Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, elisaday skrev:

Ja vi MÅ IKKE GLEMME at all kritikk mot SE er hat. Hun har jo alvorlige psykiske problemer som angst, tvangstanker, dysmorfofobi, depresjoner, vektproblemer, dårlig selvtillit, selvdestruktiv oppførsel (denne er  original, tror neppe hun har selvdiagnostisert seg selv med dette), oppblåst ego og et forhøyet selvbilde, som bare ikke funker i teorien. For hun har det jo så grusomt at vi vanlige dødelige ikke aaaaner hva hun gjennomgår. Halvnakne eller fullnakne bilder på snap, blogg og instagram, please gi denne jenta enda en måte å tigge om oppmerksomhet på! Husk på at mesteparten som følger denne bloggeren er under 18 år og hun HAR innflytelse på unge sinn. Takk gode gud for at hun ikke fantes da jeg var 18 og hadde seriøse, klinisk alvorlige psykiske problemer. Jeg slet med alvorlig angst, bipolar lidelse, PTSD og tvang. Jeg var innlagt over lengre tid pga dette. Fikk ikke noe "edge" av å slite, men mange år i elendighet. Og det å skryte på seg diagnoser gjør hun uten skam. 

Ingen normale jenter med problemer som SE beroper seg fyller nettet med nakenbilder, seminakenbilder eller closeup av kirurgisk forbedrede kroppsdeler, være det lepper eller pupper ellet annet. Enkelt og greit. 

Hun undergraver alvorligheten av å slite psykisk, og  det i disse tider, da annenhver av 16 år gamle jenter tror de er deprimerte eller har angst pga bla bloggere. Snakk om å bagatellisere alvorlige problemer og utnytte det for klikk, sympati og "fans". Hun er så farlig for unge personer at jeg vet ikke hva jeg skal si engang. 

Helt enig med deg!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, elisaday skrev:

Ja vi MÅ IKKE GLEMME at all kritikk mot SE er hat. Hun har jo alvorlige psykiske problemer som angst, tvangstanker, dysmorfofobi, depresjoner, vektproblemer, dårlig selvtillit, selvdestruktiv oppførsel (denne er  original, tror neppe hun har selvdiagnostisert seg selv med dette), oppblåst ego og et forhøyet selvbilde, som bare ikke funker i teorien. For hun har det jo så grusomt at vi vanlige dødelige ikke aaaaner hva hun gjennomgår. Halvnakne eller fullnakne bilder på snap, blogg og instagram, please gi denne jenta enda en måte å tigge om oppmerksomhet på! Husk på at mesteparten som følger denne bloggeren er under 18 år og hun HAR innflytelse på unge sinn. Takk gode gud for at hun ikke fantes da jeg var 18 og hadde seriøse, klinisk alvorlige psykiske problemer. Jeg slet med alvorlig angst, bipolar lidelse, PTSD og tvang. Jeg var innlagt over lengre tid pga dette. Fikk ikke noe "edge" av å slite, men mange år i elendighet. Og det å skryte på seg diagnoser gjør hun uten skam. 

Ingen normale jenter med problemer som SE beroper seg fyller nettet med nakenbilder, seminakenbilder eller closeup av kirurgisk forbedrede kroppsdeler, være det lepper eller pupper ellet annet. Enkelt og greit. 

Hun undergraver alvorligheten av å slite psykisk, og  det i disse tider, da annenhver av 16 år gamle jenter tror de er deprimerte eller har angst pga bla bloggere. Snakk om å bagatellisere alvorlige problemer og utnytte det for klikk, sympati og "fans". Hun er så farlig for unge personer at jeg vet ikke hva jeg skal si engang. 

Du glemte psykoser.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Boomonster skrev:

Du glemte psykoser.

My bad. Det er en del av mitt liv jeg gjerne vil glemme i motsetning til andre som bruker begrepet psykose om dårlig dag.

Endret av elisaday
Tok litt hardt i og modererte megselv.
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, elisaday skrev:

Ikke glem at SE visstnok er tidligere bipolar, da :opplyser:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Llise skrev:

Ja. "Tidligere bipolar". Bipolar lidelse er IKKE noe man vokser av seg. Mange lærer seg å leve med det. Men alle som kjenner til og lider av Bipolar lidelse vet at dette er noe man ikke "blir frisk" av. Som med så mange andre lidelser lærer man seg å leve med det. SE er jo et fuckings mirakel som har blitt "frisk" av dette. Kanskje hun har opplevd å bli feildiagnosert. Men vil tro det hadde blitt et oppgjør på bloggen hvis det var tilfelle 😉

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Sophie Elise tråkket, og fortsetter å tråkke feil, ved å påtvinge folk kroppen sin. Nakenheten som hun kaller feminisme (!) og den dårlige selvtilliten hun skryter på seg har ingen sammenheng. 

En periode hvor hun var mer påkledd og ikke fokuserte på kroppen sin så kunne man finne et og annet fornuftig i et og annet innlegg. Nå leser jeg bloggen til Sophie med samme forventning som når jeg leser gladehjem; hvem er det som har påvirket dette innlegget, hvem sine ord har hun nå "lånt". Det finnes ikke mye ærlighet lenger hos henne. 

