frk91 Skrevet 23. april 2016 #901 Del Skrevet 23. april 2016 Wow, hun er så storfan av Farris&Juice at hun måtte ha med seg flere flasker nedover til Nederland. Nei vent, det var visst bare et kjøpt innlegg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phung Skrevet 23. april 2016 #902 Del Skrevet 23. april 2016 Elsker videoene hun har sammen med Joakim jef. Føler hun virker så veldig ekte i de videoene, og ikke minst morsom. Sybes også at Joakim er veldig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. april 2016 #903 Del Skrevet 24. april 2016 12 timer siden, Sandin skrev: Hvis hun virkelig er en sprudlende, blid og hyggelig person i virkeligheten, synes jeg det er veldig merkelig at hun velger å fremstå som hun faktisk gjør. Ja det kan du si, hven gidder å være bitchy med vilje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. april 2016 #904 Del Skrevet 24. april 2016 5 timer siden, frk91 skrev: Wow, hun er så storfan av Farris&Juice at hun måtte ha med seg flere flasker nedover til Nederland. Nei vent, det var visst bare et kjøpt innlegg. Annonse Denne var faktisk lesbar, i motsetning til den annonsemerkingen hun driver med. Hun bruker vel skiftstørrelse 1 da tenker jeg. Ja jøss skjønner jo at hun må dra med seg litervis med kullsyret vann tilsatt juice til utlandet, for sånt no har de jo ikke utenlandsk. Vann med kullsyre og juice får man jo bare tak i i Norge må vite. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 24. april 2016 #905 Del Skrevet 24. april 2016 10 timer siden, DreamOn skrev: Annonse Denne var faktisk lesbar, i motsetning til den annonsemerkingen hun driver med. Hun bruker vel skiftstørrelse 1 da tenker jeg. Ja jøss skjønner jo at hun må dra med seg litervis med kullsyret vann tilsatt juice til utlandet, for sånt no har de jo ikke utenlandsk. Vann med kullsyre og juice får man jo bare tak i i Norge må vite. Jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. april 2016 #906 Del Skrevet 24. april 2016 23 timer siden, Sandin skrev: Hvis hun virkelig er en sprudlende, blid og hyggelig person i virkeligheten, synes jeg det er veldig merkelig at hun velger å fremstå som hun faktisk gjør. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 24. april 2016 #907 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Hun har også i alle år klagd over at hun har liten rumpe, men skriver likevel i dette innlegget at den ikke får plass i noen plagg. I wonder why... Ryddet vekk sitering av slettet innlegg. - Pavilion, mod Endret 24. april 2016 av Pavilion 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 24. april 2016 #908 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) http://sophieelise.blogg.no/1461497463_den_siste_dagen.html (I tilfelle moderator får lyst til å slette sitatet) I innlegget klager hun over at rumpa ikke får plass i normale klær. Hva er det for slags vinkling, lurer jeg på, og venter på at hun skal klage over leppene også, at de er for store eller noe sånt. Ja ja, det er jo unektelig morsomt når hun skriver at hun har klippet seg, når det er løshåret som har blitt klippet. (I et tidligere innlegg.) Ryddet vekk sitering av slettet innlegg. - Pavilion, mod Endret 24. april 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 24. april 2016 #909 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Rart det med rumpen ass, hun prater jo om den som om den alltid har vært stor. Det er bare å søke på "sophie elise liten rumpe" så kommer det opp flere innlegg der hun prater positivt over sin lille rumpe, og at man må akseptere den kroppen man har.. Ryddet vekk sitering av slettet innlegg. - Pavilion, mod Endret 24. april 2016 av Pavilion 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 24. april 2016 #910 Del Skrevet 24. april 2016 Hvis man ikke finner treningstøy som sitter godt på grunn av at rumpa tar for mye plass, så lurer jeg på hva slags plagg hun har prøvd. Selv Helene Drage og andre klarer fint å putte baken sin inn i en treningsbukse. Og, det er fullt mulig å være curvy/timeglass selv om man er liten på strømpelesten. Petite går stort sett kun på høyden, ikke bredden. Hadde SE vært 170 ville hun fortsatt hatt de samme klesproblemene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 24. april 2016 #911 Del Skrevet 24. april 2016 57 minutter siden, Llise skrev: Hun har også i alle år klagd over at hun har liten rumpe, men skriver likevel i dette innlegget at den ikke får plass i noen plagg. I wonder why... Haha, hun "trener jo så mye rumpe" vet du på det pinglete hjemmetreningsprogrammet sitt har hun jammen oppnåd bra resultater 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. april 2016 #912 Del Skrevet 24. april 2016 21 minutter siden, deedee_ skrev: Haha, hun "trener jo så mye rumpe" vet du på det pinglete hjemmetreningsprogrammet sitt har hun jammen oppnåd bra resultater Får ikke glemt da hun la ut et bilde på IG for en stund siden. Hun hadde DEN sprettrumpa på bilde og sto "jeg trener. Get over it:" Men du så tydelig at bilde var photoshopa pluss hun hadde sagt for noen uker siden hun ikke trente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 24. april 2016 #913 Del Skrevet 24. april 2016 Tråden er ryddet for innlegg med sitat hentet fra blogg og spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 24. april 2016 #914 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg så henne en uke siden siden på løkka i sorte trange jeans. Rumpa har definitivt svulmet opp til det unaturlige. Hun har så tynne slanke lår i forhold og porposjonen ble helt feil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. april 2016 #915 Del Skrevet 25. april 2016 Er kommentarfeltet på bloggen enda stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. april 2016 #916 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer til modereringen samt svar. - Pavilion, mod Endret 25. april 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. april 2016 #917 Del Skrevet 25. april 2016 10 timer siden, frksølekopp skrev: Helt tilfeldig at jeg fant disse da jeg egentlig ville se "silikon rumper etter noen år", men kom da over en tv2 artikkel og bloggen hennes. På bloggen hennes står det at hun vil ha slik Kardashian rumpe, men at det er så dyrt. Og synd hun ikke kan trene seg til en. Dette ble skrevet i 2014. Hvis hun har tenkt på dette i 2 år og får råd nå, så tviler jeg ikke et sekund på at det er gjort. http://sophieelise.blogg.no/1397235586_siste_dag_i_portugal.html (tredje avsnitt) http://www.tv2.no/a/5463779/ Hvem i huleste er det som vil ha en slik rumpe som KK? Det ser ut som hun har på voksenbleie under buksa jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trinesofie Skrevet 25. april 2016 #918 Del Skrevet 25. april 2016 Fyfaen, jeg er så drittlei den kjerringa der nå at jeg SPYR. Lever på og tjener millionervis av kroner på å mate oss med masse løgner som vi liksom skal tro på. Og hun kommer unna med det. Sier en dag at hun ikke trener, og sier en annen at hun trener hver dag. Og hva med det innlegget der hun skrev at noen gutter ropte etter henne: "Sophie Elise har ikke rumpe"? (Link til dette innlegget: http://sophieelise.blogg.no/1449258609_til_alle_med_liten_ru.html) men når har hun plutselig det ifølge henne selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. april 2016 #919 Del Skrevet 25. april 2016 Den 23.4.2016 at 13.24, Sandin skrev: oppheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. april 2016 #920 Del Skrevet 25. april 2016 10 timer siden, Tapas skrev: Jeg så henne en uke siden siden på løkka i sorte trange jeans. Rumpa har definitivt svulmet opp til det unaturlige. Hun har så tynne slanke lår i forhold og porposjonen ble helt feil. Ja ser det samme på de kardasjankjerringene. Tynne lår og diger ræv, ingen har det naturlig. Ser bare komisk ut, likevel blir jo disse kjerringene hyllet som gudinner. Så det er mange som syns det er fint, og det er sikkert mange som kommer til å ta dette inngrepet framover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå