Gå til innhold

Brunt plaster


liljene

Anbefalte innlegg

Takk for noen fine svar :). 

Han er jo voksen, og påpekte det ikke selv. Det er jeg som hvit, som reagerer. Jeg skal se etter gjennomsiktige neste gang. :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lama_Drama

Jeg gikk med plaster i ansiktet en stund, det hadde vært knall med et som var tilpasset hudtonen. Det må jo finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liljene skrev:

Kjæresten min skar seg, og tok ett av mine plastre. Han er jo mørkebrun, og for første gang tenkte jeg på hvor rart det er med så lyst plaster. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe brunt noe sted? Jeg vet det er i-landsproblematikk, men jeg har lyst til å se om det er mulig å få til. 

🤦‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
2 minutter siden, liljene skrev:

Takk for noen fine svar :). 

Han er jo voksen, og påpekte det ikke selv. Det er jeg som hvit, som reagerer. Jeg skal se etter gjennomsiktige neste gang. :).

De har en hvit firkant i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her var det mange idioter, og det er ikke ts.... 

Anonymkode: 02d94...1b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lama_Drama skrev:

De har en hvit firkant i midten.

Ja, det var det da. 

Jeg fant noen på ebay. Han vil jo ikke ha så ofte behov, men det er hyggelig å ha en pakke liggende. Koster rundt 160,- inkl porto. Skal lete litt mer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
Akkurat nå, liljene skrev:

Ja, det var det da. 

Jeg fant noen på ebay. Han vil jo ikke ha så ofte behov, men det er hyggelig å ha en pakke liggende. Koster rundt 160,- inkl porto. Skal lete litt mer. :)

Jeg synes prisen kanskje er verd det, usynlig plaster er nokså praktisk når man skal pynte seg foreksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lama_Drama skrev:

Jeg synes prisen kanskje er verd det, usynlig plaster er nokså praktisk når man skal pynte seg foreksempel.

Ja, jeg ender nok opp med å kjøpe det hvis jeg ikke finner noe annet. Han er veldig mørk, og jeg syntes det så helt merkelig ut med den store kontrasten. Trenger ikke flashe det heller at man er skada. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste plasterne jeg kjøpte var i lilla, rosa, rødt og blått, men mørkebrunt kan jeg ikke huske å ha sett i butikker. De der beige liker jeg ikke men nå er det sjelden jeg pynter meg, og det begynner jammen å bli sjelden jeg trenger plaster også. De siste årene har det gått i Hello Kitty :P

(kudos til deg TS for å ta de første svarene du fikk med godt humør - måtte lese HI en gang for å se om det var redigert, for responsen hang jo ikke sammen med spørsmålet i det hele tatt 😅)

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, applestories skrev:

De siste plasterne jeg kjøpte var i lilla, rosa, rødt og blått, men mørkebrunt kan jeg ikke huske å ha sett i butikker. De der beige liker jeg ikke men nå er det sjelden jeg pynter meg, og det begynner jammen å bli sjelden jeg trenger plaster også. De siste årene har det gått i Hello Kitty :P

(kudos til deg TS for å ta de første svarene du fikk med godt humør - måtte lese HI en gang for å se om det var redigert, for responsen hang jo ikke sammen med spørsmålet i det hele tatt 😅)

Jeg tok et valg da jeg ble kjæreste med en svart mann, og man må fokusere på de fine, og ikke dårlige tingene. Dere har jo ikke sett hvor glad han blir, eller smilet hans hvis noe fint skjer. Dette vet jeg han vil bli veldig glad for. 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne pakken er det 8 svarte plaster. 39,90 for 70 stk

87-0294_xl_1.jpg

Anonymkode: 9fd07...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...