JackIost Skrevet 16. april 2017 #3341 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) 12 timer siden, Mystix skrev: Hva er det vi skal være så misunnelige på? Å være misunnelig kan blant annet bety at man ikke unner en annen person noe. Mitt inntrykk er at mange her inne ikke unner Sophie Elise den oppmerksomheten/suksessen/millioninntektene hun har pga. bloggen sin. Akkurat det trodde jeg ikke var spesielt omstridt Endret 16. april 2017 av JackIost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3342 Del Skrevet 16. april 2017 11 timer siden, Diamant skrev: Hun tjente 2.500.000 i 2015. Og ifølge denne artikkelen har hun 6 doblet inntekten sin på to år. Hva hun tjente i 2016 vet vi ikke ennå, men hun sier i denne artikkelen: Sitat " Sophie Elise påpeker på bloggen sin at mange bloggere har mye mer i firmaene sine, slik at tallene ikke nødvendigvis er representable for hvor mye de faktisk drar inn." http://www.tv2.no/a/8657059/ Hun hadde 400.000 og to år senere noe over 2 mill., det er vel ikke noe annet enn hva jeg skrev At hun har suksess er vi for øvrig enige i. Med så mange lesere blir det kroner ut av det, men i forhold til antall daglige lesere er ikke 2 millioner veldig mye i inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2017 #3343 Del Skrevet 16. april 2017 7 minutter siden, JackIost skrev: Hun hadde 400.000 og to år senere noe over 2 mill., det er vel ikke noe annet enn hva jeg skrev At hun har suksess er vi for øvrig enige i. Med så mange lesere blir det kroner ut av det, men i forhold til antall daglige lesere er ikke 2 millioner veldig mye i inntekt Det er mye cash for å vise fram rumpe-og-trutbilder 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3344 Del Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, orfeus skrev: Det er mye cash for å vise fram rumpe-og-trutbilder 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Hun har et sekssifret antall lesere, det fører med seg reklame- og annonseringsinntekter uansett hva som er bloggens tema. VG Nett har vel 2 mill. lesere, og tjener nok mer enn 10-20 ganger så mye som Sophie Elise på reklame/annonsering. Slik er markedskreftene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2017 #3345 Del Skrevet 16. april 2017 Godt man blir belært om selvfølgeligheter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 16. april 2017 #3346 Del Skrevet 16. april 2017 3 timer siden, JackIost skrev: Hun har et sekssifret antall lesere, det fører med seg reklame- og annonseringsinntekter uansett hva som er bloggens tema. VG Nett har vel 2 mill. lesere, og tjener nok mer enn 10-20 ganger så mye som Sophie Elise på reklame/annonsering. Slik er markedskreftene Hysj... Plis! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3347 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) 3 timer siden, orfeus skrev: Godt man blir belært om selvfølgeligheter 😊 Fint at vi er enige om disse selvfølgelighetene, nemlig at det altså ikke er slik at noen kaster "vanvittige summer" etter Sophie Elise, det er snarere relativt beskjedne summer, når vi ser på antall lesere bloggen har Endret 16. april 2017 av JackIost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. april 2017 #3348 Del Skrevet 16. april 2017 5 minutter siden, JackIost skrev: Fint at vi er enige om disse selvfølgelighetene, nemlig at det altså ikke er slik at noen kaster "vanvittige summer" etter Sophie Elise, det er snarere relativt beskjedne summer, når vi ser på antall lesere bloggen har Synes du virkelig ikke det er enorme summer når en blogger tjener mer en Statsministeren? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 16. april 2017 #3349 Del Skrevet 16. april 2017 18 timer siden, JackIost skrev: Det er da slett ingen vanvittig sum. Jan Åge Fjørtoft fikk for snart 25 år siden 100.000 kr for å reklamere for et eller annet idiotisk brettspill, noe som tilsvarer er sted mellom 150 og 200k i dag Dessuten viser lenken din at normalen antakelig er godt under 50-80.000 Hva Fjørtoft ifølge deg fikk betalt for ett eller annet reklamestunt for 25 år siden er irrelevant i denne debatten og uegnet for å bedømme om SE tjener gode penger på blogging. De fleste skjønner også at honorarer for en hel reklamekampanje (Fjørtoft) ikke kan sammenlignes med honorar for ett blogginnlegg. Boggkanpanjer som går over tid, med flere innlegg og publiseres i både blogg, youtube, facebook, instagram og snapchat koster selvsagt mer en 50 - 80k for annonsøren. At du mener SE er verdt pengene hun tjener er en ærlig sak. Hun ligger an til en dobling i fjor, leste jeg i VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 16. april 2017 #3350 Del Skrevet 16. april 2017 18 minutter siden, Anna Nas skrev: Hun ligger an til en dobling i fjor, leste jeg i VG. Om hun har doblet inntekten så har hun tjent 5.000.000 i 2016 http://www.side2.no/sophie-elise-dobler-inntekten-i-2016/3423193917.html 