Gå til innhold

Han har et barn han ikke tar ansvar for


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er delt, veldig delt - på den ene siden er det ikke slik at noen kan tvinges til å være en tilstedeværende forelder om man ikke selv vil være det. Siden han ønsket abort og mor valgte få barnet er det forståelig at han ikke har kontakt med barnet, jeg forutsetter at han betaler bidrag og at han er oppgitt som far slik at barnet en dag selv kan velge om det vil ta kontakt osv. På den andre siden ser jeg at det for det første barnet da blir veldig sårt om det kjenner til sannheten / når det får vite sannheten - at far ikke ønsket ha noe med det å gjøre osv osv, men igjen over til faktum at det var mors valg osv osv.. 

Når det gjelder deg og han, du må respektere hans valg og ønsker. Kan du ikke det er det ikke verdt å bygge et liv sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ett veldig sårt tema for han og vi kan ikke prate så mye om det.

Anonymkode: a2c2c...158

Dette hadde vært et hvorfor-spørsmål jeg hadde ønsket svar på før jeg hadde konkludert med noe som helst. Er det sårt fordi at han kjenner selv på sin egen ansvarsfraskrivelse eller er det sårt for ham å vite at han har en datter til der ute som han ikke kjenner (og ikke aner hvordan han evt skulle løst denne situasjonen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er en dårlig far er også råttent gjort mot barna. Jeg hadde blitt forbanna om min far ikke hadde tatt ansvar for min søster!

Anonymkode: 71b1b...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var jo sammen med han....

Anonymkode: 05417...ca8

Ja, var gift i ti år vi. Den personen man gifter seg med er ikke den man skiller seg fra er det noe som heter. Han hadde ikke barn da vi ble gift. Så hva er poenget ditt egentlig? Du har kanskje en krystallkule du kan forutse fremtiden med? Så tar du valg utifra det? Det har nemlig ikke jeg skjønner du. 

 

Anonymkode: b1d49...205

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor syns han at det er sårt å snakke om? 

Han vet vel at han er og forblir en pikk. 

Anonymkode: f42b5...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...