Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Boomonster skrev:

Og poenget med å være med på 4 stjerners middag var?

Aner ikke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Kommentarfeltet er som vanlig like interessant lesning som innlegget 🙄

Jeg er så enig, det normale er psykifisert og skal behandles, det er ikke rom for den vanlige tenåringens opp- og nedturer, det skal diagnostiseres og stakkarsliggjøres. Resultatet er egosentriske narsissister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LeilaS skrev:

Ja det kan jeg være enig i, selv om Isabel legger ut bilder av rumpen i string på stranden. SE er uten tvil mer dobbelmoralsk enn Isabel. Men synes de er like ille :fnise: 

Litt mer naturlig setting på stranden enn SE som ligger halvnaken og åler seg på et spisebord 😂

Endret av Anonym2467
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på 4 stjerners middag i går og hun virker så sykt deprimert. Når hun sier hun er glad, så er ansiktet helt stivt. Må være pga all dritten hun sprøyter inn.. stakkars, lille ødelagte jente.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, suckers skrev:

Så på 4 stjerners middag i går og hun virker så sykt deprimert. Når hun sier hun er glad, så er ansiktet helt stivt. Må være pga all dritten hun sprøyter inn.. stakkars, lille ødelagte jente.

Virker som hun har ingen personlighet. Og hun virker konstant sur.. bortsett fra når hun får snakke om seg selv da lyser hun opp. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker SE eller ikke... 

Jeg liker hun fordi hun er ærlig til tider og setter fokus på viktige saker.

Første gang jeg mistet respekt for henne, var i forbindelse med Forbrukerombudet, der hun mente at hun ikke hadde fått god nok informasjon om hvordan reklame skal merkes (hun hadde fått 3 brev fra de om dette, og det er jobben hennes), og i ettertid merker veldig dårlig / svakt. 

Etter at jeg leste boka hennes, så ser jeg faktisk ned på henne. Det var kanskje ikke intensjonen med boka. Jeg er ganske sikker på at de fleste er usikre i tenårene og ikke alltid har det så lett, man går fra barn til voksen og skal finne seg selv. Jeg føler egentlig at hun er en bortskjemt drittunge. I boken klagde hun på at hun hadde bare 1500kr i måneden i lommepenger, og var flau over bilen til foreldrene. Altså, jeg fikk ikke lommepenger, gikk i arveklær og vi hadde ikke bil. Som artikkelforfatter nevner i linken ovenfor her, så tenk på barna i Syria. 

Jeg mener hun har ingen grunn til å slite så mye som hun gjør, likevel så gjør hun det. Jeg ble rett og slett sliten av å lese boka.

Jeg skjønner heller ikke greia med å være feminist, for så å seksualisere kroppen sin. Hehe, jeg må nesten le litt hver gang hun nevner hvor dumt det er å operere seg, for hun har jo allerede operert det hun var misfornøyd med. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, suckers skrev:

Botox lammer musklene som viser om vi er glade, triste, overrasket, undrende, har smerter, etc. Har man i tillegg sprøytet inn fillers i underhuden mister man enda mer av mimikken som er viktig i kommunikasjon. Bare se på Kardashians, de ser "døde" ut hele tiden - uansett om de ler eller gråter, og de virker fjerne og uengasjerte, sure, på grunn av dette. Lepper med mye fillers blir pussige i formen, de ligger liksom utenpå og ser ikke ut til å ha forbindelse med resten av ansiktet, det gjør også sitt til at de ser stive og zombieaktige ut.

Endret av orfeus
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun vegetarianer eller ikke?

Hvorfor spise egg etter å ha hørt historien om vakteleggene av sigurd? Virker som hun er vegetarianer når hun føler for det :P

- Mistet det lille jeg hadde av respekt ovenfor den jentungen gjennom dette programmet. Foreldrene hennes virker veldig hyggelig hvordan har hun blitt oppdratt slik? 

- Hun bruker brødkniv og kutter hver side av agurken fordi hun ikke får av plasten? 1-2-3 Kake? Takeaway? Virkelig?

Å den sytingen hennes er så respektløs ovenfor andre mennesker, liker ikke sopp, eple, pære, gulrot, ost blablabla! 

Uff var katastrofe å se på og tror nok dessverre mange mistet respekten ovenfor henne.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hun bare var 20 år der, men likevel så er det flaut. Kutte grønnsaker med brødkniv? :overrasket: Jeg hadde samme inntrykk av henne på Bloggerne. Utrolig sytete og negativ. Hun er bare vegetarianer og dyrekjemper når det passer henne.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om dette er stedet å kommentere, men jeg reagerte kraftig på kombinasjonen bilde - tekst. De lover å fortelle oss hvordan man kan sminke seg som SE, og så legger de ut et bilde som er så retusjert at det ser ut som bloggeren har plasthud uten porer. Grrr.

http://www.side2.no/skjønnhet/slik-far-du-sophie-elises-look-fra-costume-awards/3423306854.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Greit hun bare var 20 år der, men likevel så er det flaut. Kutte grønnsaker med brødkniv? :overrasket: Jeg hadde samme inntrykk av henne på Bloggerne. Utrolig sytete og negativ. Hun er bare vegetarianer og dyrekjemper når det passer henne.

Personlig reagerer jeg mest på bakteriebombene ytterst på fingrene. Jeg hadde ikke spist noe som hadde vært i kontakt med de neglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, orfeus skrev:

Personlig reagerer jeg mest på bakteriebombene ytterst på fingrene. Jeg hadde ikke spist noe som hadde vært i kontakt med de neglene.

Helt enig. Det var ganske nasty :haar: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Sool skrev:

Er hun vegetarianer eller ikke?

Hvorfor spise egg etter å ha hørt historien om vakteleggene av sigurd? Virker som hun er vegetarianer når hun føler for det :P

- Mistet det lille jeg hadde av respekt ovenfor den jentungen gjennom dette programmet. Foreldrene hennes virker veldig hyggelig hvordan har hun blitt oppdratt slik? 

- Hun bruker brødkniv og kutter hver side av agurken fordi hun ikke får av plasten? 1-2-3 Kake? Takeaway? Virkelig?

Å den sytingen hennes er så respektløs ovenfor andre mennesker, liker ikke sopp, eple, pære, gulrot, ost blablabla! 

Uff var katastrofe å se på og tror nok dessverre mange mistet respekten ovenfor henne.

Ikke at jeg likte henne spesielt godt fra før, men etter å sette Firestjernes middag liker jeg henne enda mindre. Hun bestiller mat, lager posemuffins, virker veldig sur og ekstremt lite engasjert og så synes hun ikke middagen til Sigurd var bra nok fordi med hans nivå kunne han gjort det bedre. Det sier hun, hun som bestilte forretten og lagde posemuffins og fikk noen til å lage kake til seg?! Veldig lite fortjente delt seier for den middagen hennes, ja.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg vet ikke om dette er stedet å kommentere, men jeg reagerte kraftig på kombinasjonen bilde - tekst. De lover å fortelle oss hvordan man kan sminke seg som SE, og så legger de ut et bilde som er så retusjert at det ser ut som bloggeren har plasthud uten porer. Grrr.

http://www.side2.no/skjønnhet/slik-far-du-sophie-elises-look-fra-costume-awards/3423306854.html

Synes ikke hun var pent sminket i det hele tatt på det bilde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, K@tt skrev:

Ikke at jeg likte henne spesielt godt fra før, men etter å sette Firestjernes middag liker jeg henne enda mindre. Hun bestiller mat, lager posemuffins, virker veldig sur og ekstremt lite engasjert og så synes hun ikke middagen til Sigurd var bra nok fordi med hans nivå kunne han gjort det bedre. Det sier hun, hun som bestilte forretten og lagde posemuffins og fikk noen til å lage kake til seg?! Veldig lite fortjente delt seier for den middagen hennes, ja.

Ja enig. Blir feil at sigurd skal få dårligere score bare fordi han burde vite bedre da han har lagd mat før. Mens sophie er unnskyldt fordi hun ikke kan lage mat ? Ser ikke helt hva som er korrekt med dette ? I bunn å grunn var maten til sigurd bedre og derfor skal han selvfølgelig få poeng for dette. Og 3 på steming ? Bare fordi sophie selv er sur å grinete er hun som skapte dårlig stemning. Nei vil ikke bli for slem men hun virker virkelig helt blåst altså. Å hun ser jo nesten dopet ut til enhver tid. Å kaster fra seg poeng i hytt å pine uten å tenke. Sigurd lagde vegetarmat fra bunnen av samme gjorde - glemt navnet med idrettsutøveren. Dette burde de fått poeng for. Men nei sophie som sitter på sin høye hest forventer bedre. Men tror hun kjapt glemte sin toro mat, 1-2-3 pose og udelikate muffins. Samt tørr taco.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, orfeus skrev:

Jeg orket ikke se 4 stjerners middag denne uken siden hun var med og det virker jo ikke som jeg har gått glipp av annet enn irritasjon. :P Klarer ikke henne og dobbeltmoralen hennes. Hun vet godt at både fillersene, implantatene og Max factor og chanelsminken tester på dyr, men så lenge det gjør henne penere (i hennes øyne) er det ikke så nøye at dyrene lider. Hun er så selvopptatt at jeg blir kvalm. Hun kan vel i det minste kutte ut Chanel og Max factor bruke sminke som ikke tester vel, så hadde hun fått et lite snev av troverdighet. Men hun får vel ikke penger for det da og da kan det være det samme. Høres jo ut som hun har oppført seg rimelig ufyselig i programmet også.

Syns jeg ser henne kutte grønnsaker med brødkniv og lage posekake, :hoho: Ufortjent at hun fikk delt seier når hun bestilte maten og lagde posekake. Blir jo omtrent som Tommy Sharif dette, :hoho: Dessverre så jeg ikke programmet med han, men har hørt om det og det hørtes jo morsomt ut. 

Endret av lillesky
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...