Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Cornucopia skrev:

SE er ikke for slank til at man ikke kunne ha høstet nok fett og omplassert det. Som oftest er det mer enn nok å ta av hos de fleste selv om de er slanke. Derimot ville sannsynligvis styrketrening vært en bedre og billigere investering, men det fordrer jo å gidde å trene 3 ganger i uken en stund. Med rett trening, kan alle få seg en slik eller bedre rumpe. Og man slipper ubehag samt det å ikke kunne sitte på en god stund.

For et forbilde. 

Hun trener, har hatt PT lenge nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Birdo skrev:

Hun trener, har hatt PT lenge nå.

Mener hun uttalte på bloggen for en stund siden at hun kuttet ut alt grunnet lite tid, og kun tidvis kjørte hjemmetrening etter et program hun hadde fått. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vitulina skrev:

Det er faktisk ikke mye fett som skal til. Det er helt vilt hvordan verden har blitt og hva kvinner velger å gjøre. SE er liten, m hun er ikke en muskelbunt uten fett. Hun har jo alltid hatt kvinnelige former, evig nok fett å ta av (fett har vi alle, jeg sier ikke at hun er fet).

Hun hadde ikke mye hofter og former før (unntatt silikonpuppene). Hun har alltid klaget på det, og trinny og susannah påpekte jo hvor vanskelig det var å kle kroppen hennes, pga store pupper og lite former ellers på kroppen. Hun er flink til å posere sånn at rumpa og hoftene ser større/bredere ut, men nå tror jeg faktisk at hun må ha gjort noe... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Så fint at hun tør stille vippe- og sminkefri til fotografering, men det er likevel ingen sannhet publikum får se: Det er injisert botox i panna - noe som gjør at mimikken uteblir. Det er injisert fillers i kinn, hake og lepper, håret er lånt og nesen er operert.

Jeg vet ikke om det blir så himla mye «naturlig skjønnhet» igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier til kjæresten sin at hun er den mest bitchy damen han har møtt. Robin tar gullmedaljen for årets verste kjæreste på alle nivå!! 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på følelsen av at hun driver å trapper ned bloggen nå. Hun har vel så mange andre jern i ilden, at hun snart ikke trenger den.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg begynner å bli litt lei bloggkonseptet Sophie Elise (siden jeg ikke kjenner henne som person). Det skrives veldig høylytt om både dyrevern og palmeoljer, og siden hun av en eller annen vill grunn har blitt frontfigur for sånt - så slipper hun unna dårlig merking, manglende merking, bruk av sagt palmeolje i produkter, reklamering for botox osv. I tillegg er den siste tiden veldig preget av at hun skriver at hun føler seg så mye kulere enn andre, så mye mer unik en alle andre, hater å være kjendis - men elsker å nevne om venner som hun ditcher fordi de bare er med henne for denne statusen. Det blir bare veldig mye image. Jeg faller ikke for den strategiske "vinn lesere, tap lesere, hent dem inn igjen" lengre, og siden hun verken har mote eller foto som et godt felt, så tror jeg min tid som leser er over. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hei§enberg skrev:

Merker jeg begynner å bli litt lei bloggkonseptet Sophie Elise (siden jeg ikke kjenner henne som person). Det skrives veldig høylytt om både dyrevern og palmeoljer, og siden hun av en eller annen vill grunn har blitt frontfigur for sånt - så slipper hun unna dårlig merking, manglende merking, bruk av sagt palmeolje i produkter, reklamering for botox osv. I tillegg er den siste tiden veldig preget av at hun skriver at hun føler seg så mye kulere enn andre, så mye mer unik en alle andre, hater å være kjendis - men elsker å nevne om venner som hun ditcher fordi de bare er med henne for denne statusen. Det blir bare veldig mye image. Jeg faller ikke for den strategiske "vinn lesere, tap lesere, hent dem inn igjen" lengre, og siden hun verken har mote eller foto som et godt felt, så tror jeg min tid som leser er over. 

Enig. Hvorfor i alle dager er hun blitt utnevnt som en slags ambassadør for dyrerettigheter!?!?!? HUN BRUKER TUSENVIS AV KR PÅ SKINN FOR FUCKS SAKE! I tillegg til å reklamere for å bruke dyretestet sminke. Og fronte et utrolig høyt forbruk! Årh. kan ikke alle fjortisfølgerene hennes våkne opp.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
36 minutter siden, Hei§enberg skrev:

Uh, nei. Det finnes virkelig ingen tiltalende sjarme i selvskryt. De siste innleggene gjør meg flau på hennes vegne, så heretter lar jeg vel like gjerne være å bry meg om den bloggen. Det stemmer vel, som @FrustrertFlue sier, at hun er i ferd med å trappe ned bloggingen, men ikke skjønner jeg hva hun skal gjøre i stedet. Det skal grundig med cash til for å opprettholde det syke, syke forbruket, og det er nok ikke lett å finne en erstatning for alle reklamepengene som strømmer inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, hun skrev jo et dypt innlegg om forbrukersamfunnet og at vi kjøper for mye. Rett før hun skrev at hun hadde hatt, og mistet, 14 par Nike joggesko :ph34r:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
2 minutter siden, SoftKitty skrev:

Men hallo, hun skrev jo et dypt innlegg om forbrukersamfunnet og at vi kjøper for mye. Rett før hun skrev at hun hadde hatt, og mistet, 14 par Nike joggesko :ph34r:

:bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest medeus
2 timer siden, Zyria skrev:

Hvorfor er bloggen så kjedelig?

Hun har jo sagt at hun er ferdig med å blogge, at man blir dum av å skrive om sminke, at hun er lei av å være kjent ... Pent avrundet med en illustrasjon av bloggeren i underbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, medeus skrev:

Hun har jo sagt at hun er ferdig med å blogge, at man blir dum av å skrive om sminke, at hun er lei av å være kjent ... Pent avrundet med en illustrasjon av bloggeren i underbukse.

Blir litt som en unge som tror de er for gamle til å leke med dukker...så sniiiiker de seg inn til småsøsknene for å leke med barbie likevel.  Hun er jo ikke voksen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, DreamOn skrev:

Blir litt som en unge som tror de er for gamle til å leke med dukker...så sniiiiker de seg inn til småsøsknene for å leke med barbie likevel.  Hun er jo ikke voksen. 

Hun er 21, så jo hun er voksen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, smalls skrev:

Hun er 21, så jo hun er voksen.

Antall år man har levd avgjør ikke om noen er voksne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for sitater fra blogg/SoMe, skjermbilde fra blogg og avsporing / brukerdebatt, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir litt forvirra av henne noen ganger. Da hun var i Istanbul hadde hun det veldig kjipt og var nedfor. Hun kom hjem, og hadde det plutselig helt fantastisk igjen og livet smilte. Nå er hun i LA og skriver om at hun endelig føler seg lykkelig og som seg selv, for de siste ukene har vært veldig kjipe. Altså, hæ? Henger ikke helt med i svingene, jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeartSoul

Liker ikke Sophie Elise lenger og skal definitivt slutte å gi henne klikk. Hun er dobbeltmoralsk som bare f og bloggen hennes er kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...