AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Ikke ute etter å dømme noen altså. Jeg var utro pga null sex i flere år. Jeg gjorde det slutt etterpå, hadde ikke barn sammen. Anonymkode: bb6db...9c7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Jeg gjorde det også pga null følelser og null sex, gjorde det slutt dagen etter. Ingen dårlig samvittighet. Anonymkode: d58e6...191 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det også pga null følelser og null sex, gjorde det slutt dagen etter. Ingen dårlig samvittighet. Anonymkode: d58e6...191 Hvor lenge var dere sammen, hadde dere barn Anonymkode: bb6db...9c7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Avstand og magisk drømmeaktig opplevelse. Var som om jeg drømte når det skjedde og er som å tenke tilbake på en fjern drøm når jeg tenker tilbake på det. Anonymkode: 10fb8...43a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Alltid vært utro. Jeg legger ikke så mye i det, jeg vet jo hvem jeg er glad i og vil være sammen med. Jeg har aldri vært regelemessig utro over tid, kun vært utro nå og da, for eksempel da jeg traff en eks på ferie o.l Anonymkode: e0b2d...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alltid vært utro. Jeg legger ikke så mye i det, jeg vet jo hvem jeg er glad i og vil være sammen med. Jeg har aldri vært regelemessig utro over tid, kun vært utro nå og da, for eksempel da jeg traff en eks på ferie o.l Anonymkode: e0b2d...4f1 Hvorfor er du i forhold da? Anonymkode: 3b5f3...9bc 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #7 Skrevet 6. august 2019 Har aldri vært utro, men har vært den "andre kvinnen" Rett og slett bare fordi jeg kunne. Vi møttes ikke så ofte, og det ble mer klining og klåing en sex. Han var ikke min type i det heltatt, men bare å vite at hans samboer skrøt av deres forhold, skrev ting som "3 år med verdens beste" "elsker denne kjekkasen" "han er bare min" osv på insta og face samtidig som han gikk bak hennes rygg med meg var priceless. Koste meg skikkelig når sånne innlegg fra henne kom opp i freeden min. Hun fant utav det da, og vi har nå kuttet all kontakt. Er ikke like spennende eller gøy når hun vet om det. Lurer på om hun vet at han avsluttet sitt forje forhold, og startet forholdet med henne, ved å være utro med meg 🤔 Anonymkode: 9b72d...187 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært utro, men har vært den "andre kvinnen" Rett og slett bare fordi jeg kunne. Vi møttes ikke så ofte, og det ble mer klining og klåing en sex. Han var ikke min type i det heltatt, men bare å vite at hans samboer skrøt av deres forhold, skrev ting som "3 år med verdens beste" "elsker denne kjekkasen" "han er bare min" osv på insta og face samtidig som han gikk bak hennes rygg med meg var priceless. Koste meg skikkelig når sånne innlegg fra henne kom opp i freeden min. Hun fant utav det da, og vi har nå kuttet all kontakt. Er ikke like spennende eller gøy når hun vet om det. Lurer på om hun vet at han avsluttet sitt forje forhold, og startet forholdet med henne, ved å være utro med meg 🤔 Anonymkode: 9b72d...187 Her skrytet konen på facebook av at nå hadde de 16 års bryllupsdag med verdens beste mann. Lite visste hun om at mannen hennes hadde vært utro de 5 siste månedene,flere dager i uken. Anonymkode: 5920a...b66 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 Vet ikke om jeg skal plassere det i utro-katagorien, men jeg endte opp i sengen til en venn jeg var blitt forelsket i. Vi koste på hverandre og holdt rundt hverandre leeeenge og det var fantastisk godt. Ikke sex. Jeg har fortsatt blandede følelser. På en måte har jeg ikke dårlig samvittighet - for den opplevelsen var det jeg trengte for å komme meg ut av et forhold jeg var ulykkelig i. Det var svært lite intimitet. Lite forståelse og respekt. Jeg kunne gråte hver kveld. Jeg prøvde og prøvde å føre forholdet på rett spor mens han dret i det og oppførte seg som en egoist. Jeg ble fordi jeg hadde så liten selvverdi. Opplevelsen med den andre mannen fikk meg til å endre syn på ...alt. Vi er nå kjærester og jeg har aldri hatt det så bra i hele mitt liv. Jeg har tidvis dårlig samvittighet fordi jeg vet jeg såret eksen min. Samtidig prøver jeg å minne