Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest medeus
6 minutter siden, Tapas skrev:

Den dama må jo være Norges største con artist! Tenk å lure så mange til å kysse gulvet du går på og overse alle dine karakterfeil. Hva hun gjør med kroppen interessere meg ikke, det som er problemet er hennes storhetstanker og total mangel på selvinnsikt! Det er omtrent sånn diktaturer blir til. 

Helt enig. Jeg kan forstå at småunger går på limpinnen, men når voksne folk bejubler henne blir jeg ærlig talt bekymret for fremtiden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cement
21 timer siden, Cornucopia skrev:

Altså om jeg forstår det riktig, så skriver SE på sin egen blogg introspektivt som 21-åring følgende: At på grunn av dårlig selvtillit og fordi hun var redd for at andre skulle se at hun altså var det egentlige mobbeofferet, så mobbet hun en jente som skilte seg ut "fra oss andre" nesten til selvmord?

Da er det jo midt i blinken at Jonas Gahr Støre bruker henne som rådgiver ifm utvikling av psykisk helsevern for unge og politikk som skal redusere antall unge som sliter. Det finnes sikkert flere mobbere han kan spørre.

http://www.tv2.no/underholdning/8171565/

Edit: For ordens skyld limer jeg inn lenke til mobbeinnlegget der SE bagatelliserer sin egen mobbing (til slutt i innlegget), som om den ikke er like ille som da andre oppførte seg dårlig mot henne:

http://sophieelise.blogg.no/1341263385_fordi_jeg_ikke_er_god.html

Endret av MinnaMilanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
14 minutter siden, Tapas skrev:

Den dama må jo være Norges største con artist! Tenk å lure så mange til å kysse gulvet du går på og overse alle dine karakterfeil. Hva hun gjør med kroppen interessere meg ikke, det som er problemet er hennes storhetstanker og total mangel på selvinnsikt! Det er omtrent sånn diktaturer blir til. 

4 minutter siden, medeus skrev:

Helt enig. Jeg kan forstå at småunger går på limpinnen, men når voksne folk bejubler henne blir jeg ærlig talt bekymret for fremtiden ...

:tommelopp: Enig med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
5 minutter siden, MinnaMilanda skrev:

Da er det jo midt i blinken at Jonas Gahr Støre bruker henne som rådgiver ifm utvikling av psykisk helsevern for unge og politikk som skal redusere antall unge som sliter. Det finnes sikkert flere mobbere han kan spørre.

Har det rablet for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
1 time siden, MinnaMilanda skrev:

Edit: For ordens skyld limer jeg inn lenke til mobbeinnlegget der SE bagatelliserer sin egen mobbing (til slutt i innlegget), som om den ikke er like ille som da andre oppførte seg dårlig mot henne:

Hun kommer nok til å slette det innlegget snart. Eller, kanskje ikke. Hun skjønner nok ikke at hun snakker mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun vært hos ny frisør og satt på extensions igjen, selv om hun følte seg såååå fantastisk, voksen og moden med kort hår, men det jeg reagerer mest på er hvorfor hun ikke bruker sitt eget extensions merke...?
(Sånn rent bortsett fra at de ser kjempe falske og billige ut da...)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement
4 minutter siden, medeus skrev:

Hun kommer nok til å slette det innlegget snart. Eller, kanskje ikke. Hun skjønner nok ikke at hun snakker mot seg selv.

Hvis hun sletter eller pynter på innlegget så det ikke skal se ut som om det var så ille det hun gjorde mot denne jenta, er det utrolig feigt. Hvis SE hadde vært helt redelig, hadde hun skrevet et innlegg der hun fortalte at hun har vært en mobber, uten å bake det inn i en hel del annen tekst og i tillegg prøve å bortforklare hva hun har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

"Intervjuet" med Støre var pinlige saker. Hun var mer opptatt av å fremme seg selv enn å høre hva politikerne tenker om temaet psykisk helse. Hun er jaggu høyere på seg selv enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Beccy87 skrev:

Nå har hun vært hos ny frisør og satt på extensions igjen, selv om hun følte seg såååå fantastisk, voksen og moden med kort hår, men det jeg reagerer mest på er hvorfor hun ikke bruker sitt eget extensions merke...?
(Sånn rent bortsett fra at de ser kjempe falske og billige ut da...)

Hva er det igjen på henne som er ekte sa du??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MinnaMilanda skrev:

1 time siden, medeus skrev:

"Intervjuet" med Støre var pinlige saker. Hun var mer opptatt av å fremme seg selv enn å høre hva politikerne tenker om temaet psykisk helse. Hun er jaggu høyere på seg selv enn jeg trodde.

Kjenner jeg blir mektig provosert over at det er Sophie Elise som får oppmerksomheten rundt denne saken. At det er henne avisene velger å skrive om. Når det er en annen blogger (Hedda Ingeborgvik) som også fikk være med på dette og som faktisk er ekte, oppriktig, ærlig og selv sliter med psykiske problemer, men så er det Sophie Elise som får all oppmerksomheten i media! Heddda sin blogg er så forbanna ærlig som det går ann å få det, og hun var så jævlig priviligert over å få være med på dette møtet med Støre, men så skal fader med Sophie Elise være med også, og hun får all oppmerksomheten og bruker det til å fremme seg selv. Nei fy søren altså! :angry:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, DreamOn skrev:

Hva er det igjen på henne som er ekte sa du??

Ørene er vel ekte tror jeg.. Tenkte på øyefargen,men hun bruker vel linser?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.3.2016 at 16.03, medeus skrev:

Jeg lurer på om du ikke har misforstått litt. Hun legger jo ut lettkledd-bildene selv, eller hva? At de blir spredd videre må hun jo regne med; en gang på nettet - alltid på nettet.

Såvidt jeg kan se er det INGEN i denne tråden som syns det er greit å bli sjikanert, men jeg ser noen innlegg som reagerer på at hun sjikanerer tilbake.

Kan du legge en lenke til «Tom» og innlegg om voldtekt?

Nei, bildene kan bli slettet hvis hun selv ønsker det. Det hørtes jo veldig strengt ut at: hvis en gang på nettet, alltid der. Hvem bestemmer dette i såfall. Du? Jeg har sett flere blogger/sider med hennes navn, og det kan virke som om at alt ikke er helt frivillig. Det har jeg sett om andre bloggere og. Ida wulff blandt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agnesb
5 timer siden, Tapas skrev:

Kan ikke skjønne at man kan ha såååå vidt forskjellig syn på folk. Faktisk det complete opposite av hva jeg synes. Misforstå meg rett. Du mener det du mener. Synes bare det er snodig :)

jeg liker SE kjempe godt! Synes hun har vokst utrolig masse. Det synes jeg egentlig bare fra halvår til halvår. 

Og jeg er så glad hun dumpa Robin. Som ho sa sjøl, "du drar frem det verste i meg". Var nok mye sannhet i det utsagnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest medeus
10 minutter siden, michaeline__07 skrev:

Nei, bildene kan bli slettet hvis hun selv ønsker det. Det hørtes jo veldig strengt ut at: hvis en gang på nettet, alltid der. Hvem bestemmer dette i såfall. Du? Jeg har sett flere blogger/sider med hennes navn, og det kan virke som om at alt ikke er helt frivillig. Det har jeg sett om andre bloggere og. Ida wulff blandt annet. 

Det er jo nettopp det jeg mener: Det du legger ut på nettet kan alltid misbrukes av uærlige folk. Den som ønsker det kan laste ned bildene og legge dem ut igjen i helt andre sammenhenger. Det samme gjelder for deg og meg, ikke spesifikt for bloggere. Du kan sammenligne det med å legge fra deg lommeboka på toget, kanskje er det en ærlig person som finner den, kanskje ikke.

Forresten: Er du seriøs når du tror det er enkeltpersoner som meg som bestemmer over Internett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, medeus skrev:

Det er jo nettopp det jeg mener: Det du legger ut på nettet kan alltid misbrukes av uærlige folk. Den som ønsker det kan laste ned bildene og legge dem ut igjen i helt andre sammenhenger. Det samme gjelder for deg og meg, ikke spesifikt for bloggere. Du kan sammenligne det med å legge fra deg lommeboka på toget, kanskje er det en ærlig person som finner den, kanskje ikke.

Forresten: Er du seriøs når du tror det er enkeltpersoner som meg som bestemmer over Internett? 

Nei, jeg var litt sarkastisk. Bestemmer du det over henne liksom? Jeg bare spør. :)

Joda, det kan det men ofte blir nok funnet ut av. De fleste er jo ganske ærlige. Heldigvis. :) Det står mer om personvern i slike tilfeller her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
1 minutt siden, michaeline__07 skrev:

Nei, jeg var litt sarkastisk. Bestemmer du det over henne liksom? Jeg bare spør. :)

Joda, det kan det men ofte blir nok funnet ut av. De fleste er jo ganske ærlige. Heldigvis. :) Det står mer om personvern i slike tilfeller her

Nå tror jeg virkelig du tuller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, medeus skrev:

Nå tror jeg virkelig du tuller. 

Nei? :) Mulig vi misforstår hverandre, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...