Salka Skrevet 26. mai 2017 #3701 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg er så skuffa over NRK. Hadde det vært TVNorge eller TV3 hadde det vært greit nok, men NRK? Trodde de var mer seriøse enn som så. Tipper Einar Førde vrir seg i grava i vrede. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 26. mai 2017 #3702 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor medienorge på død å liv må hylle rosabloggere som ikke fremmer annet enn dårlig selvbilde, dårlig selvtillit og et kroppspress uten like! Bloggere som ikke er sitt ansvar bevisst eller som bryr seg med at det er en lang rekke småjenter som leser bloggen deres og sluker alt de skriver. NRK er bare en i en lang rekke som virkelig har tapt seg 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 28. mai 2017 #3703 Del Skrevet 28. mai 2017 På 24.5.2017 den 19.21, hulillerunde skrev: "Diagnoser" hun har hatt eller har.... Tidligere bipolar Eksistensiell angst Essensiell tremor (eller noe slikt) Føler ingenting Papirfobi Frykt for å være alene Generelt "bare" angst Hvordan er det mulig....! er det mulig å være "tidligere bipolar"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 28. mai 2017 #3704 Del Skrevet 28. mai 2017 Skulle ønske hun hadde vært med på ex on the beach som Robins ex..det kunne vært underholdende. (Robin er i ex on the beach sverige, usikker på om sesongen er ferdigsendt eller ikke jeg har bare sett noen episoder) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 28. mai 2017 #3705 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg hadde blitt utrolig stresset og bekymret hvis en av mine venninner hadde lagt ut så mye rumpebilder som hun gjør... Har hun seriøst ingen som kan si ifra om at dette ikke er normal oppførsel? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 28. mai 2017 #3706 Del Skrevet 28. mai 2017 hmmm papirfobi much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 28. mai 2017 #3707 Del Skrevet 28. mai 2017 5 minutter siden, Vilunich skrev: hmmm papirfobi much? Det er jo helt åpenbart at hun ikke har papir-forbi. Da hadde hun jo heller aldri klart å gå igjennom manus.. eller lese bibelen som tidligere ble nevnt her. Utrolig teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 28. mai 2017 #3708 Del Skrevet 28. mai 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, latterliggjøring og brudd på opphavsrett. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. mai 2017 #3709 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Hey! Nå går modereringen for langt! Mitt innlegg om at SE er en farlig rollemodell for småjenter er fjernet! Moderator mener altså at det ikke er lov å påpeke dette? Og nei, dette hører ikke hjemme i ris og ros, etc. Endret 28. mai 2017 av orfeus La til en setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 28. mai 2017 #3710 Del Skrevet 28. mai 2017 4 minutter siden, orfeus skrev: Hey! Nå går modereringen for langt! Mitt innlegg om at SE er en farlig rollemodell for småjenter er fjernet! Moderator mener altså at det ikke er lov å påpeke dette? Et par sider ble borte!! Er det mulig... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 28. mai 2017 #3711 Del Skrevet 28. mai 2017 1 time siden, orfeus skrev: Hey! Nå går modereringen for langt! Mitt innlegg om at SE er en farlig rollemodell for småjenter er fjernet! Moderator mener altså at det ikke er lov å påpeke dette? Og nei, dette hører ikke hjemme i ris og ros, etc. Jeg har ikke lest innlegget ditt, men SE er til en viss grad enig med deg. Jeg lenker ikke til blogginnlegget, men til Aftenposten (om samme tema/blogginnlegg): http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Er-jeg-for-tykk-til-a-lese-blogg--Sophie-Elise-Isachsen-613529b.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. mai 2017 #3712 Del Skrevet 29. mai 2017 10 timer siden, Anna Nas skrev: Jeg har ikke lest innlegget ditt, men SE er til en viss grad enig med deg. Jeg lenker ikke til blogginnlegget, men til Aftenposten (om samme tema/blogginnlegg): http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Er-jeg-for-tykk-til-a-lese-blogg--Sophie-Elise-Isachsen-613529b.html "Fine ord", men som alt annet er det bare dét det er: ord, ikke mer, ikke mindre. Ikke ord som skal følges eller tas til etterretning. Nei, synes nesten ting blir verre med flashing av naken rumpe med bikinitrusa dyttet inn i rumpesprekken, bilder i bare trusa når innlegget handler om... tja, uansett nesten, kommentarer som "blir bare tynnere og styggere" mens kroppen i samme slengen endrer fasong og utseende. Greit at hun kanskje er enig i at hun er et dårlig forbilde - og det skal sies at jeg også synes! - men dette innlegget er provoserende på en måte jeg ikke tror det var tenkt å være. Skummet gjennom det nå igjen, og jeg er så utrolig glad for at jenta i magen min ikke kommer til å ha SE som rollemodell når hun blir gammel nok (selv om det helt sikkert finnes noen i samme kategori, eller verre, til den tid). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 29. mai 2017 #3713 Del Skrevet 29. mai 2017 "Det er rart, for jeg må holde meg unna blogger, men jeg klarer fint å se på The Kardashians for eksempel, fordi selv om jeg vet inni meg, så blir det ikke proppet inn i ansiktet mitt med oppskrifter og kalorier og operajsoner hit og dit." http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Er-jeg-for-tykk-til-a-lese-blogg--Sophie-Elise-Isachsen-613529b.html Jeg vil nok heller si at; Nei, SE kan ikke fint se på the Kardashians uten å bli påvirket...jf neseoperasjon, puppeoperasjon og hofter/lår/rumpe... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 29. mai 2017 #3714 Del Skrevet 29. mai 2017 Syns det er så selvmotsigende. Man skulle jo tro utifra artikkelen (innlegget) at hun selv så hvor mye negativ påvirkning hun har på unge lesere (lesere generelt egentlig) og at hun hadde selvinnsikt til å se at hun må endre seg. Men så går hun og gjør det tvert motsatte. Hun fokuserer ennå mer på kropp, hun endrer mer på kroppen sin og det er bare verre at hun opererer seg og påstår at endringene er et resultat av trening og/eller naturlig vektoppgang. Det skaper bare mer kroppspress, får ennå fler jenter til å føle seg mislykket fordi de ikke klarer å oppnå samme resultat ved å trene som SE gjør. slik jeg har forstått det så er treningsopplegget til SE som følger: ta på seg treningstøy, ta bilder av seg selv og skrive blogginnlegg om hvor viktig det er å se Fresh ut på trening. For å si det sånn, tviler på at man får mye muskler av det Jeg blir så utrolig sint av all selvmotsigelsen. Hun er vegetarianer (når det passer henne) fordi hun bryr seg om miljøet, men første kvartalet av 2017 hadde hun flydd 50! ganger. Hvor miljøvennlig er det da? hun er så opptatt av dyrevelferd, men hun skaffer seg dyr på impuls (ikke bare en gang) og når hun innser at de faktisk trenger omsorg så lemper hun de over på foreldrene sine. Selvmotsigende. jeg kunne jo ramset opp en hel haug, men dere kjenner jo til dette regner jeg med. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 29. mai 2017 #3715 Del Skrevet 29. mai 2017 2 timer siden, korallrev skrev: "Fine ord", men som alt annet er det bare dét det er: ord, ikke mer, ikke mindre. Ikke ord som skal følges eller tas til etterretning. Nei, synes nesten ting blir verre med flashing av naken rumpe med bikinitrusa dyttet inn i rumpesprekken, bilder i bare trusa når innlegget handler om... tja, uansett nesten, kommentarer som "blir bare tynnere og styggere" mens kroppen i samme slengen endrer fasong og utseende. Greit at hun kanskje er enig i at hun er et dårlig forbilde - og det skal sies at jeg også synes! - men dette innlegget er provoserende på en måte jeg ikke tror det var tenkt å være. Skummet gjennom det nå igjen, og jeg er så utrolig glad for at jenta i magen min ikke kommer til å ha SE som rollemodell når hun blir gammel nok (selv om det helt sikkert finnes noen i samme kategori, eller verre, til den tid). Jeg er usikker på om du oppfatter at lenken min er ment som et forsvar for bloggeren. Det er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 29. mai 2017 #3716 Del Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, Anna Nas skrev: Jeg er usikker på om du oppfatter at lenken min er ment som et forsvar for bloggeren. Det er den ikke. Nei, jeg svarer ikke til deg heller, men til innholdet i lenken om du skjønner hva jeg mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 29. mai 2017 #3717 Del Skrevet 29. mai 2017 2 minutter siden, korallrev skrev: Nei, jeg svarer ikke til deg heller, men til innholdet i lenken om du skjønner hva jeg mener. Ja, da skjønner jeg hva du mener. Jeg følte bare for å presisere at bloggeren har null support herfra. Jeg forsvarte henne faktisk en god stund, men det er det slutt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 30. mai 2017 #3718 Del Skrevet 30. mai 2017 Stakkars jenter som må ha henne som forbilde. Sluker piller for å bli brun, silikon, botox, smakløse bilder (hva er greia med å ha så påtatt trutmunn på hvert eneste bilde?) Jenta virker som en kvikk frøken, som tørr å sette samfunnsmessige spørsmål litt på spissen. Men bortsett fra det, så er hun ikke mye godt forbilde. Er det bare jeg som er møkkalei av Daniel Wellington klokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. mai 2017 #3719 Del Skrevet 30. mai 2017 4 minutter siden, wildfig skrev: Stakkars jenter som må ha henne som forbilde. Sluker piller for å bli brun, silikon, botox, smakløse bilder (hva er greia med å ha så påtatt trutmunn på hvert eneste bilde?) Jenta virker som en kvikk frøken, som tørr å sette samfunnsmessige spørsmål litt på spissen. Men bortsett fra det, så er hun ikke mye godt forbilde. Er det bare jeg som er møkkalei av Daniel Wellington klokker? Hun setter ingenting på kartet og stiller heller ikke kritiske spørsmål. Hun har bare lært seg å følge med i media,slenge ut en kommentar om det som gjelder atm,og høste inn etterpå. At hun ikke er engasjert i noe annet enn seg selv viser hun hver eneste dag. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 30. mai 2017 #3720 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Hun setter ingenting på kartet og stiller heller ikke kritiske spørsmål. Hun har bare lært seg å følge med i media,slenge ut en kommentar om det som gjelder atm,og høste inn etterpå. At hun ikke er engasjert i noe annet enn seg selv viser hun hver eneste dag. Enig! Hun fremstår som engasjert, men ikke hvis man pirker i det ytterste laget; under fasaden er det ikke mange ting SE holder fast ved. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå