Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Creepy å kline med sitt eget speilbilde! :fnise: litt sånn "Jeg er så deilig at jeg bare må kline med meg selv" 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Creepy å kline med sitt eget speilbilde! :fnise: litt sånn "Jeg er så deilig at jeg bare må kline med meg selv" 

Minner meg litt om American Psyco's sexscene der istedet for å fokusere på partneren/hva de gjør,flekser han i speilet og nyter synet av seg selv og egen kropp.. 🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser bare rusa ut i den videoen. Kanskje på tide at hun slutter å prøve så hardt å imponere alle, enten det er kropp eller intellekt. Hun prøver såååå hardt å få folk til å skjønne/tro at hun er så smart og har så mye dybde, samtidig som hun MÅ være sexy til enhver tid. Hvorfor kan hun ikke bare slappe av å være Sophie?! Det er mer enn godt nok 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, LeilaS skrev:

Kommer vel ut en sextape snart 

Er det egentlig noe mer å se?

Vi har sett tits and ass (med tilhørende kroppsåpning og brystvorter..) ,vi har sette henne i action (hallo,screenshot'en fra Robins snap..) og senest idag fikk vi jo se "rett hjem"..

Mystikken er liksom død,gitt 😂

Men akk,hun er jo så "sexy" .....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, J.. skrev:

Hvem kliner ikke med eget speilbilde og tafser på titsa mens kompisen filmer,hæ?!

"Jeg er så lei av å snakke om kropp,jeg er mer enn det."

......... ja,vi ser dette.

Spot on 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir jo også kjeven større! Hun har jo "overbitt ". Lurer på hva hun har sagt hos legen for å få den operasjonen dekket. Jeg gror hovedgrunnen er at Hun vil ha større hake, er nok ikke overbitet som er hovedproblemet 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jentefranorge skrev:

Snart blir jo også kjeven større! Hun har jo "overbitt ". Lurer på hva hun har sagt hos legen for å få den operasjonen dekket. Jeg gror hovedgrunnen er at Hun vil ha større hake, er nok ikke overbitet som er hovedproblemet 

Hun har ett realt overbitt.

Men hun vet ikke hva hun begir seg ut på med denne operasjonen..

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

Jeg sutrer fordi det er feil å sensurere enkeltbrukere her inne,istedet for alle.

Instagram har klare rettningslinjer for hva slags bilder som er greit og ikke å dele,og når man bryter de er det ikke rart bilder blir slettet heller.

Helt fantastisk at du ikke evner å se forskjellen.

Smil :)

Kort sagt mener du altså det er greit å sutre over moderering du er uenig i, men om andre sutrer over moderering de er uenige i så skal det latterliggjøres. Fint at vi har fått avklart det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JackIost skrev:

Kort sagt mener du altså det er greit å sutre over moderering du er uenig i, men om andre sutrer over moderering de er uenige i så skal det latterliggjøres. Fint at vi har fått avklart det :)

Forskjellen ligger i å ikke få ytre en mening vs ikke få dele nakenbilder.

Viktighetsgraden er stor.

Men ja,du kan igrunn tolke det slik du vil.

:)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg har nesten ikke ord!

En del av meg vil alltid ønske å tro at folk forteller sannheten. Men det har SE altså definitivt ikke gjort. Takk til dere som har delt bevismateriale og forklart hva det er vi ser. Takk til bloggomtoppbloggere som tørr, der KG ikke tørr. Og til Sophie Elise vil jeg si følgende; siste rest av min naivitet når det gjelder hva du er kapabel til er forduftet. Jeg har aldri om en eneste blogger sagt at jeg ønsker bloggen død, men din Sophie Elise, den ønsker jeg død. Jeg vet det er sterke ord, men innholdet er skadelig, og du er hensynsløst uansvarlig. Verken kamp for dyrevelferd eller vegetarianisme kan veie opp for det du tilfører samfunnet vi lever i. 

Med tanke på hvordan denne tråden eksploderer hver gang hun legger ut noe på bloggen eller Insta osv, så er det nok lite son tyder på at bloggen dør med det første, er i praksis bare mer reklame for bloggen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
3 timer siden, J.. skrev:

Teit å lære opp andre om anatomi når vedkommende selv bruker feil ord på kroppsdelen selv..

Men ellers enig,skulle bare mangle da alt i innlegget er fra denne tråden.. 😂

Så enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, J.. skrev:

Forskjellen ligger i å ikke få ytre en mening vs ikke få dele nakenbilder.

Viktighetsgraden er stor.

Men ja,du kan igrunn tolke det slik du vil.

:)

Både KG og Instagram har regler, og moderatorer som sletter innlegg/bilder på bakgrunn av det. Det må man tåle selv om man kan være uenig, spesielt når man er opphengt i hvor teit det er av andre å klage på moderering. Men greit, vi får la det ligge, viktig at ikke slike diskusjoner tar over for hva denne tråden egentlig handler om, nemlig negative innlegg rettet mot alt Sophie Elise foretar seg i sosiale medier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 timer siden, Weekend skrev:

Er så slitsomt med alle "haha" og "hehe" i alle innleggene hennes. Syns hun skriver klønete fra før av, mange unødvendige ord og gjentakelser (jo, bare, uansett, kanskje, men ++), budskapet blir helt borte for meg.

Er heller ikke imponert over skriveferdighetene. Litt barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomineB
21 minutter siden, jentefranorge skrev:

Hun er veldig overbitt. Man ser deg godt når hun ler. Forstår godt den operasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
20 minutter siden, J.. skrev:

Hun har ett realt overbitt.

Men hun vet ikke hva hun begir seg ut på med denne operasjonen..

Nå er ikke SE kjent for å sky noen operasjoner. Hun oppsøker dem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TomineB skrev:

Nå er ikke SE kjent for å sky noen operasjoner. Hun oppsøker dem😊

Ja det vet vi jo..

Men å knekke opp ting er langt mer smertefullt enn å sprenge opp litt hud,for å si det sånn ..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...