AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #21 Skrevet 7. august 2019 Har kun flydd på SAS, i et av de flyene som ble pusset opp for noen år siden. Synes det var en god opplevelse. Vi bestilte bil til å hente oss istedet for å vente på taxi/ shuttlebusser i Newark. Anonymkode: d2079...0bd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #22 Skrevet 7. august 2019 Det jeg tenker på som viktigst, er streikefare. På grunn av at jeg har vært uheldig mange ganger med dette når jeg skulle reise. Spørs jo litt når dere drar. Men jeg drar fast hvert år til et arrangement i utlandet der det er kronglete å komme seg med fly fra byen min, alltid slutten av april/tidlig mai. Og nå er jeg så LEI av at det streikes så mye med SAS. Sitte på nåler og se på kansellerte avganger på nettet. Er det ikke pilotene, så er det bakkemannskapet, eller andre som streiker. I år har det vært SAS, da er det kanskje Norwegian sin tur å streike neste år? Eller overlever SAS to streikeår på rad? Slikt tenker jeg på når jeg skal velge flyselskap. Anonymkode: 86958...392 1
isw Skrevet 7. august 2019 #23 Skrevet 7. august 2019 Hvis du skal fly økonomiklasse: Velg SAS Hvis du skal fly Premium Economy: Velg Norwegian. Jeg vil påstå at Norwegian sitt premiumkonsept er bedre enn SAS Plus. Der har du 46 tommer beinplass framfor 38 hos SAS. Ellers enig i at SAS har bedre hjelp ved forsinkelser enn Norwegian. Et annet moment er at Norwegian flyr til JFK i stedet for Newark og det er noe mer sentralt, og lavere reisekostnader til byen.
Anonym_30 Skrevet 7. august 2019 #24 Skrevet 7. august 2019 10 timer siden, Christiane_W skrev: Go Light er vel kun tilgjengelig på flighter innenfor Europa? Nei, kan også kjøpes til New York.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #25 Skrevet 7. august 2019 Tusen takk for hjelp, dere! Regnet med at jeg ville finne noen som var mer reisevante enn meg selv her😊 Jeg ser noen av dere sier det kommer an på om vi reiser økonomi, og det vi har sett på er de billigste billettene Norwegian og SAS har som inkluderer innsjekket bagasje, altså LowFare+ og Go smart. I disse kategoriene er prisene per i dag helt like. Flere av dere nevner også at de lander på hver sin flyplass. Er det stor forskjell i reisetid og pris fra hver av dem og til byen? Anonymkode: f3768...92f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #26 Skrevet 7. august 2019 Jeg har kun flydd med British Airways og Virgin Atlantic til New York, men vi fikk en Dreamliner på vei hjem fra Nice for to år siden. Det var et behagelig fly! Vi storkoste oss! Ville definitivt valgt Norwegian til New York Anonymkode: 93e22...e13
GjestSiden2006 Skrevet 7. august 2019 #27 Skrevet 7. august 2019 Vi reiser om noen måneder med SAS premium economi. SAS lounge, ekstra baggasje, fast track, gleder meg. Vi har med to små barn, og vil ikke bli stuck pga. drama med Norwegian. Vi får alt gratis, betaler bare for skatt til USA og visum slik jeg forstod det fra mannen min. Han flyr så mye at vi får gullkort og gratisturer en gang i året. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #28 Skrevet 7. august 2019 Jeg har brukt begge deler mange ganger til NY/usa generelt, Liker DY sin dreamliner, men surt om det blir kluss med forsinkelser. Pleier å ta den ut fra OSL, men SAS/andre på retur pga om det oppstår problemer i USA kan det blir lang ventetid. Aldri opplevd noen kriser her selv. Øko setene på dreamlineren er veldig gode faktisk, men foretrekker premium pga plassen. På sas velger jeg alltid plus eller business. Er du helt uerfaren ville jeg nok satset på SAS. Anonymkode: e81d0...eea 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #29 Skrevet 7. august 2019 12 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Vi reiser om noen måneder med SAS premium economi. SAS lounge, ekstra baggasje, fast track, gleder meg. Vi har med to små barn, og vil ikke bli stuck pga. drama med Norwegian. Vi får alt gratis, betaler bare for skatt til USA og visum slik jeg forstod det fra mannen min. Han flyr så mye at vi får gullkort og gratisturer en gang i året. Høres ut som du ikke har så greie på hva som skjer 🙂 Anonymkode: e81d0...eea
GjestSiden2006 Skrevet 7. august 2019 #30 Skrevet 7. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres ut som du ikke har så greie på hva som skjer 🙂 Anonymkode: e81d0...eea Stemmer når det kommer ned til små detaljer. Har ikke bestilt hotellrom ennå en gang 🛁
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #31 Skrevet 7. august 2019 21 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Vi får alt gratis, betaler bare for skatt til USA og visum slik jeg forstod det fra mannen min. Han flyr så mye at vi får gullkort og gratisturer en gang i året. Betalt av arbeidsgiver? Da skal han skatte av privatreisen. Altså ikke gratis. Anonymkode: 1f546...ae5
GjestSiden2006 Skrevet 7. august 2019 #32 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betalt av arbeidsgiver? Da skal han skatte av privatreisen. Altså ikke gratis. Anonymkode: 1f546...ae5 Stemmer, gratis i forhold til hva dette egentlig koster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå