være forskjellig.

Are you kidding me?

SE selger et produkt du sluker rått. De fakta som ble lagt frem er jo ikke noe innsender bare tar fra eget hode, det er noe SE selv har dokumentert og lagt frem (evt glemt å legge frem og "hoppet over" når det passer henne, jmf barene med palmeolje) Du hevder hun står for det hun sier men når noen etterspør eksempler på dette så kommer du ikke på noen? Dette er så fascinerende, fordi i stedet for å legge frem gode motargumenter så kritiserer du meg for å ikke ha noe annet å bedrive tiden med og at andre vrir seg i smerte dersom du sier noe hyggelig.  

Det finnes flere virkelig gode bloggere på ulik felt, jeg finner ikke SE i den kategorien. At DU gjør det er helt ok, men når du påstår hun står for det hun sier må du kunne backe det opp med noe annet enn følelser.

Endret av XbellaX
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så sesong 1 og 2 av bloggerne den siste uken. Må ærlig innrømme jeg ble ekstremt påvirket av uttalelsene til Sofie Elise. At det er de pynter på seg som er penest, få være med på opplegget rundt neseoperasjon, fiksing av kapsler i silikonen, Restylane. For første gang søkte jeg selv på muligheten rundt det å endre mitt eget utseende. Skammer meg litt over å bli så påvirket. "Jeg vil heller ha jævlig vondt i kroppen konstant så lenge jeg synes jeg er fin". Med det sier jeg takk og farvel til å følge med på hva hun legger ut fremover. For ett hysteri.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, XbellaX skrev:

Are you kidding me?

SE selger et produkt du sluker rått. De fakta som ble lagt frem er jo ikke noe innsender bare tar fra eget hode, det er noe SE selv har dokumentert og lagt frem (evt glemt å legge frem og "hoppet over" når det passer henne, jmf barene med palmeolje) Du hevder hun står for det hun sier men når noen etterspør eksempler på dette så kommer du ikke på noen? Dette er så fascinerende, fordi i stedet for å legge frem gode motargumenter så kritiserer du meg for å ikke ha noe annet å bedrive tiden med og at andre vrir seg i smerte dersom du sier noe hyggelig.  

Det finnes flere virkelig gode bloggere på ulik felt, jeg finner ikke SE i den kategorien. At DU gjør det er helt ok, men når du påstår hun står for det hun sier må du kunne backe det opp med noe annet enn følelser.

AMEN!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, XbellaX skrev:

Are you kidding me?

Nei rein fakta gitt :) Jepp da «sluker jeg det». Jeg liker henne og mener det jeg sier jeg synes om henne. Er det noe mer å lure på?? Dere får gjerne være uenig, fakta eller ei. Men sånn er det nå uansett. Tål det.

Jeg har ikke noe behov for å motargumentere noe som bare er slik det er. Jeg trenger ikke finne ting og eksempler som taler imot min sak når saken er så enkel at vi faktisk har forskjellig mening/oppfatning/syn eller hva du vil kalle det. 
Hadde jeg kommet med 10 ting hadde dere garantert funnet ting eller sagt imot det og. Og jeg kjenner ikke all «bakhistorien» om SE om dere snakker om her. Da jeg bare er en bloggleser som leser det jeg liker og ser det for det det er..
Så det blir bare en evig diskusjon jeg virkelig ikke har tid til... La oss bare bli enige om å være uenige! Du har masse ting «imot» SE eller hvordan hun gjør ting.. Det har ikke jeg.... Jeg liker dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...