Gjest Onbothsides Skrevet 26. februar 2017 #2761 Del Skrevet 26. februar 2017 6 minutter siden, wishfull skrev: Var en periode jeg begynte å like henne/synes hun er ok. Men etter at hun trykker frem halvnakne bilder/rumpa opp i innlegg hvor hun prøver å skrive om sensitive problemstillinger har jeg mistet "sansen". Det er jo bare tull. Greit at hun vil vise frem den opererte rumpa hele tiden...men hun gjør det på ett umoralsk grunnlag når hun påpeker at hun angrer på operasjonene...dårlige kroppsbilde..osv osv. Samme her, blir regelrett uvel av at noen prøver å rope feminisme og sensualitet av de narsissistiske bildene av juksekroppen hun "angrer" på. Ingen dame med respekt for seg selv, familie og andre bretter seg ut slik med en påtatt annen hensikt enn hva det er; selvdigging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishfull Skrevet 26. februar 2017 #2762 Del Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Brillekommentarer er ganske tåpelig. Men ja,jeg så det nå. Hadde jo vært rart om SE seøv vaklet rundt i dette,hun som aldri dytter ræva ned i bukser ifølge seg selv. Jeg er enig! Beklager! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 26. februar 2017 #2763 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, wishfull skrev: det er jo ikke det? SE har tagget badgaldopest1 som er en fashion profil. Eier av er shannenjai som også har kommentert UNDER bildet til SE om at hun vil bli tagget om SE skal låne bildet. Etter dette valgte SE å tagge..men later som hun fant bilde på fashion profil siden og tagget kun denne. Synes det er merkelig at hun ikke tagger eier selv om vedkommende kommenterte ganske tidlig. Også mange andre. Hun tagger ikke riktig eier og bruker dermed klassisk hersketeknikk, som hun forøvrig sier at hun hater.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 26. februar 2017 #2764 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Herregud, nå stjeler hun bilder fra andre?! Endret 26. februar 2017 av Linnpinn9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. februar 2017 #2765 Del Skrevet 26. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og bilder fra SoMe er fjernet. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 26. februar 2017 #2766 Del Skrevet 26. februar 2017 Hvis denne kvasiveganeren virkelig ønsker å selge sjela si til matkasser fins det en kasse som passer henne nemlig den grønne kassen, selvsagt ikke fra Adam. Bare et tips til henne som sier hun ikke vil spise kjøtt, ihvertfall ikke hjemme hos seg selv. Og hvordan sminke seg til større øyner. Vil ikke tro hun fikk noe særlig betalt for det innlegget. Blurry øyebilde tatt på avstand med en gammel iPhone. Nei jeg lærte ingenting, sophieelise. Og bloggen din har fått sitt siste klikk fra meg nå makan til intetsigende møl. Og slutt å stjele andres bilder....🙄🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2017 #2767 Del Skrevet 26. februar 2017 2 minutter siden, foreveralone skrev: Hvis denne kvasiveganeren virkelig ønsker å selge sjela si til matkasser fins det en kasse som passer henne nemlig den grønne kassen, selvsagt ikke fra Adam. Bare et tips til henne som sier hun ikke vil spise kjøtt, ihvertfall ikke hjemme hos seg selv. Og hvordan sminke seg til større øyner. Vil ikke tro hun fikk noe særlig betalt for det innlegget. Blurry øyebilde tatt på avstand med en gammel iPhone. Nei jeg lærte ingenting, sophieelise. Og bloggen din har fått sitt siste klikk fra meg nå makan til intetsigende møl. Og slutt å stjele andres bilder....🙄🙄 Og kan man bruke maskara på vippeskstensions? Trodde de ble ødelagt når man brukte sminkefjerner. Og hva ville i så fall vært poenget med det, det skal jo være unødvendig med maskara når man har satt på ørti ekstra vipper. Det bildet var helt ubrukelig!!! Og hva skjer med de brynene, de ser ut som de er limt på. Og hvorfor laget hun ikke heller noen steg for steg bilder og viste hvordan man faktisk la sminken, det er jo ikke noe man kan lese seg til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 26. februar 2017 #2768 Del Skrevet 26. februar 2017 Neste blir vel en steg for steg tutorial hvordan sminke seg til større lepper 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 26. februar 2017 #2769 Del Skrevet 26. februar 2017 Av alle de bildene hun tar av seg selv, så var DETTE det hun klarte å finne for å beskrive øyensminken? Jeg har sett klarere nærbilde av brunøyet hennes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 26. februar 2017 #2770 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg har også tatt restylane i 2 år, nå er det 15 mnd siden sist- og selv om leppene mine absolutt ikke er like store som da jeg fylte på jevnelig