Salka Skrevet 8. mars 2016 #481 Del Skrevet 8. mars 2016 Herregud, at det går an! Nepskrell kan hun selv være! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. mars 2016 #482 Del Skrevet 8. mars 2016 Har dere lest innlegget, eller bare gått ut ifra hva ub40 skrev? Hun skriver jo at hun skulle ønske hun tok skolen mer seriøst, at hun ville vært en mye bedre versjon av seg selv om det var tilfelle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 8. mars 2016 #483 Del Skrevet 8. mars 2016 15 minutter siden, Birdo skrev: Har dere lest innlegget, eller bare gått ut ifra hva ub40 skrev? Hun skriver jo at hun skulle ønske hun tok skolen mer seriøst, at hun ville vært en mye bedre versjon av seg selv om det var tilfelle. Det folk reagerer på er nok måten hun sier det på; at hun mener seg bedre enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. mars 2016 #484 Del Skrevet 8. mars 2016 8 minutter siden, medeus skrev: Det folk reagerer på er nok måten hun sier det på; at hun mener seg bedre enn andre. Vel, da ligger det mye i hvordan man vil lese det, for det er langt i fra hvordan jeg tolket det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 8. mars 2016 #485 Del Skrevet 8. mars 2016 Tråden ryddet for avsporinger, spekulasjoner, debatt om privatperson, sitat fra blogg / SoMe, bilde fra Instagram, hets og svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 8. mars 2016 #486 Del Skrevet 8. mars 2016 Skjønner ikke hva alle mener med at episodene er så korte denne sesongen? Er jo like lange som før (litt over 20 min), og i og med at det ser ut til at de bare har ca 3 storylines i hver episode blir det omtrent samme som før, syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 8. mars 2016 #487 Del Skrevet 8. mars 2016 Sett siste bildet hennes på instagram? Jeg fniste, og tipper hun har lest denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 8. mars 2016 #488 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) 8 minutter siden, eksiltronder skrev: Sett siste bildet hennes på instagram? Jeg fniste, og tipper hun har lest denne tråden ops, leste feil💁🏼 Endret 8. mars 2016 av Sunn_jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 9. mars 2016 #489 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, eksiltronder skrev: Sett siste bildet hennes på instagram? Jeg fniste, og tipper hun har lest denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 9. mars 2016 #490 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Det bør vel være bevis nok for de fleste Endret 9. mars 2016 av Vitulina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mars 2016 #491 Del Skrevet 9. mars 2016 Den 8.3.2016 at 12.27, medeus skrev: http://sophieelise.blogg.no/1457300513_norsk_ungdom_blir_ver.html Hele blogginnlegget handler om hvordan unge mennesker er dumme og mentalt late og lever i en digital liksom-verden. Jeg må ærlig innrømme at jeg KANSKJE hadde lest teksten hennes med et åpent sinn - dersom hun ikke hadde illustrert den med et lolita-bilde av seg selv. Verden er gal. Innlegg redigert for ryddet sitat Nordvesta, mod. Det skaper en kontrast til budskapet i teksten. Folk får sikkert mer lyst til å lese når hun ligger der dum og blond med en laptop foran seg enn om hun hadde sittet på en stol og sett intellektuell ut med et leksikon bladd opp mellom hendene. Om jeg ikke tar helt feil er bildet også tatt fra den gangen hun gikk på vgs og bodde hjemme, så det gir mening for meg. Hun vet hva som trekker interesse og klikk, det er jobben hennes. Provokasjonen er en del av imaget, det funker. Jeg synes hun bare blir bedre og bedre til å uttrykke seg skriftlig, og burde absolutt satse på en karriere som benytter seg av det hun allerede vet, kan og liker å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 9. mars 2016 #492 Del Skrevet 9. mars 2016 1 time siden, BabyBlue skrev: Det skaper en kontrast til budskapet i teksten. Folk får sikkert mer lyst til å lese når hun ligger der dum og blond med en laptop foran seg enn om hun hadde sittet på en stol og sett intellektuell ut med et leksikon bladd opp mellom hendene. Om jeg ikke tar helt feil er bildet også tatt fra den gangen hun gikk på vgs og bodde hjemme, så det gir mening for meg. Hun vet hva som trekker interesse og klikk, det er jobben hennes. Provokasjonen er en del av imaget, det funker. Jeg synes hun bare blir bedre og bedre til å uttrykke seg skriftlig, og burde absolutt satse på en karriere som benytter seg av det hun allerede vet, kan og liker å gjøre. Jeg tviler sterkt på at det var et gjennomtenkt valg av illustrasjonsfoto. Det var, tror jeg, valgt for å vise seg fram i noe hun anser som en god vinkel som ungdom. Det står ikke i kontrast til innholdet, men underbygger heller det hun prøver å si men ikke får helt fram; at man skal fokusere på skole og ikke på sosiale medier o.l. - ellers blir man som henne ... Budskapet er uklart, hun sier at dersom dine barn ikke går på skolen får de ikke leke med hennes barn, noe som forteller meg at hun og hennes eventuelle barn er bedre enn det hun selv var og er. Henger ikke helt på greip, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 9. mars 2016 #493 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) I nyeste videobloggen (her) sitter hun ikke i sofaen, men setter seg på knærne på gulvet fremfor, og første minuttene blir det sånn klein filming/vinkel pga det. Litt spesielt. Endret 9. mars 2016 av literally 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. mars 2016 #494 Del Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, literally skrev: I nyeste videobloggen (her) sitter hun ikke i sofaen, men setter seg på knærne på gulvet fremfor, og første minuttene blir det sånn klein filming/vinkel pga det. Litt spesielt. Hun har alltid elsket å sitte på gulvet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 9. mars 2016 #495 Del Skrevet 9. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. mars 2016 #496 Del Skrevet 9. mars 2016 Man trenger da ikke gjøre det vanskeligere enn dette.. Før 1 Nå 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 9. mars 2016 #497 Del Skrevet 9. mars 2016 Nå er jo gluteus maximus kroppens enkleste muskel å trene, så det er jo helt tydelig at noen har vært flink og trent knebøy, utfall og hip-thrust på stuegulvet særdeles effektivt i det siste. Trening er gratis, langt mer holdbart og billigere enn fettinjeksjoner på toppen av musklene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 10. mars 2016 #498 Del Skrevet 10. mars 2016 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Man trenger da ikke gjøre det vanskeligere enn dette.. Før 1 Nå 2 It's done! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 10. mars 2016 #499 Del Skrevet 10. mars 2016 Må bare si at jeg syns Sophie er vanvittig fin på håret fortiden!! Har fulgt hun i alle år og mener virkelig at hun aldri har hatt et hår som kler hun så godt som hun har nå. Håper ikke hun går tilbake til det lange håret, hun ser så bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 10. mars 2016 #500 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, Notatboka skrev: Må bare si at jeg syns Sophie er vanvittig fin på håret fortiden!! Har fulgt hun i alle år og mener virkelig at hun aldri har hatt et hår som kler hun så godt som hun har nå. Håper ikke hun går tilbake til det lange håret, hun ser så bra ut nå Helt enig!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå