Gå til innhold

Drikke foran barna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var på besøk hos et vennepar i går, og der serverte de vin. Og barna deres var til stede! Dette er absolutt ikke aktuelt for meg. Synes det er helt rystende at folk ikke kan drikke uten barna til stede. Jeg takket nei til vinen, men de drakk uansett.

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 3e6b9...f46

hahahaha!  Herregud noen av dere her i Norge gjør meg kvalm - moralpoliti på sitt beste.  Det er helt uproblematisk å ha et glass vin/ol ved middag eller besøk når barn er til stede.  Det faktisk viser barn hvordan det er å ha en normal holdning til alkohol. Du lurer hvorfor det er et alkohol problem her i Norge er du en del av problemet ts.  Barn som vokser opp med folk som deg blir binge drikkere når de begynner å drikke alkohol selv fordi ingen har forberedt de på dette.  

Anonymkode: 7c85a...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker du er helt hysterisk! det stor forskjell på å ta seg 1 eller 2 glass vin til maten kontra drikke seg full. Sistnevnte gjør man ikke foran barna. Altså det får være måte på hysteri...

Da jeg vokste opp var de vennene jeg hadde som hadde foreldre med hysterisk forhold til alkohol som alltid ble sørpefulle, sovnet i en grøft, turte ikke ringe hjem osv..  Greit å vise et måteholdig og naturlig forhold til alkohol til maten kanskje. 

Anonymkode: fedd6...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djises. Jeg har vokst opp med foreldre som har drukket øl og vin på helger osv. Aldri sett dem full i det hele tatt. Overlevde barndommen jeg ihvertfall og har et mye mer fornuftig forhold til alkohol enn mange 

Anonymkode: 10bd2...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avholds og har likevel et avslappet forhold til foreldre som drikker alkohol foran barna sine. Så lenge det ikke er fyll. 

Jeg har vokst opp med foreldre som nøt alkohol og har ikke tatt skade av det. Jeg drikker bare ikke alkohol, fordi jeg ikke liker smaken. 

Anonymkode: 65318...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...