Gå til innhold

hvilke farge skal jeg velge på badet???


majan

Anbefalte innlegg

vi lakket bare panelen på badet da vi flyttet inn, men den er blitt ganske så mørk på 5 år.

Så nå har jeg lyst til og male badet da, innrednigen er hvit. flisene på gulvet er kokksgrå, litt marmorerte med svart og litt hvitt

så hvilke farge skal jeg velge?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lys gråblå er fint til både grått og hvitt. Helt hvitt/grått blir muligens for trist for min smak, men mange liker sikkert det og. Eller man kan være dristig og gå for mørk rød? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

husk at du skal stå foran speilet med mårratryne, og da er det ikke særlig heldig med kalde farger (mener jeg å ha hørt)

antikkhvitt er jeg helt enig i.

rødt blir vanskelig nåe du skal sminke deg, for ekempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er en fin en som heter noe sånt som cafe late ( med fare for å skrive det feil...da jeg aldri har drukket sånt i hele mitt liv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitt og turkis eller "hellasblått"! Mitt drømmebad ihvertfall. Fresht og passe tidløst.

Bruk spesielle lyspærer for varmt lys så blir ikke morratrynet så trist selv om badet er i kjølige toner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt antikkhvit, siden du har sort/grå på gulv. Velger du noe som brekker mot gult vil ikke det bli like rent. Turkis er lekkert som detalj på håndklær osv, men et helt rom ville jeg blitt syk av i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også gått for hvitt, enten antikk eller hel-hvit. Så kan du heller friske opp med håndklær og matte i friske farger.

Turkis eller blått høres også fint ut, men jeg tror det er lettere å bli lei av slike farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...