Jeg venter bare på den dagen da hun innser at Isabel eller Triana får "kreditt" for å gjøre rumpeoperasjoner til en "hit" i Norge/Skandinavia. Ettersom de var tilsynelatende først. 

Hun burde fjernes fra Sunn Fornuft-plakaten, til og med Isabel har mer klasse enn SE når det kommer til å klistre nakne kroppsdeler foran folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Onbothsides skrev:

Sophie Elise tråkket, og fortsetter å tråkke feil, ved å påtvinge folk kroppen sin. Nakenheten som hun kaller feminisme (!) og den dårlige selvtilliten hun skryter på seg har ingen sammenheng. 

En periode hvor hun var mer påkledd og ikke fokuserte på kroppen sin så kunne man finne et og annet fornuftig i et og annet innlegg. Nå leser jeg bloggen til Sophie med samme forventning som når jeg leser gladehjem; hvem er det som har påvirket dette innlegget, hvem sine ord har hun nå "lånt". Det finnes ikke mye ærlighet lenger hos henne. 

Jeg venter bare på den dagen da hun innser at Isabel eller Triana får "kreditt" for å gjøre rumpeoperasjoner til en "hit" i Norge/Skandinavia. Ettersom de var tilsynelatende først. 

Hun burde fjernes fra Sunn Fornuft-plakaten, til og med Isabel har mer klasse enn SE når det kommer til å klistre nakne kroppsdeler foran folk. 

Takk for dette innlegget @Onbothsides. Du sier mange sannheter her og det respekterer jeg 👍👍👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilder fra forksjellige boksigneringer til sophie Elise. Gjennomsnitts alderen i de køene er 11 år. Det er de unge jentene hun påvirker og det er skremmende. Jeg tror voksne mennesker flest, er kritisiske ovenfor hva hun skriver og gjør.

Endret av jentefranorge
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory
1 time siden, jentefranorge skrev:

Jeg har sett bilder fra forksjellige boksigneringer til sophie Elise. Gjennomsnitts alderen i de køene er 11 år. Det er de unge jentene hun påvirker og det er skremmende Jeg tror voksne mennesker flest er kritisiske ovenfor hva hun skrivere og gjør,  

Der er jeg helt enig med deg. Sårbare småjenter og sårbare større jenter har ikke godt av å lese så ekstremt utseende- og kroppsorienterte blogger. https://imgur.com/a/91cZB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mallory skrev:

Der er jeg helt enig med deg. Sårbare småjenter og sårbare større jenter har ikke godt av å lese så ekstremt utseende- og kroppsorienterte blogger. https://imgur.com/a/91cZB

Hun er bare så sinnsykt dobbeltmoralsk!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Llise skrev:

Pluss at hun visstnok også har ADHD. 

Stakkars SE. det må være tungt å ha samtlige diagnoser fra kapittel V i ICD-10.

Egentlig vanskelig å forstå at hun er i stand til å klare seg selv når hun har såpass komplisert diagnosebilde som hun påstår å ha. Ville sett for meg at en person med så stor liste over psykiatriske diagnoser (hadde det i det heletatt vært mulig) ville hatt behov for et enormt støtteapparat rundt seg for å komme seg igjennom hverdagen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har altså ADHD, bipolar lidelse, psykoser, tvangstanker, angst (panikk, eksistensiell og sosial angst), depresjon, og kroppsdyformi?! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
43 minutter siden, Hollie skrev:

Hun har altså ADHD, bipolar lidelse, psykoser, tvangstanker, angst (panikk, eksistensiell og sosial angst), depresjon, og kroppsdyformi?! 

Jepp og hun trenger visst ikke noe form for behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Rose11 skrev:

Jepp og hun trenger visst ikke noe form for behandling.

Nei, for får hun behandling mister hun edgen sin må vite. :rolleyes: 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollie skrev:

Og hypokondri, det har hun skrevet flere ganger også. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Onbothsides skrev:

Hadde hun vist nakenhet på en mer naturlig måte er det vel ingen som hadde reagert.  Som f.eks et bikinibilde på stranda på sommeren.  Men ALT hun legger ut har en seksuell undertone og det gjør henne dessverre til en bimbo. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hollie skrev:

Og en eller annen fobi mot papir :) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Jeg blir så sint, jeg blir så vanvittig sint og frustrert og oppgitt!

Lillesøster fikk boken hennes til jul, jeg bladde nylig gjennom, og måten til glorifisering av psykiske problemer skal man se langt etter. Jeg var kjempesyk med depresjon da jeg var på alder med SEs kjernepublikum, og den boken er full av forgylte skildringer av selvskading og destruktiv oppførsel. Det er sjokkerende hvordan et forlag kan stå bak et verk så fullt av triggere.

Sophie burde få hjelp. Om ikke mot alle de diagnosene hun påstår å ha, så hjelp til å beskyttes mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...