meg på at han såret meg om og om igjen i flere år. Det rettferdiggjør ingenting - men det hindrer meg fra å mentalt gjøre noe fantastisk bra (mitt nye forhold) om til noe vondt. Anonymkode: b225b...23d 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 Jeg syns bare det er trist når kona/samboeren går rundt og tror hun har verdens beste mann. Fatter ikke hvordan det kan gi dere andre glede? Jeg har dessverre vært «den andre kvinnen» i en kort periode, da jeg hadde sterke følelser for fyren (noe som ikke er noen unnskyldning i det hele tatt) og i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av ham som menneske. Men jeg brøt tvert med ham på grunnlag av hvor sinnssykt kynisk han gikk bak ryggen til sin kone, og jeg mistet virkelig all respekt for ham da han stadig la ut vakre glansbilder av dem som par på sosiale medier, hvor hun smiler og ser oppriktig lykkelig ut. Hun har også slike bilder på sin profil, og hun tror jo faktisk glansbildet er sant. Jeg håper hun aldri finner ut hva slags drittsekk hun egentlig er gift med, samtidig som hun egentlig fortjener å vite det. Men den sannheten kan hun dessverre ikke få fra meg uten at det virker «hevnmotivert», så jeg har bare valgt å holde meg langt unna. Nei, det der var virkelig ikke noe for meg, og det vil jeg aldri være med på igjen. Alle kan gå på en smell og forelske seg i feil person, men da bør man vel helst gjøre ting i riktig rekkefølge. Noen er utro fordi de trenger et spark bak for å komme seg ut av et dårlig forhold, og det kan jeg også til dels skjønne. Men folk som er utro kun fordi de vil ha i pose og sekk har jeg innsett at jeg har null forståelse for. Anonymkode: 7ecde...fb8 15
wintergirl Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns bare det er trist når kona/samboeren går rundt og tror hun har verdens beste mann. Fatter ikke hvordan det kan gi dere andre glede? Jeg har dessverre vært «den andre kvinnen» i en kort periode, da jeg hadde sterke følelser for fyren (noe som ikke er noen unnskyldning i det hele tatt) og i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av ham som menneske. Men jeg brøt tvert med ham på grunnlag av hvor sinnssykt kynisk han gikk bak ryggen til sin kone, og jeg mistet virkelig all respekt for ham da han stadig la ut vakre glansbilder av dem som par på sosiale medier, hvor hun smiler og ser oppriktig lykkelig ut. Hun har også slike bilder på sin profil, og hun tror jo faktisk glansbildet er sant. Jeg håper hun aldri finner ut hva slags drittsekk hun egentlig er gift med, samtidig som hun egentlig fortjener å vite det. Men den sannheten kan hun dessverre ikke få fra meg uten at det virker «hevnmotivert», så jeg har bare valgt å holde meg langt unna. Nei, det der var virkelig ikke noe for meg, og det vil jeg aldri være med på igjen. Alle kan gå på en smell og forelske seg i feil person, men da bør man vel helst gjøre ting i riktig rekkefølge. Noen er utro fordi de trenger et spark bak for å komme seg ut av et dårlig forhold, og det kan jeg også til dels skjønne. Men folk som er utro kun fordi de vil ha i pose og sekk har jeg innsett at jeg har null forståelse for. Anonymkode: 7ecde...fb8 Akkurat! Fint at du i det minste har empati selv om du var med på det. En ting er hva vi gjør, noe annet er hva vi gjør ut av det, eller lærer. Å kapre en utro mann er vel ikke akkurat mye å skryte av. Endret 6. august 2019 av ninab82 ryddet for brukerdebatt 11
Lalibita Skrevet 6. august 2019 #12 Skrevet 6. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært utro, men har vært den "andre kvinnen" Rett og slett bare fordi jeg kunne. Vi møttes ikke så ofte, og det ble mer klining og klåing en sex. Han var ikke min type i det heltatt, men bare å vite at hans samboer skrøt av deres forhold, skrev ting som "3 år med verdens beste" "elsker denne kjekkasen" "han er bare min" osv på insta og face samtidig som han gikk bak hennes rygg med meg var priceless. Koste meg skikkelig når sånne innlegg fra henne kom opp i freeden min. Hun fant utav det da, og vi har nå kuttet all kontakt. Er ikke like spennende eller gøy når hun vet om det. Lurer på om hun vet at han avsluttet sitt forje forhold, og startet forholdet med henne, ved å være utro med meg 🤔 Anonymkode: 9b72d...187 Usssj. Ts sa h*n ikke er ute etter å dømme noen, men jeg er ikke ts og JEG dømmer deg. Dette sier så sykt mye om deg som person, og jeg håper du nyter livet med å være «den andre» ☺️☺️☺️ 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #13 Skrevet 6. august 2019 29 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke om jeg skal plassere det i utro-katagorien, men jeg endte opp i sengen til en venn jeg var blitt forelsket i. Vi koste på hverandre og holdt rundt hverandre leeeenge og det var fantastisk godt. Ikke sex. Jeg har fortsatt blandede følelser. På en måte har jeg ikke dårlig samvittighet - for den opplevelsen var det jeg trengte for å komme meg ut av et forhold jeg var ulykkelig i. Det var svært lite intimitet. Lite forståelse og respekt. Jeg kunne gråte hver kveld. Jeg prøvde og prøvde å føre forholdet på rett spor mens han dret i det og oppførte seg som en egoist. Jeg ble fordi jeg hadde så liten selvverdi. Opplevelsen med den andre mannen fikk meg til å endre syn på ...alt. Vi er nå kjærester og jeg har aldri hatt det så bra i hele mitt liv. Jeg har tidvis dårlig samvittighet fordi jeg vet jeg såret eksen min. Samtidig prøver jeg å minne meg på at han såret meg om og om igjen i flere år. Det rettferdiggjør ingenting - men det hindrer meg fra å mentalt gjøre noe fantastisk bra (mitt nye forhold) om til noe vondt. Anonymkode: b225b...23d Forstår deg godt jeg, har vært i et likt forhold og det dreper jo en innenifra, samtidig som man gradvis mister selvverdet og tror man ikke fortjener bedre enn å bli ignorert og gråte seg i søvn. Gikk også på en smell etter å ha levd sånn i flere år, og det hjalp meg også ut av forholdet da jeg innså at dette forholdet er skadelig og unormalt, og det finnes menn som ikke er kalde som is. Anonymkode: 86bfb...4d9 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #14 Skrevet 6. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg godt jeg, har vært i et likt forhold og det dreper jo en innenifra, samtidig som man gradvis mister selvverdet og tror man ikke fortjener bedre enn å bli ignorert og gråte seg i søvn. Gikk også på en smell etter å ha levd sånn i flere år, og det hjalp meg også ut av forholdet da jeg innså at dette forholdet er skadelig og unormalt, og det finnes menn som ikke er kalde som is. Anonymkode: 86bfb...4d9 Takk for forståelsen. Jeg angrer ikke på det som skjedde - samtidig fikk jeg meg en kraftig lærepenge. Nå vet jeg hva som er et sundt og normalt og godt forhold, og hva som absolutt ikke er det. Det er den lærepengen jeg kommer til å ta med meg videre i livet, og som gjør at jeg VET at jeg kommer aldri til å være utro igjen så lenge jeg lever. Ikke i nærheten. Tenker ofte på at det er snodig hvordan jeg ble "fanget" i en dynamikk som gradvis brøt meg ned. Den dag i dag kan jeg ikke fatte hvor mye jeg godtok og gikk med på. At jeg var/ble så svak? OM det skulle skje igjen - at jeg blir ulykkelig/forholdet ikke er bra for meg - så vil jeg ihvertfall se det tydeligere, og avslutte det. Det er ikke noe galt med meg og jeg er verdig å bli elsket og behandlet godt. Anonymkode: b225b...23d 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #15 Skrevet 6. august 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns bare det er trist når kona/samboeren går rundt og tror hun har verdens beste mann. Fatter ikke hvordan det kan gi dere andre glede? Jeg har dessverre vært «den andre kvinnen» i en kort periode, da jeg hadde sterke følelser for fyren (noe som ikke er noen unnskyldning i det hele tatt) og i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av ham som menneske. Men jeg brøt tvert med ham på grunnlag av hvor sinnssykt kynisk han gikk bak ryggen til sin kone, og jeg mistet virkelig all respekt for ham da han stadig la ut vakre glansbilder av dem som par på sosiale medier, hvor hun smiler og ser oppriktig lykkelig ut. Hun har også slike bilder på sin profil, og hun tror jo faktisk glansbildet er sant. Jeg håper hun aldri finner ut hva slags drittsekk hun egentlig er gift med, samtidig som hun egentlig fortjener å vite det. Men den sannheten kan hun dessverre ikke få fra meg uten at det virker «hevnmotivert», så jeg har bare valgt å holde meg langt unna. Nei, det der var virkelig ikke noe for meg, og det vil jeg aldri være med på igjen. Alle kan gå på en smell og forelske seg i feil person, men da bør man vel helst gjøre ting i riktig rekkefølge. Noen er utro fordi de trenger et spark bak for å komme seg ut av et dårlig forhold, og det kan jeg også til dels skjønne. Men folk som er utro kun fordi de vil ha i pose og sekk har jeg innsett at jeg har null forståelse for. Anonymkode: 7ecde...fb8 Du kan sende anonymt brev om at mannen er utro,det gjorde jeg. Konen bør få vite hvilken utro drittsekk hun er gift med,så kan hun selv ta ett valg om hun forsatt vil leve med han eller ikke. Anonymkode: 5920a...b66
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #16 Skrevet 6. august 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns bare det er trist når kona/samboeren går rundt og tror hun har verdens beste mann. Fatter ikke hvordan det kan gi dere andre glede? Jeg har dessverre vært «den andre kvinnen» i en kort periode, da jeg hadde sterke følelser for fyren (noe som ikke er noen unnskyldning i det hele tatt) og i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av ham som menneske. Men jeg brøt tvert med ham på grunnlag av hvor sinnssykt kynisk han gikk bak ryggen til sin kone, og jeg mistet virkelig all respekt for ham da han stadig la ut vakre glansbilder av dem som par på sosiale medier, hvor hun smiler og ser oppriktig lykkelig ut. Hun har også slike bilder på sin profil, og hun tror jo faktisk glansbildet er sant. Jeg håper hun aldri finner ut hva slags drittsekk hun egentlig er gift med, samtidig som hun egentlig fortjener å vite det. Men den sannheten kan hun dessverre ikke få fra meg uten at det virker «hevnmotivert», så jeg har bare valgt å holde meg langt unna. Nei, det der var virkelig ikke noe for meg, og det vil jeg aldri være med på igjen. Alle kan gå på en smell og forelske seg i feil person, men da bør man vel helst gjøre ting i riktig rekkefølge. Noen er utro fordi de trenger et spark bak for å komme seg ut av et dårlig forhold, og det kan jeg også til dels skjønne. Men folk som er utro kun fordi de vil ha i pose og sekk har jeg innsett at jeg har null forståelse for. Anonymkode: 7ecde...fb8 Er da ingen som har sagt at vi gleder oss over at konen er naiv,det er jo rett og slett bare trist. Anonymkode: 5920a...b66
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #17 Skrevet 6. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sende anonymt brev om at mannen er utro,det gjorde jeg. Konen bør få vite hvilken utro drittsekk hun er gift med,så kan hun selv ta ett valg om hun forsatt vil leve med han eller ikke. Anonymkode: 5920a...b66 Blir dessverre ikke særlig anonymt da han umiddelbart vil forstå hvem som har sendt det. Og han vil antageligvis «downplaye» hele greia og kjøre på med sjarm og krokodilletårer, og så blir jeg vel fort «hun gærne som prøvde å ødelegge». Anonymkode: 7ecde...fb8 2
exictence Skrevet 6. august 2019 #18 Skrevet 6. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var utro pga null sex i flere år. Jeg gjorde det slutt etterpå, hadde ikke barn sammen. Anonymkode: bb6db...9c7 Dårlig gjort, og forstår ikke at du ikke hadde dårlig samvittighet av å gå bak ryggen. Du kunne og burde gjort det slutt f ø r s t. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #19 Skrevet 6. august 2019 Eksen var utro pga mangel på sex. Han unnskyldte, men hadde ikke dårlig samvittighet i noen særlig grad. Kan ikke si jeg klandret han så mye heller. Vi gikk hver til vårt uten så mye mer om og men. Anonymkode: b17dc...1f5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #20 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir dessverre ikke særlig anonymt da han umiddelbart vil forstå hvem som har sendt det. Og han vil antageligvis «downplaye» hele greia og kjøre på med sjarm og krokodilletårer, og så blir jeg vel fort «hun gærne som prøvde å ødelegge». Anonymkode: 7ecde...fb8 Samme trodde jeg men menn er dumme! Når jeg nektet for at det var meg så trodde han meg;så rett etter han var kastet ut så var det meg han kom til for trøst. Anonymkode: 5920a...b66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå