Halle-Palle Skrevet 19. mars 2020 #321 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg skummer gjennom programmet, halvparten av de som er med har jeg null forhold til og aner ikke hva de gjør. Men Linnea må da ha like mye skjermtid alene som de andre har tilsammen? Hun er vel med i alle program, mens cbe og abd knapt er innom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husjhusj Skrevet 20. mars 2020 #322 Del Skrevet 20. mars 2020 På 19.3.2020 den 16.32, Halle-Palle skrev: Jeg skummer gjennom programmet, halvparten av de som er med har jeg null forhold til og aner ikke hva de gjør. Men Linnea må da ha like mye skjermtid alene som de andre har tilsammen? Hun er vel med i alle program, mens cbe og abd knapt er innom. Vil heller se mer av Linnea enn mange av de andre! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. mars 2020 #323 Del Skrevet 20. mars 2020 På 19.3.2020 den 16.32, Halle-Palle skrev: cbe og abd knapt er innom Og takk for det 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 12. juni 2020 #324 Del Skrevet 12. juni 2020 Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. juni 2020 #325 Del Skrevet 12. juni 2020 49 minutter siden, Avokadonøtta skrev: Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg? Linnea var vel den som var verdt å se. Hun nye har jeg aldri hørt om. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. juni 2020 #326 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) «Hun nye» aka MN var jeg innom for noen år siden en kveld jeg skrollet gjennom Instagram, og fikk sjokk. Det var den verste eksponeringen av barn jeg har sett hva gjaldt omfang, og det sier ikke lite. Innholdet var stort sett ekstremt fasadepreget. Synd TV2 ikke er seg sitt ansvar bevisst. Skuffende. På grunn av bidraget til eksponering har jeg boikottet programmet i mange år. tilføyelse: var innom for å sjekke om hukommelsen spilte meg et puss. Det gjorde den ikke. Hadde glemt at også mannen hennes har tilsvarende Instagram og som ikke det var nok har også familien egen separat instagramkonto. Verden er gal. Endret 12. juni 2020 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. juni 2020 #327 Del Skrevet 12. juni 2020 2 timer siden, Avokadonøtta skrev: Har dere sett den nye casten? Hva synes dere? Er så skuffet over at Linnea ikke er med videre 🥺 Og hun nye (gravide) aner jeg ikke hvem er, noen som oppdatere meg? Er ikke imponert over den nye casten. Jeg følgte med pga Linnea. Tviler på at jeg blir å følge noe særlig på sesong 12. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 12. juni 2020 #328 Del Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, MaleficentAurora skrev: Er ikke imponert over den nye casten. Jeg følgte med pga Linnea. Tviler på at jeg blir å følge noe særlig på sesong 12. Samme her! Pleide å spole over noen av profilene tidligere, men nå er det jo egentlig ingen igjen å se på. CBE er jo gøy fordi det er skikkelig pute-tv, men får se om jeg gidder 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 12. juni 2020 #329 Del Skrevet 12. juni 2020 På tide å endre navnet på konseptet mener jeg. Flere av disse som har kommet inn det siste året blogger ikke engang. De er influencere ikke bloggere 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. juni 2020 #330 Del Skrevet 12. juni 2020 Og Anne Brith ‘har gitt seg’😂en grei måte å omskrive historien på 🙄 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. juni 2020 #331 Del Skrevet 12. juni 2020 52 minutter siden, Avokadonøtta skrev: Samme her! Pleide å spole over noen av profilene tidligere, men nå er det jo egentlig ingen igjen å se på. CBE er jo gøy fordi det er skikkelig pute-tv, men får se om jeg gidder 😂 Enig.. Om jeg skulle ha følgt med så blir det nok pga CBE slik at jeg kan forholde meg til riktige informasjon og fakta når jeg skal kommenterte i CBE tråden. Ellers så finner jeg ikke henne interessant nok til å være på tv'skjermen. 33 minutter siden, Halle-Palle skrev: Og Anne Brith ‘har gitt seg’😂en grei måte å omskrive historien på 🙄 Lo godt selv når jeg leste den biten😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. juni 2020 #332 Del Skrevet 12. juni 2020 https://www.tv2.no/underholdning/11492468/ Så tv2 satser stort på barneeksponering x3 og en stykk vulgær sexolog? Eneste verdt å følge med på er Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 13. juni 2020 #333 Del Skrevet 13. juni 2020 17 timer siden, Lin11 skrev: https://www.tv2.no/underholdning/11492468/ Så tv2 satser stort på barneeksponering x3 og en stykk vulgær sexolog? Eneste verdt å følge med på er Emma. Tv2 burde bytte navn på konseptet. Når de tar med 2 influensere som ikke har blogg så blir det helt feil i mine øynet, da er det faktisk på tide og endre navnet. 《Norges Influensere》eller noe sånt skulle de heller har skiftet over til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 14. juni 2020 #334 Del Skrevet 14. juni 2020 På 13.6.2020 den 11.48, MaleficentAurora skrev: Tv2 burde bytte navn på konseptet. Når de tar med 2 influensere som ikke har blogg så blir det helt feil i mine øynet, da er det faktisk på tide og endre navnet. 《Norges Influensere》eller noe sånt skulle de heller har skiftet over til. Enig!! Men gleder meg til å se sesongen, spesielt Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. juni 2020 #335 Del Skrevet 15. juni 2020 CBE er kun med fordi det gir henne klikk på bloggen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. juni 2020 #336 Del Skrevet 15. juni 2020 1 time siden, Maydis8 skrev: CBE er kun med fordi det gir henne klikk på bloggen. Det ble ikke klikk siste sesongene, økte ikke følgermassen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 16. juni 2020 #337 Del Skrevet 16. juni 2020 Eneste positive der er Emma. MN må være den beste «Amerikanske» glansede mamma-influenceren i dette landet. Så sukkersøt at det nesten klistrer seg til instaskjermen. Eksponeringen er over styr, er Ca kun det og reklame hun legger ut.. Tv2 har tapt seg og burde kutte ut hele programmet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. juli 2020 #338 Del Skrevet 8. juli 2020 Elendig program ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. juli 2020 #339 Del Skrevet 9. juli 2020 På 16.6.2020 den 22.59, Inga-pinga skrev: Eneste positive der er Emma. MN må være den beste «Amerikanske» glansede mamma-influenceren i dette landet. Så sukkersøt at det nesten klistrer seg til instaskjermen. Eksponeringen er over styr, er Ca kun det og reklame hun legger ut.. Tv2 har tapt seg og burde kutte ut hele programmet. Enig. Det er flaut at disse får skjermtid. Før så var der prestisje i å være på TV. Det er det ikke nå lenger for å si det sånn. nesten mer seriøs om du faktisk holder deg unna skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå