Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
1 minutt siden, Rainy skrev:

Ja, det ser ut som et arr! Hun er ikke redd for at leserne skal få vite hva hun har gjort i alle fall.

Hun får mer klikk av spekulasjoner da. Men ser veldig tydelig på før og etter bildet at hun vil vi skal spekulere. Blir nesten som Anna Rasmussen og pappaen til William all over again. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rainy
4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Hun får mer klikk av spekulasjoner da. Men ser veldig tydelig på før og etter bildet at hun vil vi skal spekulere. Blir nesten som Anna Rasmussen og pappaen til William all over again. 

Det er ikke vits å spekulere i om hun har gjort det eller ikke. Det er da helt tydelig at hun har gjennomført denne operasjonen hun har ønsket seg lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, kan man ikke bare slutte å fokusere på den rumpa til SE? Hun trykker den jo opp i kamera jo mere spekulasjoner det blir. Jesus. SE: Jeg forstår du har fått deg ny rumpe. Det er nok nå.

Og min personlige meining er at en stor rumpe fra trening er 1000 ganger bedre enn en du fikk under kniven. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke noe forskjell på bildene av strekkmerkene? De er også tatt i forskjellige vinkler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken, men det er vel ikke så lenge siden hun var i Istanbul? Gror det så fort eller har hun evt photoshopet det litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door
1 time siden, Eneleh skrev:

Hmm, tror hele innlegget er aprilsnarr:)

Det må det nesten være, siden det faktisk er mulig å se at det står "annonse."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
46 minutter siden, visningsnamn skrev:

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Er det bare jeg som føler jeg ser et langt arr på bilde?

Nederst på rumpa er det en mørk strek.

Jepp, ser sånn ut - bra spotta :) Da er det iallfall ikke innlegg, som noen har spekulert i.

Fortsatt noen som er i tvil om hun har operert seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, visningsnamn skrev:

:skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett på bloggerne for første gang, om SE må jeg utbryte følgende: for en utrolig bortskjemt, sutrete og egosentrisk jente. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hevder at kritikere av bloggere leser bloggen som fanden leser Bibelen, men jeg vil påstå at de som omfavner bloggstrategiene som går ut på å forføre leserne, bløffe der det er hensiktsmessig og ha et amatørmessig forhold til reklamemerking, er de som leser de kritiske røstene på fandenmåten. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den jenta er direkte uforskammet på bloggerne. Synes synd i venninnene hennes som tydeligvis strekker seg ganske langt for henne. Selv virker hun fullstendig uinteressert i kjæreste (selv om han oppfører seg som en dritt), familie og venner. Trykker på telefonen, og unngår blikkontakt. Eneste gangen hun viser initiativ eller interesse i samtalen er når temaet er henne selv. 

Forferdelig selvsentrert jente. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BeverTramp skrev:

Synes den jenta er direkte uforskammet på bloggerne. Synes synd i venninnene hennes som tydeligvis strekker seg ganske langt for henne. Selv virker hun fullstendig uinteressert i kjæreste (selv om han oppfører seg som en dritt), familie og venner. Trykker på telefonen, og unngår blikkontakt. Eneste gangen hun viser initiativ eller interesse i samtalen er når temaet er henne selv. 

Forferdelig selvsentrert jente. 

Enig! Mistet all respekt for SE etter at hun tydelig har operert rumpa si, og måten hun oppfører seg på i bloggerne. Forkastelig!
Venninne: "Vil du ha noe å drikke?"
Sophie: JA, du får hente til mæ, æ e på besøk, du ska oppvarte gjestan dine" eller noe i den duren der!
:roll:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Hun beskrev seg selv ganske bra da hun forklarte at hun ble sur fordi se og hør ville snakke med Robin og ikke bare henne. 

Veldig bra at hun ble hengt ut i Nytt på nytt (NRK) i går.

Endret av medeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Enig! Mistet all respekt for SE etter at hun tydelig har operert rumpa si, og måten hun oppfører seg på i bloggerne. Forkastelig!
Venninne: "Vil du ha noe å drikke?"
Sophie: JA, du får hente til mæ, æ e på besøk, du ska oppvarte gjestan dine" eller noe i den duren der!
:roll:

Sånn kan jeg og bestevenninna mi si til hverandre også, det er da ikke forkastelig for det? Når man har vært venner i så mange år, så blir det gjerne en greie man har seg i mellom..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett bloggerne (og tidligere andre tv opptak) så synes jeg det kommer ganske tydelig frem at SE er fryktelig usikker på seg selv. 
Det er nok derfor hun fremstår som sur og frekk, jeg ser det som en forsvarsmekanisme og kjenner igjen måten unge mennesker føler de må være for å 'tøffe' seg for andre. 
Jeg tror ikke hun er sånn hele tiden og spesielt ikke når kameraene ikke er der. 
Har et helt annet inntrykk av henne i de videoene hun legger ut sammen med Joakim, han virker å få fram det beste i henne. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...