er de defintivt større enn de var da jeg startet. Mye av restylanen har altså ikke gått ut. Så jeg tror på henen når hun sier hun ikke har fylt på på lenge. Husk på at hun også har tatovert på lipliner for å få leppene til å se større ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 27. februar 2017 #2771 Del Skrevet 27. februar 2017 Det er faktisk ikke samme bilde på Instagramprofilen til Sophie. Bildet ser skremmende likt ut, men det er to forskjellige bukser hvis dere ser nøye etter på buksebeina. Buksa til Sophie har også hull på knærna. Samme lignende bakgrunn, og samme strømpebukse og høyhælte sko. Men.. ingen tvil på at Sophie kopierer utrolig mye og ønsker å fremstå som orginal og "kreativ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TulleteKatt Skrevet 27. februar 2017 #2772 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvordan kan du si at dette ikke er samme bilde? http://imgur.com/b1pRygIhttp://imgur.com/Y57Lfh8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 27. februar 2017 #2773 Del Skrevet 27. februar 2017 49 minutter siden, TulleteKatt skrev: Hvordan kan du si at dette ikke er samme bilde? http://imgur.com/b1pRygIhttp://imgur.com/Y57Lfh8 Så nå at brukeren Shannenjei har mange forskjellige bilder av samme motivet. Trodde det var det nyeste bildet på hennes instaprofil som folk anklagde Sophie for å ha stjålet. Der har hun på en annen bukse. Beklager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. februar 2017 #2774 Del Skrevet 27. februar 2017 1 time siden, TulleteKatt skrev: Hvordan kan du si at dette ikke er samme bilde? http://imgur.com/b1pRygIhttp://imgur.com/Y57Lfh8 Bildene er helt identiske, men SE har gjort bilde lysere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 27. februar 2017 #2775 Del Skrevet 27. februar 2017 18 timer siden, Boomonster skrev: Og kan man bruke maskara på vippeskstensions? Trodde de ble ødelagt når man brukte sminkefjerner. Og hva ville i så fall vært poenget med det, det skal jo være unødvendig med maskara når man har satt på ørti ekstra vipper. Det bildet var helt ubrukelig!!! Og hva skjer med de brynene, de ser ut som de er limt på. Og hvorfor laget hun ikke heller noen steg for steg bilder og viste hvordan man faktisk la sminken, det er jo ikke noe man kan lese seg til. Kan bruke mascara ja, men sminkefjerner uten olje (hilsen en som har brukt vipper lenge før SE) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 1. mars 2017 #2776 Del Skrevet 1. mars 2017 På 2/26/2017 den 20.54, Sorbus skrev: Av alle de bildene hun tar av seg selv, så var DETTE det hun klarte å finne for å beskrive øyensminken? Jeg har sett klarere nærbilde av brunøyet hennes.... De bildene hun postet sammen med "hvordan sminke øynene større" er veldig gamle bilder. Disse har hun postet tidligere, da under "hvordan sminke deg så du ser ut som en dokke" og det var på tidspunktet hun var sammen med Svensken. Kjente de igjen umiddelbart for jeg husker hvor jævlig jeg syns det så ut. Hun hadde bare kladda på masse øyeskygge langt under øya og lagt på hvit eyeliner. Dette må ha vært et arkivinnlegg hun sparte til en tiltaksløs dag. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlemmet Skrevet 1. mars 2017 #2777 Del Skrevet 1. mars 2017 Når man har 344k følgere på Instagram blir det litt for latterlig å stjele andres bilder og legge det ut som om det var hennes eget, med ny redigering og alt. At eieren av bildet har kommentert "This is my photo, please credit" og Sophie deretter tagger en random fashion-bruker er for dårlig! Det tok ikke akkurat lang tid å gå inn på eierens profil og finne bildet nedover på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. mars 2017 #2778 Del Skrevet 1. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 1. mars 2017 #2779 Del Skrevet 1. mars 2017 2 timer siden, Medlemmet skrev: Når man har 344k følgere på Instagram blir det litt for latterlig å stjele andres bilder og legge det ut som om det var hennes eget, med ny redigering og alt. At eieren av bildet har kommentert "This is my photo, please credit" og Sophie deretter tagger en random fashion-bruker er for dårlig! Det tok ikke akkurat lang tid å gå inn på eierens profil og finne bildet nedover på siden. Prøver igjen... Veldig dårlig av SE, men dessverre ikke overraskende for de av oss som har fulgt henne en stund. Null respekt for den oppførselen hennes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 2. mars 2017 #2780 Del Skrevet 2. mars 2017 Om jeg hadde en blogg og instagramprofil som ble lest av masse barn, ville jeg aldri presset fram rumpa mi til dem slik hun gjør på mange bilder. Blir jo litt feil?! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå