Gå til innhold

Kjønnsinkongruente barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Om dette barnet ikke egentlig er født i feil kropp, om det er den minste tvil, sliper h*n ikke gjennom alle undersøkelsene. Det er fryktelig strengt å få lov til å gjør noe som helst permanent i forhold til kjøgnnskorrigering. 

Som barn er selve «korrigeringen» gjerne å la barnet få bruke de klærne h*n vil, men det skjer ikke noe mer i forhold til hormoner og noe før senere. 

Jeg hadde kanskje og vært litt bekymra for barnet, men foreldre kan ikke tvinge gjennom noe da psykologer og alt er involvert i prosessen. Her er man 110% sikker på at det ikke vil være noe man angrer på før man utfører noe som helst permanent kjøgnnskorrigering. 

Anonymkode: 8c62a...3f0

Det var da stor tillit du hadde til slike formelle organer. 

Anonymkode: 1c743...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dette barnet ikke egentlig er født i feil kropp, om det er den minste tvil, sliper h*n ikke gjennom alle undersøkelsene. Det er fryktelig strengt å få lov til å gjør noe som helst permanent i forhold til kjøgnnskorrigering.

Kan hende du har rett i dette, men jeg frykter  ikke bare permanente endringer; hele denne prosessen er jo problemet her, jeg synes det virker litt usunt.

Anonymkode: 4e345...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å se hvor rare de kan bli hvis de får dyrket rarheten med støtte og inspirasjon fra andre voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med barnevernet og fortalt hva jeg hadde observert og hørt. Det du skal fortelle BV er at du vet om et barn som blir nektet å leke med visse leker og nektet kontakt med tidligere venner, og at barnet uttrykker at det savner lekene sine.

Uansett kjønn så må barn få leke med det de selv ønsker og med vennene sine.

Anonymkode: 0c9bd...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...