Gå til innhold

11 åring som alltid skal være med på bleieskift av yngre søsken og jeg liker det ikke!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I barnehagen der mine barn går får ikke andre barn være inne på stellerommet når noen skifter bleie fordi barn også har rett på privatliv. 

Skjønner at det ikke er direkte relatert til spørsmålet til TS men det er relevant i forhold til flere ser ut til å mene at små barn ikke har rett på privatliv. 

Anonymkode: 97c2e...973

I barnehagen der barnet mitt går, må døren på stellerommet enten ha glass eller være helt åpent, som en beskyttelse for barnet.

Et lukket rom der bare ansatt kan være alene er verre en enn at andre barn ser barnet ditt. 

 

Og, på noen kjøpesenter der det er ammerom, er det også åpent stellerom, med opp til fire/fem «stellebrett» alle er i samme rom... fedre, mødre, andre barn, jeg har aldri tenkt på at dette er galt????

Jeg skjønner ikke hvordan mange av dere tenker?

Ja, det finnes overgripere over alt, i alle aldre, men dere er jo der og passer på barna deres? Jeg synes det er trist at så mange lever så sterkt med denne frykten, så sterkt at man blir redd for sine egne (ste) barn til og med. 

Og hva snakker dere om når dere sier folk ser rett inn?

Min lille baby, kan ingen se rett inn på på noen som helst slags måte. Ikke jeg heller. Man skal aldri «åpne» opp på små jenter for vaske de, de er selvrensende der nede. Hva er det dere driver med? 

Du som har jobbet med overgrep... jeg lurer veldig på hva du har jobbet som, siden du sitter her og skremmer livet av mange mødre? Du er i alle fall ikke en pedagog (håper jeg)

Vi må være beskyttende, vi skal ikke være naive, vi må passe på... men å leve i frykt? Det er ikke godt for noen. 

Jeg opplevde overgrep da jeg var liten, av nært familiemedlem... jeg kan allikevel ikke gå rundt å tro og være så redd for at alle er så grusomme som denne personen. Jeg er bekymret ja. Men å være så redd som mange her er, er ikke å ha et godt liv :( 

Anonymkode: a2fa7...5d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I barnehagen der barnet mitt går, må døren på stellerommet enten ha glass eller være helt åpent, som en beskyttelse for barnet.

Et lukket rom der bare ansatt kan være alene er verre en enn at andre barn ser barnet ditt. 

 

Og, på noen kjøpesenter der det er ammerom, er det også åpent stellerom, med opp til fire/fem «stellebrett» alle er i samme rom... fedre, mødre, andre barn, jeg har aldri tenkt på at dette er galt????

Jeg skjønner ikke hvordan mange av dere tenker?

Ja, det finnes overgripere over alt, i alle aldre, men dere er jo der og passer på barna deres? Jeg synes det er trist at så mange lever så sterkt med denne frykten, så sterkt at man blir redd for sine egne (ste) barn til og med. 

Og hva snakker dere om når dere sier folk ser rett inn?

Min lille baby, kan ingen se rett inn på på noen som helst slags måte. Ikke jeg heller. Man skal aldri «åpne» opp på små jenter for vaske de, de er selvrensende der nede. Hva er det dere driver med? 

Du som har jobbet med overgrep... jeg lurer veldig på hva du har jobbet som, siden du sitter her og skremmer livet av mange mødre? Du er i alle fall ikke en pedagog (håper jeg)

Vi må være beskyttende, vi skal ikke være naive, vi må passe på... men å leve i frykt? Det er ikke godt for noen. 

Jeg opplevde overgrep da jeg var liten, av nært familiemedlem... jeg kan allikevel ikke gå rundt å tro og være så redd for at alle er så grusomme som denne personen. Jeg er bekymret ja. Men å være så redd som mange her er, er ikke å ha et godt liv :( 

Anonymkode: a2fa7...5d4

Nå er det du som har drøye tanker her... Et underliv er selvfølgelig annerledes fra undersiden med sprikende bein, enn fremfra, hvor man kun ser en strek. Man åpner ikke opp noe!!! 

Anonymkode: 16f86...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det du som har drøye tanker her... Et underliv er selvfølgelig annerledes fra undersiden med sprikende bein, enn fremfra, hvor man kun ser en strek. Man åpner ikke opp noe!!! 

Anonymkode: 16f86...ac4

Ja, akkurat... nå var det jeg som hadde drøye tanker. Selvfølgelig. 

Jeg leser og svarer... dere (noen av dere) snakker som om en baby plutselig har en voksen kvinnes vagina i det de spriker med beina... dette er ikke normalt! 

Og jo, mange foreldre vet ikke at de ikke skal vaske mellom kjønnsleppene (var dette helt feil å si kanskje?) , og med det mener jeg ikke inni, men rundt på en baby. Så da «åpner» de vel opp? Eller hva ville du kalt det? Trukket til siden? Skilt? Du får lære meg opp, så jeg vet hvordan jeg skal ordlegge meg her inne. 

Anonymkode: a2fa7...5d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lesbiske søster på 11 skiftet på sin lillesøster, kanskje søstera mi var pedo i tillegg til lesbisk?🤔

...Eller kanskje ho bare ville hjelpe sine slitne foreldre, som hadde 100% jobber og fem unger........Næææ, sikkert bare pedo🙄

Anonymkode: 97704...f8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folkens. Vi aner ikke om dette er eller vil bli et problem eller ikke, så ikke hugg hodet av TS. Jeg skjønner absolutt at man blir litt skeptisk, og det er jo merkelig at en 11 år gammel gutt er så interessert i bleieskift. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan har det seg at han har mulighet til å være med på alle bleieskift?

Er han alltid hjemme og aldri opptatt med noe annet? Blir det kringkastet høyt i huset at nå skal lillesøster ha ny bleie?

Kan du ikke bare ta med deg jenta for deg selv og skifte på henne da? Skjønner ikke helt greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer vi på hvorfor barna ikke vil dusje sammen i garderobene på skolen....hjelp denne tråden var full av skremmende tanker. Mine løper nakne på stranden så lenge de vil selv, tydeligvis til offentlig forlystelse for alle 11 år gamle barn jeg virkelig ikke engang har tatt med i betraktningen de gangene jeg faktisk har tenkt litt på om det egentlig passer........

Hva er det for noe slags puritansk hysteri vi driver og adopterer om dagen, hvor kommer det fra?

Vi må snart bare slutte å seksualisere alt mulig, bleieskift liksom? er ikke rart alle blir fort kroppskrenket...dette blir sikkert en sunn voksen med et godt forhold til kroppen sin og et gledelig sexliv.....not

Anonymkode: 3d31e...560

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær nå bare gutten normal folkeskikk, hvis han ikke har tenkt å skifte bleien selv så får han heller ikke stå der og glo! Si det til han: hadde du likt at folk sto og glodde på deg mens du sitter og driter? Synes det er helt innafor å gi beskjed om slikt at man skal respektere andres kropper og privatliv, og ja babyer/småbarn har også rett på privatliv. Så enkelt er det, normal folkeskikk. Tipper han tar poenget da, noen må ha det inn med teskje!

 

Anonymkode: b011d...f20

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lær nå bare gutten normal folkeskikk, hvis han ikke har tenkt å skifte bleien selv så får han heller ikke stå der og glo! Si det til han: hadde du likt at folk sto og glodde på deg mens du sitter og driter? Synes det er helt innafor å gi beskjed om slikt at man skal respektere andres kropper og privatliv, og ja babyer/småbarn har også rett på privatliv. Så enkelt er det, normal folkeskikk. Tipper han tar poenget da, noen må ha det inn med teskje!

 

Anonymkode: b011d...f20

Gjør det til en vane, si at nå skal jeg og «Silje» på do, og ta med jenta og skift på badet. Ferdig. Gutten blir ikke med dere inn på do, da må han i så fall være tilbakestående!

Anonymkode: b011d...f20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du rett og slett ta deg sammen!

 

Anonymkode: e8507...282

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

TS: Men hva gjør 11-åringen under bleieskiftet da? Duller han og får baby til å le, eller står han bare og stirrer på underlivet hennes? 

Dét er jo to vidt forskjellige ting. Det første er søtt og koselig, det andre litt skremmende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Du er rett og slett syk i hodet ditt. Stakkars gutt. 

Anonymkode: 28272...809

Dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

TS: Men hva gjør 11-åringen under bleieskiftet da? Duller han og får baby til å le, eller står han bare og stirrer på underlivet hennes? 

Dét er jo to vidt forskjellige ting. Det første er søtt og koselig, det andre litt skremmende. 

Jeg lurer også på dette. Hvis det er sånn at hab alltid insisterer på å være med, og ofte bare står å stirrer, så skjønner jeg godt at TS reagerer. 

Anonymkode: 82397...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, August 10, 2019 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på dette. Hvis det er sånn at hab alltid insisterer på å være med, og ofte bare står å stirrer, så skjønner jeg godt at TS reagerer. 

Anonymkode: 82397...839

Men dette får vi tydeligvis aldri noe svar på her....    

Anonymkode: 606c3...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er DU som får dette til å høres feil ut, ikke gutten 

Jeg synes det er bra at gutten hjelper til!

Men det høres jo helt ut som du har en helt feil tankegang her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...