Gjest wildfig Skrevet 30. mai 2017 #3721 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, J.. skrev: Hun setter ingenting på kartet og stiller heller ikke kritiske spørsmål. Hun har bare lært seg å følge med i media,slenge ut en kommentar om det som gjelder atm,og høste inn etterpå. At hun ikke er engasjert i noe annet enn seg selv viser hun hver eneste dag. Ja det var litt dette jeg skulle frem til 😉 Hun skaper jo engasjement, som jo er en bra ting. Men bortsett fra det, er det få kvaliteter som jeg ønsker mine døtre etterhvert skal se opp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 30. mai 2017 #3722 Del Skrevet 30. mai 2017 Snap fra flyet som lander i Istanbul.... Spennende 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 30. mai 2017 #3723 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, Rose11 skrev: Hva skal hun operere nå da? Guess we will never know 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 30. mai 2017 #3724 Del Skrevet 30. mai 2017 4 minutter siden, Rose11 skrev: Hva skal hun operere nå da? Er vel derfor hun er der tenker jeg Hun elsker å få oss til å tro slike ting. Hun skal reise jorden rundt med NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 30. mai 2017 #3725 Del Skrevet 30. mai 2017 28 minutter siden, Rose11 skrev: Hva skal hun operere nå da? Er vel derfor hun er der tenker jeg "Jeg blir hentet straks, og starter på min reise JORDEN RUNDT! Det mest spennende er at jeg ikke aner hvor jeg skal, dette er en tv-produksjon hos NRK som kommer på tv til våren. Jeg vet kun hvor jeg starter, og det er i Istanbul.. Men kun for å bytte fly. Spennende! :-)" Operere på jorden rundt reise med nrk? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 30. mai 2017 #3726 Del Skrevet 30. mai 2017 33 minutter siden, TomineB skrev: Hun elsker å få oss til å tro slike ting. Hun skal reise jorden rundt med NRK. Åja, men da så. Var sikker på hun skulle operere seg igjen 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 30. mai 2017 #3727 Del Skrevet 30. mai 2017 15 minutter siden, masekopp skrev: "Jeg blir hentet straks, og starter på min reise JORDEN RUNDT! Det mest spennende er at jeg ikke aner hvor jeg skal, dette er en tv-produksjon hos NRK som kommer på tv til våren. Jeg vet kun hvor jeg starter, og det er i Istanbul.. Men kun for å bytte fly. Spennende! :-)" Operere på jorden rundt reise med nrk? Kan det være "Amazing race Norge?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 30. mai 2017 #3728 Del Skrevet 30. mai 2017 16 minutter siden, masekopp skrev: "Jeg blir hentet straks, og starter på min reise JORDEN RUNDT! Det mest spennende er at jeg ikke aner hvor jeg skal, dette er en tv-produksjon hos NRK som kommer på tv til våren. Jeg vet kun hvor jeg starter, og det er i Istanbul.. Men kun for å bytte fly. Spennende! :-)" Operere på jorden rundt reise med nrk? NRK, den eneste moralsk oppbyggelig kanalen vi har, velger å alliere seg med Sofie. Da kan alt skje. Hadde ikke overrasket meg om reisen begynner med en tur innom klinikken for å suge ut fett fra uønskede kroppsdeler som lår, midje og rygg og sprøyte det inn igjen i rumpa, hoftene og leppene. Sofie er en leirklump i kirurgens guddommelige hender. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 30. mai 2017 #3729 Del Skrevet 30. mai 2017 39 minutter siden, TomineB skrev: Kan det være "Amazing race Norge?" Går ikke det på tv2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 30. mai 2017 #3730 Del Skrevet 30. mai 2017 50 minutter siden, masekopp skrev: Går ikke det på tv2? Jo, sikkert. Men Robinson gikk fra TV3 til Tv2, så kan være mulig at det er kjøpt opp. Jeg vet ikke, bare kom med et forslag😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 30. mai 2017 #3731 Del Skrevet 30. mai 2017 Amazing race går vel ikke lenger? Tviler veldig sterkt på at det er det hun skal være med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 30. mai 2017 #3732 Del Skrevet 30. mai 2017 Det er nok ikke Amazing Race uansett. Hun reiser kun med en annen kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 1. juni 2017 #3733 Del Skrevet 1. juni 2017 Sikkert en "ut av sitt element" reise-program tipper jeg. Blondina fra Norge ser slummen i Kambodsja eller noe. Ta noen bilder av at hun leser for barnehjemsbarn, hilser på en munk, klapper en apekatt, gir noen skrivesaker til en jente som ikke har rett til utdannelse. Er det ikke det som skal til for å fremstå som reflektert og voksen? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. juni 2017 #3734 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) 19 minutter siden, Pipa skrev: Sikkert en "ut av sitt element" reise-program tipper jeg. Blondina fra Norge ser slummen i Kambodsja eller noe. Ta noen bilder av at hun leser for barnehjemsbarn, hilser på en munk, klapper en apekatt, gir noen skrivesaker til en jente som ikke har rett til utdannelse. Er det ikke det som skal til for å fremstå som reflektert og voksen? Hun har allerede gjort det der.. http://m.sophieelise.blogg.no/1394295901_08032014.html Endret 1. juni 2017 av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 1. juni 2017 #3735 Del Skrevet 1. juni 2017 3 timer siden, J.. skrev: Hun har allerede gjort det der.. http://m.sophieelise.blogg.no/1394295901_08032014.html Oj...dette var i 2014? Hun ser jo 15 år eldre ut nå...ikke 3. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 1. juni 2017 #3736 Del Skrevet 1. juni 2017 3 timer siden, Pipa skrev: Sikkert en "ut av sitt element" reise-program tipper jeg. Blondina fra Norge ser slummen i Kambodsja eller noe. Ta noen bilder av at hun leser for barnehjemsbarn, hilser på en munk, klapper en apekatt, gir noen skrivesaker til en jente som ikke har rett til utdannelse. Er det ikke det som skal til for å fremstå som reflektert og voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaprosa20 Skrevet 1. juni 2017 #3737 Del Skrevet 1. juni 2017 Så på instagram at Leo Ajkic hadde lagt ut helt like bilder og tagget dem med "Kirgisistan", så det er ganske åpenbart at hun også er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. juni 2017 #3738 Del Skrevet 1. juni 2017 51 minutter siden, EiJente skrev: Oj...dette var i 2014? Hun ser jo 15 år eldre ut nå...ikke 3. 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. juni 2017 #3739 Del Skrevet 1. juni 2017 5 timer siden, J.. skrev: Hun har allerede gjort det der.. http://m.sophieelise.blogg.no/1394295901_08032014.html Så utrolig pen og søt hun var der. Snakk om å ødelegge seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 1. juni 2017 #3740 Del Skrevet 1. juni 2017 Tror hun at snap er et speil? 🤣 Lille speil i mobilen der, hvem er vakrest på nettet her? (Cue duckface, slenge med håret og vise frem pupper/rumpe.) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå