Gå til innhold

MENN, hvorfor er dere på Kvinneguiden?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg driter i hva «menn» som henger på kvinneguiden kaller meg. Gå å finn tilbake til manndommen, hvis du noen gang har hatt et snev av det i deg😉

Anonymkode: 42d82...a06

Du klager på at det finnes mannehatere her, så spyr du ut hat til uskyldige menn i en tråd du har dedikert til de? Voksent.

Anonymkode: 61e2c...caf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg så var det nok litt tilfeldig. Når man googler noe så kommer jo KG nesten alltid først opp. Så det gjorde at jeg begynte å lese litt her inne og det tok en stund før jeg laget meg en bruker.

Så hvorfor? 

Jo for jeg lærer faktisk ganske mye her inne. Selvsagt er det mye rart som skrives, men KG gir oss faktisk et innblikk i folks liv på godt og vondt. Forhåpentligvis kan jeg kanskje også bidra enkelte tråder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er 2019, og likestilling burde gå begge veier.

Anonymkode: 5152f...1c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er navnet diskriminerende, burde vært et kjønnsnøytralt navn! Kjekt med begge kjønn😊

Dame

Anonymkode: c2b7d...e45

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at det er både kvinner og menn (!) her!! 

Synes det hadde vært kjedelig med bare kvinner. Det synes jeg ofte IRL også. 

Får litt varierte synspunkter og meninger. Også tror jeg at jeg må være halvveis mann i hodet mitt, jeg er ofte veldig lik menn i tankegangen. 😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melis123

Syns det er fint at det også er menn her. Flott å få mannens synspunkt på ting og tang også. Forumet heter Kvinneguiden, men kunne like gjerne hett livsguiden eller noe annet rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn som er her inne er jo faktisk oppegående menn som har noe å bidra med i diskusjoner. Derfor er det jo bra at de er her. Det finnes jo også en haug med tråder adressert til menn, angående dating og samlivsproblemer og sånt. Hvem skulle svart på dem hvis det ikke var menn her?

For å være ærlig synes jeg også de mindre hyggelige, kvinnefiendtlige mennene her inne er interessante å følge med på også. Det er en gruppe menn jeg sjelden snakker med til vanlig, og på et forum som dette (som ikke bare er fylt med likesinnede) synes jeg diskusjonen blir mer interessant å lese, da det ikke bare blir en eviglang tråd om hvor jævlig kvinner er, men heller en ordentlig diskusjon med synspunkter fra flere sider. 

Så ja, jeg liker menn og deres deltakelse, til tross for at forumet heter kvinneguiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte innom her for å få meg en god latter, er så mange rare og gale folk her inne. Tror mye av det som skrives her er bare tull. Så liker jeg å komme med råd, og selvsagt plage dere litt siden så mange her hater menn virker det som :)

Anonymkode: 73b04...a16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, damer henger på mannsdominerte forum og, der mesteparten er menn, ser ikke at menn klager på damene for den grunn.

Dessuten er navnet "kvinneguiden" veldig sexistisk! Tenk at vi lever i 2019 og at dere har eget forum kun for kvinner? Hvorfor får ikke menn lov til å være her? Hvis vi skal følge dette forumet som en guide for hvordan kvinner er ville nesten alle vært helt gale!

Dette burde vært et kjønnsnøytralt forum!

Anonymkode: 73b04...a16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klager på at det finnes mannehatere her, så spyr du ut hat til uskyldige menn i en tråd du har dedikert til de? Voksent.

Anonymkode: 61e2c...caf

Kan du i det minste være mann nok til å få med deg at jeg ikke er trådstarter?

Anonymkode: 42d82...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For underholdning av å se på alle kvinnene som er så høye på seg selv. Ser jo sjelden slik i virkeligheten. Enten fordi de ikke tør, eller fordi de kun finnes her. En type skryt av seg selv jeg lærte man ikke skulle gjøre av ren folkeskikk allerede på barneskolen.

Anonymkode: bdbf2...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bloody
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvor er «manndommen» deres? Det sier jo litt om dere som menn å henge på kvinneguiden. Fysj, så jævlig turn off🤮

Anonymkode: 42d82...a06

ånei! så jævla lei meg jeg blir, du skjønner, jeg kom hit for å turn DU on!

🤦‍♂️

Endret av bloody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i hva «menn» som henger på kvinneguiden kaller meg. Gå å finn tilbake til manndommen, hvis du noen gang har hatt et snev av det i deg😉

Anonymkode: 42d82...a06

Så kan jo du samtidig pelle deg ut av manntallet. Husj husj, gå og finn tilbake kvinneligheten din nå😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet jeg aller mest ønsker svar på, av menn, i 2019?!?!

Anonymkode: d3ab9...459

Tror neppe det er kjønnsbestemt hvem som kan guide kvinner. Er det også kun turister som kan være turistguide?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forstå kvinnens indre sjelsliv bedre. En slags selvpålagt kompetanseheving. 

Anonymkode: 00bc3...ae3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit oppsett på forumet, noe norske forum mangler sterkt. Det mangler dog en mørk-modus her... kritthvite sider som dette er veldig dårlig for synet. 

Det er også ganske varierte temaer her, men mangler jo dyp filosofisk debatt, for ikke å snakke om tekniske temaer, som bil, data, instrumenter.....

Men det er jo greit her.

Anonymkode: 2c76e...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i om de kaller det kvinneforum. Jeg henger da ikke på bryllupforumet.

Jeg er her for å trolle. For å ha det gøy. Fordi jeg innimellom kjeder meg. Fordi dette er det største forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og VGD er kun for VG-ansatte? Hvem er da diskusjon.no for? 

Anonymkode: 61e2c...caf

Kverrulanter hele gjengen

Anonymkode: 519d6...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...