Gå til innhold

Ørelege med barnetekke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må få tatt med jenta mi på fem til ørelegen, men den vi har gått hos til nå har dessverre et fullstendig ikke-eksisterende barnetekke! Jeg skulle gjerne gått til noen som kunne tatt imot jenta på en god, nær og tillitsvekkende måte... Er det noen her som har gode erfaringer med øreleger i Bærum/Oslo? Blir veldig glad for tips!

Anonymkode: 02224...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor hun trenger å dra til ørelegen? Er det ørebetennelse, eller bare en helt vanlig sjekk?

Anonymkode: e690d...a67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med den øre nese hals klinikken som ligger i Bogstadveien, husker ikke nøyaktig hva klinikken heter men det kan sikkert Googles :)

Anonymkode: 44cab...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilestredet Park ØNH (Per Oddvar Stræte) er den eneste legen som har fått titte i ørene på datteren min. Jeg synes han er veldig flink med barn. Første ØNH lege hun går inn til frivillig:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må få tatt med jenta mi på fem til ørelegen, men den vi har gått hos til nå har dessverre et fullstendig ikke-eksisterende barnetekke! Jeg skulle gjerne gått til noen som kunne tatt imot jenta på en god, nær og tillitsvekkende måte... Er det noen her som har gode erfaringer med øreleger i Bærum/Oslo? Blir veldig glad for tips!

Anonymkode: 02224...916

Øre nese hals spesialister må du ha henvisning fra fastlegen for å komme til hos, når du vil bytte. 

Fastlegen din skal og kunne svare deg på spørsmålet ditt. Alternativet ditt er å ringe noen private som Volvat el.

Anonymkode: 12208...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun trenger å dra til ørelegen? Er det ørebetennelse, eller bare en helt vanlig sjekk?

Anonymkode: e690d...a67

Ikke noe alvorlig heldigvis, men det tetter seg med ørevoks og klør. Så en rens må til og salvebehandling som sist, sannsynligvis. 

Anonymkode: 02224...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun trenger å dra til ørelegen? Er det ørebetennelse, eller bare en helt vanlig sjekk?

Anonymkode: e690d...a67

Ikke noe alvorlig heldigvis, men det klør. Må nok en rens til og litt salve i en ukes tid.

Anonymkode: 02224...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...