Gå til innhold

malagatur...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mamma i.b

hei alle her inne :P

jeg skal på ferie til malaga snart og skal ha med et barn på et år :babysmokk: for første gang.kan jeg få noen tips på hva jeg bør ha med..er så stresset og redd for å miste noe..please help me girls :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hva med å undersøke med reiseselskapet om de har gode tips angående reise med barn? (nå tenker jeg på spesielle ting som evt. medisin, beskyttelse mot evt. innsekt, osv) Ellers kan det være greit å ta med pledd/kosedyr (og leker) hjemmefra, med "egen lukt" på for trygghetens skyld. Salver, mat, bleier osv kan og være greit å ha med- iallefall nok til at man ikke trenger å fly rundt på supermarked de første dagene. En annen ting er å kjøpe en skikkelig god solkrem spesielt beregnet for barn her i Norge. For ikke å snakke om smokk, min pode bruker bare en type... de andre gir han brekninger! :babysmokk:

Angående klær, er det kanskje lurt å ikke ta med de aller dyreste og fineste.Lette, luftige klær, men husk at temperaturen kan falle kraftig på kveldstid.

Vet ikke om du ble nå klokere? :)

Lykke til og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og undersøk om det er mulig å leie vogner dit du skal... Men ta med pledd, myggnett osv. selv- for sikkerhetsskyld. Er det ikke vogner å leie, er det kanskje lurt å ikke ta med den nyeste og dyreste.. kjøp heller ei bruktvogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...