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2017 #3351 Del Skrevet 16. april 2017 31 minutter siden, JackIost skrev: Fint at vi er enige om disse selvfølgelighetene, nemlig at det altså ikke er slik at noen kaster "vanvittige summer" etter Sophie Elise, det er snarere relativt beskjedne summer, når vi ser på antall lesere bloggen har Ikke legg ord i andres munn Det er ufint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3352 Del Skrevet 16. april 2017 2 timer siden, Diamant skrev: Synes du virkelig ikke det er enorme summer når en blogger tjener mer en Statsministeren? Det hun tjener blir totalt ganske bra, mange bekker små, osv Ellers har vi ikke kommunisme her i landet, selv om Rødt vel har foreslått at ingen skal kunne tjene mer enn 1,5 mill., de nautene Dermed må vi godta at noen oppnår suksess og tjener mer, og så må det sies at statsministeren burde tjene mer, men tanken er nok at posten har såpass mye prestisje at det ikke er nødvendigvis å være lønnsledende, og at statsministeren dermed går foran med ett "godt eksempel" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3353 Del Skrevet 16. april 2017 1 time siden, orfeus skrev: Ikke legg ord i andres munn Det er ufint Ja, det er ikke bra, om noen har gjort det bør de ikke gjøre det igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3354 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) 3 timer siden, Anna Nas skrev: Hva Fjørtoft ifølge deg fikk betalt for ett eller annet reklamestunt for 25 år siden er irrelevant i denne debatten og uegnet for å bedømme om SE tjener gode penger på blogging. De fleste skjønner også at honorarer for en hel reklamekampanje (Fjørtoft) ikke kan sammenlignes med honorar for ett blogginnlegg. Boggkanpanjer som går over tid, med flere innlegg og publiseres i både blogg, youtube, facebook, instagram og snapchat koster selvsagt mer en 50 - 80k for annonsøren. At du mener SE er verdt pengene hun tjener er en ærlig sak. Hun ligger an til en dobling i fjor, leste jeg i VG. Poenget er at reklameinntekter som er lavere enn hva som var normalt for 25 år siden ikke akkurat er "vanvittige summer" Endret 16. april 2017 av JackIost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 16. april 2017 #3355 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) 4 timer siden, JackIost skrev: Poenget er at reklameinntekter som er lavere enn hva som var normalt for 25 år siden ikke akkurat er "vanvittige summer" Du har ikke bevist at inntektene til SE er lavere enn "normalt for 25 år siden", du har bare kommet med en påstand om at Jan Åge Fjørtoft fikk 100k for å være med i en reklamekampanje i forrige årtusen. Eksemplet ditt er ikke egnet til å si noe som helst om reklameinntekter før og nå. Endret 16. april 2017 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 16. april 2017 #3356 Del Skrevet 16. april 2017 2 timer siden, Anna Nas skrev: Du har ikke bevist at inntektene til SE er lavere enn "normalt for 25 år siden", er mitt poeng. Hva SE tar betalt for en reklamekampanje av et visst omfang er ikke offentlig informasjon. Har du noen holdepunkter for at hun får vesentlig mer enn 200.000 for noen enkle blogginnlegg osv? Ikke akkurat bevist det, nei Uansett har hun markedspris, som er akkurat hva hun fortjener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 16. april 2017 #3357 Del Skrevet 16. april 2017 3 minutter siden, JackIost skrev: Har du noen holdepunkter for at hun får vesentlig mer enn 200.000 for noen enkle blogginnlegg osv? Ikke akkurat bevist det, nei Uansett har hun markedspris, som er akkurat hva hun fortjener Jeg rettet innlegget mitt før jeg oppdaget at du hadde sitert det opprinnelige, beklager det. Forøvrig har jeg ikke mer å si om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 17. april 2017 #3358 Del Skrevet 17. april 2017 På Saturday, April 15, 2017 den 23.19, Mystix skrev: Har ikke de som reklamerer for Dr Greve normale kropper da? Ja hvis drit smal midje, men enorme hofter/rumpe og total mangel på porer i huden er normalt så er det vel det. Jeg har derimot aldri møtt noen som ikke har en anelse fett på overkroppen men er fyldig på under kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. april 2017 #3359 Del Skrevet 17. april 2017 1 time siden, førstedamen skrev: Ja hvis drit smal midje, men enorme hofter/rumpe og total mangel på porer i huden er normalt så er det vel det. Jeg har derimot aldri møtt noen som ikke har en anelse fett på overkroppen men er fyldig på under kroppen. Tenkte mest på reklamefilmene jeg, der har jeg bare sett vanlige slanke kropper. Har ikke lagt merke til at bildereklamene er spesielt retusjert, men så er jo ALLE reklamer retusjert i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. april 2017 #3360 Del Skrevet 17. april 2017 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt, samt svar til dette. sofie777, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå