Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3261 Del Skrevet 13. april 2017 9 minutter siden, Perle skrev: Er ikke sikkert det var så mye sminke der. Båd eyeliner, bryn og lepper er jo tatoverte, og tilegg løsvipper, så da blir man jo aldri seende "naken" ut. Da er man aldri usminket uansett og hun kan heller ikke kalle seg det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 13. april 2017 #3262 Del Skrevet 13. april 2017 Jeg bruker også badedrakt i dusjen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 13. april 2017 #3263 Del Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Boomonster skrev: Da er man aldri usminket uansett og hun kan heller ikke kalle seg det. Nei, det har du forsåvidt rett i! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3264 Del Skrevet 13. april 2017 13 minutter siden, Perle skrev: Nei, det har du forsåvidt rett i! Tatovert lip liner, påsatte vipper, tatoverte bryn, fargede kontaktlinser, operert nese x 2, X antall fillere i lepper og ansikt + en god del botox. Har jeg glemt noe? Er det noe naturlig igjen tro? Rart hun ikke har fjernet alle fregnene eller pigmentflekkene (?) med laser. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 13. april 2017 #3265 Del Skrevet 13. april 2017 47 minutter siden, Perle skrev: Er ikke sikkert det var så mye sminke der. Båd eyeliner, bryn og lepper er jo tatoverte, og tilegg løsvipper, så da blir man jo aldri seende "naken" ut. Avsporing fra Sofie Elise, men det er jo litt festlig at no makeup-trenden kom akkurat da det ble vanlig å tatovere bryn, øyne og lepper og skaffe seg vippe-extensions. Usminket er ikke hva det engang var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 13. april 2017 #3266 Del Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, antbug skrev: Avsporing fra Sofie Elise, men det er jo litt festlig at no makeup-trenden kom akkurat da det ble vanlig å tatovere bryn, øyne og lepper og skaffe seg vippe-extensions. Usminket er ikke hva det engang var No-makeup trenden er jo tross alt å bruke like mye sminke som før, men det skal ikke se sånn ut for mye jobb spør du meg. Men bruker hun parykk? Kan jo ikke være praktisk eller behagelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. april 2017 #3267 Del Skrevet 13. april 2017 37 minutter siden, Pipa skrev: Men bruker hun parykk? Kan jo ikke være praktisk eller behagelig. Jepp. Hun måtte ta en pause fra løshår siden det sliter veldig på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 13. april 2017 #3268 Del Skrevet 13. april 2017 Det ser jo veldig ekte ut i det minste.. i hvertfall på bildene hun legger ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3269 Del Skrevet 13. april 2017 38 minutter siden, Pipa skrev: No-makeup trenden er jo tross alt å bruke like mye sminke som før, men det skal ikke se sånn ut for mye jobb spør du meg. Men bruker hun parykk? Kan jo ikke være praktisk eller behagelig. Bruker hun ikke alltid parykk da? Om sminken er tatovert eller ei spiller ingen rolle, sminke er sminke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3270 Del Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Pipa skrev: Det ser jo veldig ekte ut i det minste.. i hvertfall på bildene hun legger ut selv. Hva ser ekte ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 13. april 2017 #3271 Del Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Boomonster skrev: Hva ser ekte ut? Håret... lurer på hvordan det ser ut i virkeligheten da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. april 2017 #3272 Del Skrevet 13. april 2017 Mtp hvordan hennes eget hår ser ut,forstår jeg godt at hun velger å bruke parykker .. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. april 2017 #3273 Del Skrevet 13. april 2017 55 minutter siden, J.. skrev: Mtp hvordan hennes eget hår ser ut,forstår jeg godt at hun velger å bruke parykker .. Straffen for å bruke enorme mengder extentions hele tiden, det. Sliter jo ut det ekte håret vanvittig. Det er jo ikke normalt å ha tykkere man enn en flokk hester til sammen... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. april 2017 #3274 Del Skrevet 13. april 2017 35 minutter siden, Rosalie skrev: Straffen for å bruke enorme mengder extentions hele tiden, det. Sliter jo ut det ekte håret vanvittig. Det er jo ikke normalt å ha tykkere man enn en flokk hester til sammen... De fleste som har sånn 250 fester med extentions tror selv de ser veldig naturlige ut. Det er kanskje 0,5% av den norske befolkningen som har så tykt hår naturlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. april 2017 #3275 Del Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Boomonster skrev: De fleste som har sånn 250 fester med extentions tror selv de ser veldig naturlige ut. Det er kanskje 0,5% av den norske befolkningen som har så tykt hår naturlig. Pluss at vi ser festene. Det ser billig ut på de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 13. april 2017 #3276 Del Skrevet 13. april 2017 Gud så sexy jeg hadde følt meg hvis jeg skulle ha sex med noen og hadde parykk!!! Det er helt utrolig, hun prøver å være en sexbombe. Men finnes det egentlig noe mindre sexy enn parykk? Kan man sove med parykk? Tar man parykken av før sex eller når man skal sove? Hmmm, blir bare veldig usexy´e scenarioer i hodet mitt. Mulig jeg tar feil. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 13. april 2017 #3277 Del Skrevet 13. april 2017 Hun skriver i innlegget at hun er så fornøyd med seg selv uten sminke. Prøver hun å si at hun liksom er naturlig? Med restylane i leppene, tatovert lipliner, falske bryn, falsk brunfarge, fillers i kinn og fiksa nese??? Blir sikkert slettet spekulasjoner det her. Selv om hun har fortalt at hun har gjort disse tingene på bloggen. Orker snart ikke kommentere mer her. Er jo helt Nord Korea tendenser hos moderatorene. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 13. april 2017 #3278 Del Skrevet 13. april 2017 Man ser jo at hun har tegnet på bryna i tillegg til brynstattoveringen. Og når du er hos hudpleier en gang i uken, har tattovert på deg sminke, og har påsatte vipper er det ikke rart du ser bra ut uten sminke...... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 14. april 2017 #3279 Del Skrevet 14. april 2017 Det føyer seg fint inn i rekken av bedrag og selvbedrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 14. april 2017 #3280 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Burde ikke vært lov å legge ut uteb sminke bilder, når man har fikst på ALT som er å fikse, samt har fillers alle steder man kan fylle i. Permanent makeup er sminke, hvis hele verden skulle ha operert hele ansiktet, ha fillers og permanent makeup - hadde jo alle gått uten sminke Kjenner selv ei som har fikset nesen, leppene, fillers i kinn, botox i panne og laser i ansiktet for arr, vippe extention og mickroblading. Hun går alltid uten sminke, og hun får ofte kommentarer at hun er så naturlig vakker. Ja hun er veldig vakker, men er ikke naturlig..... jeg klarer heller ikke se på sophie Elise som pen, hun er pen, men jeg ser bare for meg alle operasjonene og da tenker jeg på hvordan hun så ut før, ikke at hun var stygg før. Når jeg ser et menneske jeg vet har operert seg så mye, klarer jeg ikke å se de pene i dem, da jeg tenker på hvordan det så ut før, og det er jo de genene som blir ført videre. Endret 14. april 2017 av jentefranorge 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå