Sally-Go-Round Skrevet 24. september 2019 #301 Del Skrevet 24. september 2019 På 18.9.2019 den 18.24, HerKommerMummi skrev: Fikk så vondt av å se Ulirik sin reaksjon. Endelig en scene som virket litt ekte av pilotparet. Men synd at de prioriterer festival framfor ungen sin. Det var trist å se hvor viktig den festival-turen var for Pilotfrue. Hun virket så lei seg over å måtte dra hjem fra festivalen. Jeg som mor hadde bare tenkt på en ting og det er barnet mitt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iiqq00 Skrevet 24. september 2019 #302 Del Skrevet 24. september 2019 Har nå sett litt på Iselin Guttormsen sin Instagram. Altså jeg er litt sjokkert over hva hun gjør rundt barna og hvilke bilder hun legger ut😬 Tror hun hadde fått frem poeng og holdninger uten å være så vulgær. Hun sa i dag at hun måtte fingre seg selv fordi klærne hun fikk i posten var så fine! Sikkert gøy for barna når de blir litt eldre og går på skolen når folk vet åssen mammaen er👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 24. september 2019 #303 Del Skrevet 24. september 2019 13 timer siden, Viking-girl skrev: Hvilken energi? Men enig, veldig mye klaging over de flotte klærne hun fikk. Er veldig glad for at hun trakk seg, selv om det hadde vært nyttig med en SoMe detox. Negative energien hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. september 2019 #304 Del Skrevet 24. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 24. september 2019 #305 Del Skrevet 24. september 2019 Vanskelig å se på Annikken. For en absurd oppførsel, hun bør jo absolutt skjermes for TV. Jeg synes Linnea, CBE og Martine har gjort en god figur - utrolig skuffende at tv2 caster Anne Britt til deltagelse igjen. Blir nok å spole forbi Joakim Kleiven også dessverre 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 24. september 2019 #306 Del Skrevet 24. september 2019 Hvor kan man finne de offisielle seertallene for Norge nå? Tidligere kunne man se de ti mest sette per TV-kanal på Tnsgallup.no men der må man nå ha innloggingID. Lurer på hvor mange som ser på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. september 2019 #307 Del Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, Fredrik29 skrev: Vanskelig å se på Annikken. For en absurd oppførsel, hun bør jo absolutt skjermes for TV. Jeg synes Linnea, CBE og Martine har gjort en god figur - utrolig skuffende at tv2 caster Anne Britt til deltagelse igjen. Blir nok å spole forbi Joakim Kleiven også dessverre Linnea og Martine et de eneste verdt å se i mine øyne 😆. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eeyore83 Skrevet 24. september 2019 #308 Del Skrevet 24. september 2019 AB tilbake? Oh no! Klarer ikke den dama Martine er søt, men veldig ung og oppfører seg deretter. Har ikke noe interesse av å følge med på livet hennes. Linnea og CBE er de eneste jeg synes det er interessant å følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegogduogvito Skrevet 25. september 2019 #309 Del Skrevet 25. september 2019 På 19.9.2019 den 10.34, allesote skrev: Har vel blitt offentliggjort nå! Jeg har sett navnet i aviser iallfall☺️ Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. september 2019 #310 Del Skrevet 25. september 2019 På 24.9.2019 den 10.52, Sally-Go-Round skrev: Det var trist å se hvor viktig den festival-turen var for Pilotfrue. Hun virket så lei seg over å måtte dra hjem fra festivalen. Jeg som mor hadde bare tenkt på en ting og det er barnet mitt. Hvorfor er det pilotfrue som måtte dra og ikke mannen? Hvorfor kunne ikke mor blitt igjen og kost seg litt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 25. september 2019 #311 Del Skrevet 25. september 2019 5 minutter siden, Klink skrev: Hvorfor er det pilotfrue som måtte dra og ikke mannen? Hvorfor kunne ikke mor blitt igjen og kost seg litt Sikkert pga. båten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 26. september 2019 #312 Del Skrevet 26. september 2019 23 timer siden, Gretagarbo skrev: Sikkert pga. båten Kan ikke mødre kjøre båt? Eller passe på båten til far er tilbake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 27. september 2019 #313 Del Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, Boletta skrev: Kan ikke mødre kjøre båt? Eller passe på båten til far er tilbake? Hun har vel ikke båtførerprøven. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 27. september 2019 #314 Del Skrevet 27. september 2019 På 25.9.2019 den 23.19, Jegogduogvito skrev: Hvem? https://akroma.no/toppblogger-og-tidligere-paradise-hotel-deltaker-isabelle-eriksen-domt-for-vold-igjen/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 2. mars 2020 #315 Del Skrevet 2. mars 2020 Sofie Nilsen skal ha ros for at hun jobber som frivillig og samler inn penger til hjemløse hunder i sri lanka, det applauderer jeg 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 2. mars 2020 #316 Del Skrevet 2. mars 2020 Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså. Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 3. mars 2020 #317 Del Skrevet 3. mars 2020 På 2.3.2020 den 13.36, WhiteSwan skrev: Sofie Nilsen skal ha ros for at hun jobber som frivillig og samler inn penger til hjemløse hunder i sri lanka, det applauderer jeg 😊 Absolutt! Applaus til henne enn Sophie Elise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. mars 2020 #318 Del Skrevet 4. mars 2020 På 2.3.2020 den 18.30, rebony skrev: Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså. Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye... Hun er for spesielt interesserte. Jeg personlig hun er usmakelig... pga det åpenlyse men også ganske patetisk fordi hun blokkerer bare folk som kommer på konstruktiv kritikk til henne på insta...sånne mennesker er så sykt patetiske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 6. mars 2020 #319 Del Skrevet 6. mars 2020 For et elendig program 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 7. mars 2020 #320 Del Skrevet 7. mars 2020 9 timer siden, Trua skrev: For et elendig program Det glimter til innimellom, men synes de tidligere sesongene var langt bedre. Sofie og Martine er sikkert kjempefine jenter, men altfor kjedelige for dette tv programmet.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå